eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablic pamiątkowych oraz tabliczek informacyjnych w ramach projektu pn.Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzania wód opadowych w Gdyni oraz Małym Trójmieście Kaszubskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Gdyni w partnerstwie z Gminą Miejską Rumia, Gminą Miasto Reda i Gminą Miasta Wejherowa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Gdynia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablic pamiątkowych oraz tabliczek informacyjnych w ramach projektu pn.: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzania wód opadowych w Gdyni oraz Małym Trójmieście Kaszubskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Gdyni w partnerstwie z Gminą Miejską Rumia, Gminą Miasto Reda i Gminą Miasta Wejherowa.
Numer ogłoszenia: 226678 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablic pamiątkowych oraz tabliczek informacyjnych w ramach projektu pn.: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzania wód opadowych w Gdyni oraz Małym Trójmieście Kaszubskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Gdyni w partnerstwie z Gminą Miejską Rumia, Gminą Miasto Reda i Gminą Miasta Wejherowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1.1 Zakres szczegółowy dotyczący wykonania i montażu 28 szt. tablic pamiątkowych:1.1.1 opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego tablicy pamiątkowej o wymiarze: 0,7 metra wysokości, 1 metr szerokości, zawierającej: 1.1.1.1 emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, 1.1.1.2 logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, 1.1.1.3 logo beneficjenta - Gminy Miasta Gdyni, 1.1.1.4 napis: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzania wód opadowych w Gdyni oraz Małym Trójmieście Kaszubskim współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, 1.1.1.5 hasło promocyjne: Dla rozwoju infrastruktury i środowiska; 1.1.2 wykonanie 28 szt. tablic pamiątkowych o wymiarach: 0,7 metra wysokości, 1 metr szerokości, jednostronnych, z materiału trwałego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych, na ścieranie oraz o dużej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej, ze względu na konieczność zapewnienia trwałości, czytelności i wysokiego poziomu estetycznego tablicy co najmniej w okresie do 30 kwietnia 2021 roku, z treścią informacyjną i logotypami w pełnym kolorze, zgodnych z wykonanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem graficznym, o którym mowa w pkt. 1.1.1, pokrytych laminatem antygrafitti, 1.1.3 montaż 28 szt. tablic pamiątkowych na terenie miast: Gdynia, Rumia, Reda i Wejherowo w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, orientacyjnie określonych w załączniku nr 3 do projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, oraz zgodnie z następującymi wymogami: 1.1.3.1 tablice zamontowane do metalowego słupka o przekroju kwadratowym 80 mm x 80 mm oraz grubości materiału, z którego zostanie wykonany słupek - min. 3 mm, na stelażu, w sposób estetyczny śrubami bądź nitami, 1.1.3.2 tablice umocowane na słupku na wysokości 150 cm od poziomu gruntu do dolnej krawędzi tablicy, trwale związane z gruntem. 1.2 Zakres szczegółowy dotyczący wykonania i montażu 17 szt. tabliczek informacyjnych: 1.2.1 opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego tabliczki informacyjnej o wymiarze: 15 cm wysokości, 20 cm szerokości, zawierającej: 1.2.1.1 emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, 1.2.1.2 logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo beneficjenta - Gminy Miasta Gdyni, 1.2.1.3 napis: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko; 1.2.2 wykonanie 17 szt. tabliczek informacyjnych o wymiarach: 15 cm wysokości, 20 cm szerokości, jednostronnych, z materiału odpornego na działanie czynników atmosferycznych, na ścieranie oraz o dużej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej, ze względu na konieczność zapewnienia trwałości, czytelności i wysokiego poziomu estetycznego tablicy co najmniej w okresie do 30 kwietnia 2021 roku, z treścią informacyjną i logotypami w pełnym kolorze, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem graficznym, o którym mowa w pkt. 1.2.1; pokrytych laminatem antygrafitti. 1.2.3 montaż 17 szt. tabliczek informacyjnych na terenie miast: Gdynia, Rumia, Reda i Wejherowo w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, orientacyjnie określonych w załączniku nr 3 do projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, oraz zgodnie z następującymi wymogami: 1.2.3.1 tabliczki zamontowane do metalowego słupka na stelażu, w sposób estetyczny śrubami bądź nitami, 1.2.3.2 tabliczki umocowane na słupku na wysokości 50 cm od poziomu gruntu do dolnej krawędzi tabliczek, trwale związane z gruntem. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, opublikowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, dokument dostępny na stronie internetowej https://www.pois.2007-2013.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx. 3. Zaprojektowanie tablicy pamiątkowej oraz tabliczek informacyjnych Wykonawca wykona zgodnie z wytycznymi zawartymi w następujących dokumentach: 3.1 Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 wraz z załącznikiem nr 1 Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, dokument dostępny na stronie internetowej https://www.pois.2007 2013.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx; 3.2 Księga identyfikacji wizualnej, stanowiąca załącznik do Strategii komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013, dokument dostępny na stronie internetowej https://www.pois.2007 2013.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza cześć zamówienia powierzyć podwykonawcom, to jego zakres wskazuje w ofercie. 5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie świadczył usługi dotyczące zaprojektowania, wykonania i montażu tablic informacyjnych lub pamiątkowych o łącznej wartości wykonanych usług w tym zakresie wynoszącej minimum 50.000,00 zł netto. 2. Wykonawca może polegać na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 4. Niespełnienie postawionego warunku skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony Formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 SIWZ oraz Formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden Formularz ofertowy oraz jeden Formularz cenowy. 2. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: 2.1 Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 8 i Rozdziału 10 SIWZ. 2.2 Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 SIWZ. 2.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.5 Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu tych podmiotów - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach: 1.1 zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu Wykonawca powierzył realizację części zamówienia, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę; 1.2 zmiany zakresu zadań powierzonych podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę; 1.3 odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia jego zakresu, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/uslugi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni przy ul. 10 Lutego pok. 123.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 10:00, miejsce: kancelaria na parterze Urzędu Miasta Gdyni przy ul. 10 Lutego 24..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzania wód opadowych w Gdyni oraz Małym Trójmieście Kaszubskim, współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.