eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Remont budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Międzyrzeczu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Międzyrzecz: Remont budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 226922 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia , Os. Centrum 10, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 741 24 44, faks 95 741 24 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmmiedzyrzecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Międzyrzeczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Międzyrzeczu. Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót: 3.1.1. Izolacja pozioma i pionowa ścian zewnętrznych budynku - część niepodpiwniczona: - Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm - ok. 3,371 m3, - Wykopy wąskoprzestrzenne o szerokości dna 1,5 m i głębokości do 3 m - ok. 59,321 m3, - Zasypanie wykopów ziemia z ukopów i ubiciem - ok. 59,321 m3, - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki i zagospodarowanie zgodnie z ustawa o odpadach - ok. 5,618 m3, - Odbicie tynków zewnętrznych o pow. do 5 m2 na ścianach, filarach i pilastrach bez względu na rodzaj podłoża, z ewentualnym usunięciem osiatkowania lub dranic- tynki z zapraw cementowo-wapiennej - ok. 44,94 m2, - Naprawa powierzchni murów, polegająca na skuciu wierzchniej uszkodzonej warstw i wstawieniu nowych cegieł na zaprawie betonowej, przy pow. do 0,25 m2 - ok. 40 szt., - Tynki cementowe kat. II, wykonane ręcznie na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych - ok. 44,94 m2, - Wykonanie opaski betonowej o szer. 50 i 100 cm, grubości 15 cm i wierzchniej warstwie grubości 2 cm na podłożu gruntowym przy budynku - ok. 32,285 m2, - Wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej murze z cegły o normalnej twardości, metoda iniekcji grawitacyjnej, z wykonaniem otworów w 1 lub 2 poziomach, przy grubości muru: 1 i ? cegły - ok. 41,74 m, - Przygotowanie powierzchni pionowych betonowych otynkowanych pod uszczelnienia - ok. 0,449 X 100 m2, - Wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych poprzez uszczelnienie masą powierzchni poddanych w działaniu wilgoci pochodzącej z gruntu - ok. 0,449 x 100 m2, - Ocielenie ścian fundamentów budynków płytami styropianowymi - przyklejanie płyt styropianowych gr. 10 cm do ścian - ok. 44,94 m2, - Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą mokrą, przy uzyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianch - ok. 44,94 m2, - Wykonanie z pepiku asfaltowego na zimno, izolacji pionowej murów otynkowanych, z zagruntowaniem podłoża roztworem asfaltowym - rodzaj izolacji jednowarstwowa na warstwie docieplenia - ok. 44,94 m2, - Izolacje pionowe murów jednowarstwowe z foli kubełkowej na sucho - ok. 44,94 m2. 3.1.2 Izolacja pozioma i pionowa ścian zewnętrznych budynku - część podpiwniczona: - ręczna rozbiórka elementów konstrukcji i betonowych niezbrojonych o gr. do 15 cm - ok. 3,662 m3, - ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14 x 14 cm, chodnik od strony ulicy - ok. 18,504 m2, - wykopy wąskoprzestrzenne, nieumocnione o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 3,0 m w gruncie - ok. 137,82 m3, - zasypanie wykopów ziemią z ukopów oraz z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15 cm - ok. 137,82 m3, - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach - ok. 3,662 m3, - odbicie tynków zewnętrznych o powierzchni do 5 m2 na ścianach , filarach i pilastrach bez względu na rodzaj podłoża, z ewentualnym usunięciem osiatkowania lub dranic- tynki z zapraw cementowo-wapiennej - ok. 112,35 m2, - naprawa powierzchni murów, polegającej na skuciu wierzchniej uszkodzonej warstwy i wstawienia nowych cegieł na zaprawie cementowej, przy powierzchni do 0,25 m2 - ok. 50 szt., - tynki cementowe wykonane ręcznie na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych - ok. 112,35 m2 - wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm, grubości 15 cm i wierzchniej warstwie grubości 2 cm na podłożu gruntowym przy budynku - ok. 15,26 m2, - odtworzenie chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej - ok. 18,504 m2, - przygotowanie powierzchni pionowych betonowych i otynkowanych pod uszczelnienia , gruntowanie ręcznie pod powłoką izolacyjną - ok. 1,123 x 100 m2, - wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych poprzez uszczelnienie masa powierzchni poddanych działaniu wilgoci pochodzącej z gruntu - ok. 1,123 x 100 m2, - ocieplenie ścian fundamentowych budynków płytami styropianowymi - przyklejenie płyt styropianowych gr. 10 cm do ścian piwnicznych pasem szerokości 100 cm - 42,42 m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowumi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianch -0 ok. 42,40 m2, - wykonanie z lepiku asfaltowego na gorąco, izolacji pionowej murów otynkowanych, z zagruntowaniem podłoża roztworem asfaltowym - rodzaj izolacji jednowarstwowa na warstwie docieplenia - ok. 42,42 m2, - izolacje pionowe murów jednowarstwowe z foli kubełkowej na sucho - ok. 112,35 m2 - koszty zajęcia pasa drogowego - 1 kpl. - projekt zastępczej organizacji ruchu drogowego + znakowanie - 1 kpl. 3.2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem , w tym również : koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, koszty zajęcia pasa drogowego i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z ustawieniem znaków rogowych , właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2.1 Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizację oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) zgodnie z SIWZ. 3.2.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 3.2.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3.3. Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że opis przedmiotu zamówienia jest kompletny i nadaje sie do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić sie od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 3.4. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 3.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 3.7. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45320000-6 Roboty izolacyjne 4. Termin wykonania zamówienia: 4.1 Izolacja pozioma i pionowa ścian zewnętrznych budynku - część niepodpiwniczona do 40 dni od dnia podpisania umowy. 4.2 Izolacja pozioma i pionowa ścian zewnętrznych budynku - część podpiwniczona do 30 kwietnia 2014r. Uwaga Zamawiający dopuszcza wykonanie tej części w terminie wcześniejszym, lecz zapłata za wykonanie tej części zadania nastąpi w terminie do 30 kwietnia 2014r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać realizację co najmniej dwóch zamówień obejmujących budowę, rozbudowę lub remont budynku kubaturowego, w ramach których zrealizowane zostały prace związane z izolacją budynku o łącznej wartości tych robót co najmniej 70.000 zł, potwierdzonych dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że prace te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunku w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 3)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp 4)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony zgodnie postanawiają, że zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa w niżej opisanych przypadkach: 1) Zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę skutkujące korzyścią funkcjonalną, eksploatacyjną lub finansową dla Zamawiającego, 2) zmiany zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych równolegle z zamówieniem podstawowym, 5) termin wykonania izolacji części podpiwniczonej może ulec zmianie, lecz data zapłaty za ta część zamówienia nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmmiedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.psmmiedzyrzecz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I st., 66-300 Międzyrzecz, os. Centrum 10 pokój - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.