Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-10-27
Warszawa: DOSTAWA WYPOSAŻENIA BIUROWEGO DO NOWOWYBUDOWANYCH I WYREMONTOWANYCH OBIEKTÓW KOMENDY STOŁECZNEJ POLICJI - część I
Numer ogłoszenia: 226517 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA BIUROWEGO DO NOWOWYBUDOWANYCH I WYREMONTOWANYCH OBIEKTÓW KOMENDY STOŁECZNEJ POLICJI - część I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia biurowego do nowowybudowanych i wyremontowanych obiektów Komendy Stołecznej Policji - część I. w tym: 1.Zadanie nr 1 obejmuje dostawy wyposażenia biurowego i siedzisk, zwanych dalej w SIWZ wyposażeniem, zgodnego z Księgą Standaryzacji, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. W ramach zadania nr 1 przedmiot zamówienia będzie dostarczany w dwóch częściach: a. Część a) obejmująca swoim zakresem dostawy wyposażenia w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1a do SIWZ do miejsca: Komisariat Policji - Warszawa Wesoła, przy ulicy I Praskiego Pułku 21, b. Część b) obejmująca swoim zakresem dostawy wyposażenia w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1a do SIWZ do miejsca: Komenda Rejonowa Policji Warszawa I, przy ul. Wilczej 21. 2.Zadanie nr 2 - obejmuje dostawy szaf ubraniowych BHP, szaf metalowych, regałów magazynowych, zwanych dalej w SIWZ wyposażeniem w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1b do SIWZ do miejsca - Komisariat Policji Warszawa Wesoła, przy ulicy I Praskiego Pułku 21..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00-3, 39.15.10.00-5, 39.14.12.00-4, 44.42.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 5 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia, tj. wykazać się należytym wykonaniem lub wykonywaniem, min. 1 (jednej) dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - dotyczy zadania nr 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowane w zadaniu nr 1 wyposażenie biurowe i siedziska posiadają certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami dotyczącymi jakości mebli biurowych wystawione przez akredytowaną jednostkę certyfikującą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej), oświadczenie, że fotele gabinetowe oraz fotele gabinetowe (pracownicze) spełniają założenia określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 10 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U.98.148.973) oraz posiadają pozytywna opinię dotyczącą ergonomii wystawioną przez instytucję do tego uprawnioną.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w: w sekcji 3.2może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a)w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, b) w przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów - oświadczenie, o którym mowa w lit. B pkt 1) oraz dokument wymieniony w lit. B pkt 2), SIWZ c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykorzystania zasobów innego podmiotu, a także zakresui okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania niżej wymienionych zmian umowy: a) Miejsca dostawy, w sytuacji gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dostawa w miejscu określonym w § 2 ust. 2 umowy będzie niemożliwa. Przy zmianie miejsca dostawy, nowe miejsce dostawy zostanie wyznaczone na obszarze Garnizonu Stołecznego; b) Wydłużenia terminu dostawy w przypadku wystąpienia przestojów albo opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu dostawy nastąpi o czas trwania przestojów albo opóźnień. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o przestoju lub opóźnieniu z co najmniej 5 dniowym liczonym w stosunku do terminu dostawy wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do przechowania wyposażenia na własny koszt.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.policja.waw.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa - Punkt Obsługi Interesanta, lub przesłać pocztą (pocztą kurierską)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 obejmuje dostawy wyposażenia biurowego i siedzisk, zwanych dalej w SIWZ wyposażeniem, Część a) dostawy do miejsca: Komisariat Policji - Warszawa Wesoła, przy ulicy I Praskiego Pułku 21, Część b) dostawy do miejsca:Komenda Rejonowa Policji Warszawa I, przy ul. Wilczej 21..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część a) obejmująca swoim zakresem dostawy wyposażenia w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1a do SIWZ do miejsca: Komisariat Policji - Warszawa Wesoła, przy ulicy I Praskiego Pułku 21, Część b) obejmująca swoim zakresem dostawy wyposażenia w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1a do SIWZ do miejsca: Komenda Rejonowa Policji Warszawa I, przy ul. Wilczej 21..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00-3, 39.15.10.00-5, 39.14.12.00-4, 44.42.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawy do miejsca - Komisariat Policji Warszawa Wesoła, przy ulicy I Praskiego Pułku 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - obejmuje dostawy szaf ubraniowych BHP, szaf metalowych, regałów magazynowych, zwanych dalej w SIWZ wyposażeniem w ilościach wskazanych w Załączniku nr 1b do SIWZ do miejsca - Komisariat Policji Warszawa Wesoła, przy ulicy I Praskiego Pułku 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00-3, 39.15.10.00-5, 39.14.12.00-4, 44.42.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.