eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa przełączników sieciowych dla ACK Cyfronet AGH.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Kraków: Dostawa przełączników sieciowych dla ACK Cyfronet AGH.
Numer ogłoszenia: 228130 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH , ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6323355, faks 012 6341084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przełączników sieciowych dla ACK Cyfronet AGH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych dla ACK CYFRONET AGH..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp łącznie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą informacje zawarte w dokumentach oraz oświadczeniach składanych przez Wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający oceni jako spełniony, jeżeli Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze tj. obejmujące dostawę przełączników sieciowych, o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp łącznie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą informacje zawarte w dokumentach oraz oświadczeniach składanych przez Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp łącznie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą informacje zawarte w dokumentach oraz oświadczeniach składanych przez Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp łącznie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą informacje zawarte w dokumentach oraz oświadczeniach składanych przez Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp łącznie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą informacje zawarte w dokumentach oraz oświadczeniach składanych przez Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, stosownie do uprawnień wynikających z treści art. 26 ust 2b Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie o którym mowa zawierać musi następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt III.4.2), III.4.3) (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia). Dokument o którym mowa w pkt. III.4.4) (lista podmiotów należących do grupy kapitałowej lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej ) dotyczyć musi każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako wspólne. Dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący ofertę - załącznik nr 2 do SIWZ 2. pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Informacje dotyczące oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą: 1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - pisemnego zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, - listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - które powinny zostać złożone w oryginale oraz pełnomocnictw, które powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 Pzp. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. Informacje dotyczące Wykonawców składających ofertę wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana przed zawarciem umowy Wykonawcy zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę pomiędzy Wykonawcami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cyfronet.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ACK CYFRONET AGH, ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, pokój 221, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 11:00, miejsce: ACK CYFRONET AGH, ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, pokój 221, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych Ethernet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania obejmuje: a) dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego, b) wniesienie urządzeń, c) usunięcie opakowań. Wymagania dodatkowe: a) wszystkie zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, b) dostarczone urządzenia muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producentów, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, c) dostarczone urządzenia muszą mieć zainstalowane najnowsze dostępne oprogramowanie wewnętrzne (firmware). Warunki gwarancji: Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy. świadczenia gwarancyjne muszą być realizowane w oparciu o wsparcie producenta sprzętu. 1. koszt gwarancji musi obejmować koszt części zamiennych oraz robociznę, 2. tryb zgłaszania usterek - minimum pięć dni w tygodniu w godzinach 8:00 do 17:00, 3. czas reakcji na zgłoszenie awarii - nie dłużej niż 24 godziny, gdzie czas reakcji definiowany jest jako okres od chwili zgłoszenia awarii do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę przyjęcia i zarejestrowania zgłoszenia do realizacji, 4. czas skutecznej naprawy, wymiany urządzenia na nowe wolne od wad lub podstawienia rozwiązania tymczasowego o nie gorszych parametrach do 14 dni roboczych, 5. naprawa w miejscu instalacji lub pokrycie kosztów transportu wraz z ubezpieczeniem w przypadku naprawy poza miejscem instalacji, 6. zgłaszanie awarii telefonicznie lub pocztą elektroniczną, 7. w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w terminie 30 dni od daty ukazania się aktualizacji) do udostępnienia wszystkich dostępnych aktualizacji oprogramowania wewnętrznego (firmware) dla dostarczanych przełączników. Dodatkowe postanowienia gwarancyjne: 1. Na okoliczność usunięcia wad lub usterek spisuje się protokół z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego. 2. W przypadku nieusunięcia wad w terminie określonym w pkt 4 Warunków gwarancji Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne zgodnie z zapisami umowy na wykonanie zamówienia. 3. W przypadku odmowy usunięcia wad lub usterek ze strony Wykonawcy lub nie wywiązywaniu się z ustalonych terminów, Zamawiający zleci usunięcie tych wad lub usterek innemu podmiotowi, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zastępcze usunięcie wady nie zwalnia z obowiązku zapłaty kar umownych, które naliczane są do momentu zastępczego usunięcia wady. 4. W przypadku, gdy Zamawiający zostanie zmuszony do usunięcia wad poprzez zlecenie ich usunięcia innemu Podmiotowi, warunki gwarancji nie ulegają zmianie. 