Gdańsk: Docieplenia ścian elewacji budynku weterynarii w Malborku ul. Boczna 8
Numer ogłoszenia: 227002 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku , ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3023252, faks 058 3023962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenia ścian elewacji budynku weterynarii w Malborku ul. Boczna 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakres prac obejmuje w szczególności: - uzupełnienie ścian zewnętrznych bloczkami z betonu komórkowego - 1,40 m3 - odbicie tynków ościeży okiennych i drzwiowych - 584,24 m2 - docieplenie ścian płytami styropianowymi EPS 70-040 gr. 12 cm metodą lekką- mokrą wraz z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża i ręczne wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - tynk silikonowy gr. 2 mm typu baranek barwiony w masie - 929,89 m2 - docieplenie ościeży płytami styropianowymi EPS 70-040 gr. 2 cm metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - tynk silikonowy gr. 2 mm typu baranek barwiony w masie - 175,26 m2 - ochrona narożników kątownikiem metalowych z siatką - 584,24 m - wymiana starych okien drewnianych na nowe w profilach PCV o U = 1,1 W/m2K uchylno-rozwierne z rozszczelnieniem - 54,0 m2 (38 szt.) - wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe w profilach PCV o U = 1,1 W/m2K przeszklone szkłem bezpiecznym - 9,61 m2 (5 szt.) - wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej gr. 0,55 mm 98,11 m2 - osadzenie parapetów zewnętrznych (z demontażem starych) z blachy stalowej powlekanej gr. 0,55 mm - 68,33 m2 - montaż daszków zewnętrznych z poliwęglanu na konstrukcji aluminiowej malowanej farbą proszkową - 1,56 m2 (2 szt.) - demontaż i ponowny montaż z dostosowaniem po dociepleniu rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej - 86,15 mb - malowanie elewacji farbą silikonową w kolorze ciemnozielonym z paskami kremowymi wg kolorystyki elewacji - 76,56 m2 - malowanie ścian zewnętrznych farbą silikonową w kolorze ciemnozielonym - 24,96 m2 - wymiana istniejącej oprawy zewnętrznej na nową oświetlenia ulicznego LED 50W z soczewkami, żywotność diod min. 50 000 h - 1 kpl. - rozebranie opaski betonowej gr. 12 cm - 25,52 m2 - ręczne odkopanie ścian fundamentowych z zasypaniem warstwami i zagęszczeniem mechanicznym - 12,26 m3 - izolacja cieplna i przeciwwilgociowa ścian fundamentowych - 24,52 m2 - uzupełnienie tynków ścian fundamentowych - 8,85 m2 - opaska z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem. - piaskowej 30,65 m2 - obrzeże betonowe 30x8 cm - 62,30 m - uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży - 163,8 m - malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną - 81,91 m2 - rozebranie pokrycia dachu z eternitu 22,75 m2 - pokrycie dachu blachodachówką powlekaną z ołaceniem - 22,75 m2 - montaż rynny 120 mm z blachy stalowej ocynkowanej - 6,50 m - montaż rury spustowej 100 mm z blachy stalowej ocynkowanej - 2,50 m - uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III ścian - 26,50 m2 Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji i przedmiarach stanowiących załącznik do SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 43.32.00.00 - Urządzenia budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk, w banku NBP O/O Gdańsk Nr konta: 95 1010 1140 0168 4113 9120 0000, przed terminem otwarcia ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony na wykonanie: Docieplenia ścian elewacji budynku weterynarii w Malborku ul. Boczna 8 , sprawa WIW/a/z.272.10.2015. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty gwarancyjne/poręczenia będą zdeponowane w kasie. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji, poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. 5. Dokument poręczenia, gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, (termin związania określono w Rozdz. 7, ust. 1, pkt 3).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1.2.1 posiadania wiedzy i doświadczenia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Nie będzie oceniany 1.2.2 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( w załączniku nr 3);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć wraz z ofertą: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kiedy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) w szczególności zobowiązanie winno określać formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo). 4. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru - załącznik nr 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru - załącznik nr 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wiw.gov.pl/zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku
ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk sekretariat, pokój 410, 4 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa nici chirurgicznych
- Zakup zestawów odczynników do badania genów fuzyjnych metodą RT qPCR dla UCK.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa zbiornika nr 11 na Potoku Oliwskim - Kuźnia Wodna w Gdańsku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
więcej: Urządzenia budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.