eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 1 CHATKA PUCHATKA W WOŁOWIE W ROKU 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Wołów: SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 1 CHATKA PUCHATKA W WOŁOWIE W ROKU 2016
Numer ogłoszenia: 22677 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13743 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 1 "Chatka Puchatka", ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 389 26 61, faks 71 389 26 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Wołów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 1 CHATKA PUCHATKA W WOŁOWIE W ROKU 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówki Przedszkola nr 1 Chatka Puchatka w Wołowie w roku 2016. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania (części): Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw: Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy produktów mrożonych: Szacowane ilości asortymentu zawiera załącznik nr 6 - formularz cenowy. W/w towary muszą być dostarczane sukcesywnie do Zamawiającego, w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego. Wszystkie podane ilości zakupu przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, która zostanie zawarta na podstawie rozstrzygniętego postępowania przetargowego z wybranym Wykonawcą, stanowią ilości szacunkowe. Niezrealizowanie w/w ilości zakupu przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego dotyczącego zlecania wykonania pozostałej części ilości towarów podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podanie przez Zamawiającego ilości szacunkowych ma na celu przedstawienie skali zamówienia. Wskazanie szacunkowej ilości zakupu przedmiotu zamówienia posłuży również do ustalenia przez Wykonawców ceny ofertowej. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w/w towarów do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, a także wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Dostawy muszą się odbywać w dni robocze u Zamawiającego (od poniedziałku do piątku). Godziny dostaw będą uzgadniane z Zamawiającym. Ceny zaproponowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegają zmianie w czasie trwania umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego i rozstrzygniętego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, określonych w formularzu cenowym mogą być aktualizowane co 2 miesiące ( obniżone lub w przypadku znacznych zmian cen artykułów spożywczych i innych przekraczających 10% podanych wartości w formularzu cenowym podwyższone, w związku z sezonowością i dostępnością produktów na rynku. Każdorazowa zmiana cen uzgadniana będzie z Zamawiającym i wymagać będzie jego akceptacji. Opis przedmiotu zamówienia niektórych towarów wchodzących w skład przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został dokonany w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. W związku z tym faktem, Wykonawca posiada możliwość zaoferowania towaru równoważnego, odpowiadającego wymaganiom przedstawionym przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca skorzysta z takiej możliwości i zaoferuje towar lub towary równoważne, ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony załącznik nr 7: Karta towaru równoważnego. Załącznik ten należy wypełnić dla każdego towaru równoważnego oferowanego przez Wykonawcę. W załączniku tym Wykonawca jest obowiązany podać cechy oferowanego towaru równoważnego, w odniesieniu do cech towaru określonego przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie niniejszego załącznika bądź załączników Zamawiający dokona weryfikacji, czy oferowane przez Wykonawcę towary spełniają warunek równoważności. Jeżeli Zamawiający na podstawie dostarczonych wraz z ofertą załączników nr 7 stwierdzi, że choćby jeden z oferowanych przez Wykonawcę towarów nie będzie spełniał wymagania równoważności, oferta tegoż Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona z powodu niezgodności treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.22.10.00 - Ryby mrożone .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1: sukcesywne dostawy owoców i warzyw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP MIMAR Marian Sopinka,, ul.Zaułek Rogoziński 1/7, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70439,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88139,55

  • Oferta z najniższą ceną: 88139,55 / Oferta z najwyższą ceną: 88139,55

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2: sukcesywne dostawy produktów mrożonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan, Łaszczyn 5A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32417,70

  • Oferta z najniższą ceną: 32417,70 / Oferta z najwyższą ceną: 39579,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.