eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-28

Świdnik: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim
Numer ogłoszenia: 227285 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku , Ul. Elizy Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 759 17 35, faks 81 759 17 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-swidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim usług szkoleniowych - niżej wymienionych kursów: MODUŁ 1: 1. Obsługa komputera zakończony egzaminem ECDL Base - liczba osób 14, 2. Obsługa komputera zakończony egzaminem ECDL PTI Standard - liczba osób 7, 3. Grafika komputerowa - liczba osób 4, 4. Tworzenie stron WWW - liczba osób 3; MODUŁ 2: 5. Prawo jazdy kategorii C - liczba osób 7, 6. Prawo jazdy kategorii C+E - liczba osób 1; MODUŁ 3: 7. Kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy - liczba osób 1, 8. Szkolenie okresowe na przewóz rzeczy - liczba osób 1; MODUŁ 4: 9. Instruktor techniki jazdy kategorii B - liczba osób 2; MODUŁ 5: 10. Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych - liczba osób 6; MODUŁ 6: 11. Tankowanie gazem LPG na stacjach paliw - liczba osób 1; MODUŁ 7: 12. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych II WJO wraz z wymianą butli gazowych - liczba osób 9; MODUŁ 8: 13. Operator koparkoładowarki klasy III - wszystkie typy - liczba osób 9; MODUŁ 9: 14. Spawanie metodą MAG 135 blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi - liczba osób 2; MODUŁ 10: 15. Kurs kosmetyczny - liczba osób 6, 16. Kurs wizażu - liczba osób 13, 17. Kurs stylizacji paznokci - liczba osób 5; MODUŁ 11: 18. Kurs fryzjerski I stopnia - liczba osób 9; MODUŁ 12: 19. Masaż klasyczny I stopnia - liczba osób 10; MODUŁ 13: 20. Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej - liczba osób 11; MODUŁ 14: 21. Kurs kucharski - liczba osób 19, 22. Kurs cukierniczy z elementami dekoracji tortów i ciast - liczba osób 16, 23. Kurs dietetyki - liczba osób 15, 24. Kurs barmański - liczba osób 5; MODUŁ 15: 25. Kurs florystyczny - liczba osób 13; MODUŁ 16: 26. Kurs kroju i szycia - liczba osób 3; MODUŁ 17: 27. Księgowość małych firm - liczba osób 9; MODUŁ 18: 28. Organizacja imprez okolicznościowych - liczba osób 6; MODUŁ 19: 29. Kurs kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej - liczba osób 9; MODUŁ 20: 30. Kurs terapii czaszkowo-krzyżowej (I moduł) - liczba osób 1; MODUŁ 21: 31. Kurs anatomii palpacyjnej (3 moduły) - liczba osób 1; MODUŁ 22: 32. Kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek - liczba osób 1; MODUŁ 23: 33. Szkolenie w zakresie obsługi technicznej na typ statku powietrznego Cessna 150 w kategorii B 1.2 - liczba osób 1, 34. Szkolenie w zakresie obsługi technicznej na typ statku powietrznego Cessna 152 w kategorii B 1.2 - liczba osób 1, 35. Szkolenie w zakresie obsługi technicznej na typ statku powietrznego Cessna 172 w kategorii B 1.2 - liczba osób 1. Podana ilość odbiorców usług jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia o 3, a w przypadku, jeżeli Wykonawca wyrazi na to zgodę - zwiększenia o 5 liczby uczestników każdego kursu. W przypadku uczestnictwa w usłudze mniejszej lub większej liczby osób, Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający sposób organizacji, programy oraz wymiar godzinowy kursów, znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto, w przypadku części zamówienia określonych poniżej, Zamawiający wymaga: 1. w odniesieniu do Modułu 2 - wymagane jest posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, o którym mowa w art. 28 ust. 4 Ustawy z dnia z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 600 z późn. zm.). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie przedstawionego zaświadczenia o uzyskaniu wpisu do rejestru, o którym mowa powyżej; 2. w odniesieniu do Modułu 3 - wymagane jest posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia, o którym mowa w art. 39g ust. 4 Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn zm.). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie przedstawionego zaświadczenia o uzyskaniu wpisu do rejestru, o którym mowa powyżej; 3. w odniesieniu do Modułu 4 - wymagane jest posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek doskonalenia techniki jazdy, o którym mowa w art. 115 ust. 2 Ustawy z dnia z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie przedstawionego zaświadczenia o uzyskaniu wpisu do rejestru, o którym mowa powyżej; 4. w odniesieniu do Modułu 8 - wymagane jest posiadanie upoważnienia Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego do prowadzenia działalności szkoleniowej w zakresie obsługi koparkoładowarek klasy III. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik Nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5. w odniesieniu do Modułu 22 - wymagane jest spełnienie warunku, o którym mowa w art. 75 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1435). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik Nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 6. w odniesieniu do Modułu 23 - wymagane jest posiadanie zatwierdzenia Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego do prowadzenia szkoleń i egzaminów w zakresie obsługi technicznej kategorii B 1.2 na typy statków powietrznych Cessna 150, Cessna 152 i Cessna 172, zgodnie z Załącznikiem IV (Part-147) do Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 2042/2003 z dnia 20 listopada 2003 r. w sprawie nieprzerwanej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zezwoleń udzielanych instytucjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie przedstawionego certyfikatu Urzędu Lotnictwa Cywilnego, potwierdzającego posiadanie zatwierdzenia, o którym mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższe wymagania musi spełniać każdy z nich.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przeprowadzenia co najmniej 5 usług szkoleniowych z zakresu odpowiadającego danemu modułowi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. zaświadczenia, referencje, opinie itp.). Oznacza to, że jeżeli Wykonawca oferuje realizację więcej niż jednego modułu, powinien w ww. sposób udokumentować przeprowadzenie co najmniej 5 usług szkoleniowych dla każdego z modułów oddzielnie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączonych dokumentów, o których mowa powyżej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie osób, którymi będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z zakresu odpowiadającego danemu kursowi, który mają prowadzić w ramach realizacji zamówienia na rzecz Zamawiającego. W przypadku osób wykazanych do realizacji zamówienia nie będących pracownikami Wykonawcy, należy załączyć również deklarację gotowości świadczenia usługi na rzecz Wykonawcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczeń stanowiących Załącznik nr 3 i Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca przedstawi opłaconą w całości lub w części (wynikającej ze składkowego systemu spłaty) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie co najmniej 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższe wymaganie musi spełniać każdy z nich.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Dodatkowe wymagania organizacyjne i dydaktyczne - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-swidnik.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pcpr-swidnik.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. E. Orzeszkowej 6, 21 - 040 Świdnik,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.