5. Po upływie okresu gwarancji jakości, w dniu następującym po ostatnim dniu jej trwania strony podpiszą, na wniosek Zamawiającego przekazany Wykonawcy w terminie 14 dni przed upływem zakończenia okresu gwarancji, Protokół odbioru pogwarancyjnego, o ile na Wykonawcy nie będzie ciążył obowiązek usunięcia wcześniej wad. W takim przypadku Protokół odbioru pogwarancyjnego zostanie podpisany dopiero po ich usunięciu. Z dniem podpisania Protokół odbioru pogwarancyjnego dojdzie o zamknięcia realizacji umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników stanowiących uzupełnienie wyposażenia Sieci Lokalnej w ACK CYFRONET AGH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I) Przełącznik o zamkniętej lub modularnej konfiguracji, posiadający minimum 48 portów 10Gigabit Ethernet ze stykiem określanym przez moduły typu SFP+ oraz 6 portów 40Gigabit Ethernet ze stykiem określanym przez moduły typu QSFP+, zasilany prądem przemiennym 230V - sztuk 2. II) Stanowiące wyposażenie przełączników wymienionych w punkcie I) moduły: a) 2 moduły optyczne QSFP+ 40GBase-LR4 , SM odległość do 10km b) 2 moduły optyczne QSFP+ 40GBase-SR4, MM odległość do 150m c) 2 pasywne kable miedziane DAC QSFP+ /QSFP+ , odległość do 1m d) 1 kabel miedziany QSFP+/4xSFP+10GE, odległość do 1m e) 1 kabel miedziany QSFP+/4xSFP+10GE, odległość do 3m f) 1 aktywny kabel miedziany QSFP+/4xSFP+10GE, odległość do 5m g) 1 aktywny kabel miedziany QSFP+/4xSFP+10GE, odległość do 10m h) 32 moduły optyczne SFP+ 10GBase SR, MM odległość do 300m i) 32 moduły optyczne SFP+ 10GBase, MM OM3, odległość do 100m j) 8 kabli miedzianych SFP+/SFP+ 10GE, odległość do 1m k) 8 kabli miedzianych SFP+/SFP+ 10GE, odległość do 3m l) 8 aktywnych kabli miedzianych SFP+/SFP+ 10GE, odległość do 5m m) 8 aktywnych kabli miedzianych SFP+/SFP+ 10GE, odległość do 10m Kable wymienione w punktach d) - g) są kablami rozdzielczymi, ang. brake out Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1B do SIWZ. Zakres przedmiotowy postępowania obejmuje: a) dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego, b) wniesienie, c) usunięcie opakowań. Wymagania dodatkowe: a) wszystkie zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, b) dostarczone urządzenia muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producentów, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, c) dostarczone urządzenia muszą mieć zainstalowane najnowsze dostępne oprogramowanie wewnętrzne (firmware), d) oferowany sprzęt musi pochodzić od jednego producenta włącznie z modułami wymienionymi w punkcie II. Warunki gwarancji: Wymagany minimalny okres gwarancji 5 lat. 1. świadczenia gwarancyjne muszą być realizowane w oparciu o wsparcie producenta sprzętu, 2. koszt gwarancji musi obejmować koszt części zamiennych oraz robociznę, 3. tryb zgłaszania usterek - minimum pięć dni w tygodniu w godzinach 8:00 do 17:00, 4. czas reakcji na zgłoszenie awarii - nie dłużej niż 24 godziny, gdzie czas reakcji definiowany jest jako okres od chwili zgłoszenia awarii do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę przyjęcia i zarejestrowania zgłoszenia do realizacji, 5. czas skutecznej naprawy, wymiany urządzenia na nowe wolne od wad lub podstawienia rozwiązania tymczasowego o nie gorszych parametrach do 14 dni roboczych (Zamawiający dopuszcza możliwość zdalnego usuwania usterek poprzez łącze telekomunikacyjne), 6. naprawa w miejscu instalacji lub pokrycie kosztów transportu wraz z ubezpieczeniem w przypadku naprawy poza miejscem instalacji, 7. zgłaszanie awarii telefonicznie lub pocztą elektroniczną, 8. w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (w terminie 30 dni od daty ukazania się aktualizacji) do udostępnienia wszystkich dostępnych aktualizacji oprogramowania wewnętrznego (firmware) dla dostarczanych przełączników. 9. w przypadku gdy, według decyzji Wykonawcy, usunięcie wady powinno nastąpić w drodze wymiany wadliwego oprogramowania, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania tzw. rozwiązania tymczasowego, przywracającego system do działania i minimalizującego skutki uszkodzenia, pod warunkiem, że zastosowane rozwiązanie nie prowadzi do naruszenia integralności sieci oraz będzie rozwiązaniem tymczasowym, które docelowo zostanie zastąpione prawidłowo działającym oprogramowaniem. Dodatkowe postanowienia gwarancyjne: 1. Na okoliczność usunięcia wad lub usterek spisuje się protokół z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego. 2. W przypadku nieusunięcia wad w terminie określonym w pkt 5 Warunków gwarancji Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne zgodnie z zapisami umowy na wykonanie zamówienia. 3. W przypadku odmowy usunięcia wad lub usterek ze strony Wykonawcy lub nie wywiązywaniu się z ustalonych terminów, Zamawiający zleci usunięcie tych wad lub usterek innemu podmiotowi, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zastępcze usunięcie wady nie zwalnia z obowiązku zapłaty kar umownych, które naliczane są do momentu zastępczego usunięcia wady. 4. W przypadku, gdy Zamawiający zostanie zmuszony do usunięcia wad poprzez zlecenie ich usunięcia innemu Podmiotowi, warunki gwarancji nie ulegają zmianie. 5. Po upływie okresu gwarancji jakości, w dniu następującym po ostatnim dniu jej trwania strony podpiszą, na wniosek Zamawiającego przekazany Wykonawcy w terminie 14 dni przed upływem zakończenia okresu gwarancji, Protokół odbioru pogwarancyjnego, o ile na Wykonawcy nie będzie ciążył obowiązek usunięcia wcześniej wad. W takim przypadku Protokół odbioru pogwarancyjnego zostanie podpisany dopiero po ich usunięciu. Z dniem podpisania Protokół odbioru pogwarancyjnego dojdzie o zamknięcia realizacji umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.