eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Mechaniczne i ręczne oczyszczanie miasta Łowicza w latach 2016-2018

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Łowicz: Mechaniczne i ręczne oczyszczanie miasta Łowicza w latach 2016-2018
Numer ogłoszenia: 227788 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne i ręczne oczyszczanie miasta Łowicza w latach 2016-2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na bieżącym oczyszczaniu, odśnieżaniu i usuwaniu oblodzeń ulic i chodników na terenie miasta Łowicza w sposób zapewniający utrzymanie ich w stałej czystości przez cały okres objęty zamówieniem - określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV pod nazwą: Usługi sprzątania i zamiatania ulic kod 90610000-6, usługi odśnieżania kod 90620000-9 oraz usługi usuwania oblodzeń kod 90630000-2 poprzez: 1. mechaniczne zamiatanie jezdni ulic miasta Łowicza na całej szerokości łącznie z opaskami przykrawężnikowymi, rozjazdami, skrzyżowaniami na całej powierzchni, zatokami, parkingami, wysepkami, itp., podczas całego okresu wykonywania przedmiotu zamówienia w czasie gdy nie zalega na ulicach pokrywa śnieżna, w sposób zapewniający utrzymanie ich w stałej czystości, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. W celu zapewnienia możliwości kontroli wykonywania mechanicznego zamiatania ulic wyszczególnionych na str. 2 i 3 Załącznika nr. 1, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zamiatania tych ulic, w rozbiciu na dni tygodnia, niezwłocznie po przygotowaniu ulic do mechanicznego zamiatania po okresie zimowym. W celu przygotowania ulic do mechanicznego zamiatania należy: a. usunąć zużyty w okresie zimowym do akcji zimowej zalegający piach na ulicach przeznaczonych do mechanicznego zamiatania, wg. załącznika nr. 1, w terminie 2 tygodni po zakończeniu okresu zimowego, po ustąpieniu mrozów i niezaleganiu na ulicach pokrywy śnieżno - lodowej, b. usunąć wyrastające chwasty i trawy oraz śmieci z rowków przy krawężnikach ulic, tam gdzie one występują. Usuwanie wyrastającej trawy i chwastów przy krawężnikach jezdni winno być czynnością wykonywaną w sposób systematyczny, na bieżąco przez cały okres pracy zamiatarek mechanicznych, kiedy nie zalega na ulicach porywa śnieżno-lodowa. Godziny pracy zamiatarek ustala się w sposób następujący: c. zamiatarki mechaniczne oczyszczające ulice w centrum miasta, przeznaczone do codziennego zamiatania, wg. Załącznika nr. 1, str. 1, winny pracować w godzinach rannych, z wyjątkiem niedziel i świąt, chyba, że w tym terminie odbywały się imprezy ogólnomiejskie, wyszczególnione w punkcie 3.7. niniejszej specyfikacji, jednak nie przekraczając czasu zamiatania od godz. 500 do godz. 1100; d. zamiatarki mechaniczne oczyszczające ulice miasta przeznaczone do mechanicznego zamiatania 2 razy w tygodniu, wg. Załącznika nr. 1, str. 2, winny pracować również w godzinach rannych, z wyjątkiem niedziel i świąt, jednak nie przekraczając czasu zamiatania od godz. 500 do godz. 2200, z tym, że w strefach zamieszkania na osiedlach mieszkaniowych w godz. 600 - 2200; e. zamiatarki mechaniczne oczyszczające ulice miasta przeznaczone do mechanicznego zamiatania 1 raz w tygodniu, wg. Załącznika nr. 1, str. 3, winny pracować również w godzinach rannych, z wyjątkiem niedziel i świąt, jednak nie przekraczając czasu zamiatania od godz. 500 do godz. 2200, z tym, że w strefach zamieszkania /na osiedlach mieszkaniowych/ w godz. 600 - 2200. f. Zabrania się pracy zamiatarek w godzinach nocnych, tj. od godz. 2200 do godz. 500, oraz w niedziele i święta, z wyjątkiem punktu 3 ppkt. 7 niniejszej specyfikacji. 2. ręczne omiatanie chodników, placów oraz części jezdni, w sposób zapewniający utrzymanie ich w stałej czystości, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do zakresu ręcznego omiatania wprowadza się prace polegające na odśnieżaniu, posypywaniu piaskiem i usuwaniu gołoledzi w okresie zimowym na wszystkich omiatanych ręcznie obiektach, oraz usuwanie chwastów wyrastających pomiędzy płytami chodnikowymi, przy znakach drogowych i przy krawędzi jezdni, 3. w okresie roztopów i niezaleganiu na chodnikach i jezdniach warstwy śnieżnej po okresie zimowym, usuwanie na bieżąco, w sposób ciągły, pozostałego na jezdni piasku służącego do likwidacji śliskości pośniegowej, w celu uniemożliwienia jego spływu do kanalizacji deszczowej, 4. codzienne opróżnianie koszy ulicznych, również w dni wolne od pracy, a więc w soboty, niedziele i święta z uwzględnieniem uwag podanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ oraz wywóz nieczystości stałych transportem wykonawcy. W przypadkach przepełnienia koszy w ścisłym centrum miasta tj. ulice: 3-go Maja, Tkaczew, Koński Targ, Stary Rynek, 11 Listopada, Pijarska, Zduńska, Nowy Rynek, Browarna, Podrzeczna, Al. Sienkiewicza, Kozia, Bielawska, Ciemna, Mostowa, Wąska, Ciemna, Konopackiego, Krakowska, Kurkowa i Stanisławskiego, kosze winny być opróżnione z częstotliwością zapobiegającą takim sytuacjom. Ilość koszy do opróżniania, rozstawionych na ulicach miasta Łowicza na dzień przetargu wynosi 320 szt, 5. utrzymywanie koszy ulicznych na śmieci w należytym stanie sanitarnym i estetycznym poprzez wymianę zniszczonych lub uzupełniania brakujących wkładów metalowych na koszt wykonawcy, 6. utrzymanie szaletu miejskiego w Ogrodzie Saskim, zlokalizowanego w centrum miasta codziennie i w dni świąteczne w godzinach 800 - 1800, oraz w czasie imprez miejskich organizowanych na Starym Rynku przez Urząd Miejski w Łowiczu typu Sylwester, Choinka dla dzieci, Boże Ciało, Jarmark Łowicki, do chwili ich zakończenia, a także wykonywanie bieżących napraw w celu utrzymania należytego stanu technicznego obiektu, wg. obowiązujących przepisów sanitarnych, 7. dodatkowe sprzątanie Starego Rynku i ulic przyległych Pijarska, Zduńska, 3-go Maja, 11-go Listopada, Mostowa i Podrzeczna w trakcie trwania i tuż po organizowanych przez Urząd Miejski w Łowiczu imprezach ogólnomiejskich typu Sylwester, Choinka dla dzieci, Boże Ciało, Jarmark Łowicki, wg. przekazanego Harmonogramu imprez na dany rok kalendarzowy przez Wydział Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego w Łowiczu - obszar około 13.700 m2. Sprzątanie to winno być wykonane w trakcie trwania imprez oraz bezpośrednio po ich zakończeniu do godz. 600 rano następnego dnia, 8. awaryjne uprzątanie: łach piasku i innych nieczystości z ulic lub ich skrzyżowań naniesionych w wyniku nagłych, obfitych opadów, usuwanie zanieczyszczeń z jezdni lub chodnika i innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, wymagających jak najszybszego uprzątnięcia z ulic miasta. 9. wyszczególniony wyżej przedmiot zamówienia obejmuje 45 000 roboczogodzin wykonywania usługi w okresie od 01.01.2016r. - 31.12.2018r.,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 1 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. 2 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A., nr 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900 W tytule podając nazwę zadania i numer postępowania tj.: Mechaniczne i ręczne oczyszczanie miasta Łowicza w latach 2016-2018 , Nr postępowania SK.271.2.2.2015 JL 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy poświadczony za zgodność z oryginałem dowód wniesienia wadium dokonania przelewu bankowego załączyć do oferty. 4 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginiecie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 5 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta poręczenia/gwarancji Zamawiającego, poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedziby b określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją c kwotę wadium d termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą e zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, - którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7 Zamawiający zatrzyma wadium lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, wykonawca powinien: posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, wykonawca powinien: a. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiająca wymaga, aby Wykonawca: a legitymował się wykonaniem przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, o wartości wynagrodzenia co najmniej 330 000 zł brutto w stosunku rocznym; b dysponował co najmniej trzema zamiatarkami mechanicznymi, w tym dwoma samobieżnymi o zdolności zamiatania 11.200m2 /godzinę; c dysponował co najmniej dwoma pojazdami do zbierania śmieci pochodzących z ręcznego oczyszczania jezdni ulic przy krawężnikach i śmieci pochodzących z opróżniania koszy ulicznych; d. dysponował co najmniej siedmioma osobami do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dwoma do obsługi szaletu miejskiego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, wykonawca powinien: 1 posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, wykonawca powinien: - dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiająca wymaga, aby Wykonawca: a legitymował się wykonaniem przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, o wartości wynagrodzenia co najmniej 330 000 zł brutto w stosunku rocznym; b dysponował co najmniej trzema zamiatarkami mechanicznymi, w tym dwoma samobieżnymi o zdolności zamiatania 11.200m2 /godzinę; c dysponował co najmniej dwoma pojazdami do zbierania śmieci pochodzących z ręcznego oczyszczania jezdni ulic przy krawężnikach i śmieci pochodzących z opróżniania koszy ulicznych; d dysponował co najmniej siedmioma osobami do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dwoma do obsługi szaletu miejskiego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, wykonawca powinien: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmującej także przedmiot zamówienia - na kwotę co najmniej 100.000 PLN. słownie: sto tysięcy złotych, przy czym okres ubezpieczenia musi obejmować okres objęty zamówieniem; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia załącznik nr 4 do SIWZ; b oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załącznik nr 4 do SIWZ, w tym zapewnienie, że: - dysponuje co najmniej trzema zamiatarkami mechanicznymi o zdolności zamiatania 11.200 m2/godzinę, w tym dwoma samobieżnymi, - dysponuje co najmniej dwoma pojazdami do zbierania śmieci, - dysponuje co najmniej siedmioma osobami do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dwoma do obsługi szaletu miejskiego, c oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia załącznik nr 4 do SIWZ; d oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zał nr 5 do SIWZ; e oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach zał nr 6 do SIWZ; f oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia /wniesienia/ zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy, w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione podać wstępnie formę. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w ust. 6 pkt 1 ppkt a i d złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas reakcji awaryjnego usunięcia nieczystosci - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lowicz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu 99-400 Łowicz ul. Plac Stary Rynek 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu Stary Rynek 1, budynek A pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.