eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa 7 przyłączy światłowodowych do jednostek Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Olsztyn: Budowa 7 przyłączy światłowodowych do jednostek Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112.
Numer ogłoszenia: 226489 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 7 przyłączy światłowodowych do jednostek Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 7 przyłączy światłowodowych do jednostek Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112 w następujących lokalizacjach: a) Braniewo: ul. Moniuszki 11a - Plac Strażacki 2, b) Gołdap: ul. 11 Listopada 1 - ul. Wojska Polskiego 19, c) Olecko: ul. Zamkowa 1 - ul. Kolejowa 27a, d) Ostróda: ul. Handlowa 6 - ul. Stapińskiego 19c, e) Szczytno: ul. Piłsudskiego 39 - ul. Sobieszczańskiego 2, f) Mrągowo: ul. Wolności 2 - ul. Oficerska 2a, g) Węgorzewo: ul. Jana Pawła II - ul. Sienkiewicza 10. 2. Przedmiot zamówienia został opisany dokumentacją projektową i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla każdej lokalizacji, które stanowią załączniki do SIWZ. Ponadto Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót. Każda w/w lokalizacja stanowi odrębne zada-nie w postępowaniu. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót określonych w projektach budowlanych i wykonawczych oraz w przedmiarach robót z materiałów własnych, b) dostarczenie Zamawiającemu specyfikacji technicznych stosowanych materiałów i urządzeń oraz zaświadczeń lub certyfikatów wystawionych przez producentów i potwierdzających ich zgodność z obowiązującymi normami (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń), c) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz jednego egzemplarza w wersji elektronicznej 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) Wykonanie we własnym zakresie wszystkich pomiarów, badań i sprawdzeń, które są nie-zbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym obsługa geodezyjna oraz poniesienie kosztów z tym związanych. b) Mobilizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych, c) Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, d) Wywóz nadmiaru gruntu, dowóz ziemi lub gruntu z ich zakupem, jeżeli taka konieczność wy-stąpi, ewentualna wymiana gruntu lub ich zagęszczania, e) Wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, f) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych, g) Odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów i chodników oraz poniesienie kosztów z tym związanych, h) Obsługa archeologiczna w przypadku wystąpienia sytuacji, dla której taka obsługa jest wymagana, i) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, naprawa zniszczonych dróg dojazdowych do miejsca budowy po zakończeniu robót i przekazanie Zamawiającemu w terminie podpisania protokołu odbioru robot. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy i drogi dojazdowe do miejsca budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy przez Zamawiającego i trwa do dnia podpisania protokołu odbioru robót, j) Ubezpieczenie robót budowlano - montażowych objętych kontraktem, w tym prac przygotowawczych na terenie budowy wraz z materiałami i urządzeniami, które mają zostać wbudowane lub zamontowane oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzeniem robót do wartości robot oraz poniesienie kosztów z tym związanych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-8, 45.21.33.16-1, 45.31.10.00-0, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający ustalił wadium na kwotę: a) W zadaniu Nr 1 - 1 000,00 zł, b) W zadaniu Nr 2 - 1 000,00 zł, c) W zadaniu Nr 3 - 1 000,00 zł, d) W zadaniu Nr 4 - 1 000,00 zł, e) W zadaniu Nr 5 - 2 000,00 zł, f) W zadaniu Nr 6 - 1 000,00 zł, g) W zadaniu Nr 7 - 1 000,00 zł. Łączna kwota wadium dla zadań Nr 1- Nr 7 wynosi 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia; - wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł, stanowiącej wybudowanie lub wykonanie łączy światłowodowych, niezbędnej do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium RP, osoby o których mowa w art.24 ust.1 pkt 5-8 ustawy Pzp., mają miejsce zamieszkania poza terytorium RP, wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 5-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. b) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas zobowiązani są za-łączyć do oferty, oprócz dokumentów wymienionych przez Zamawiającego, dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowy okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian za-wartej umowy: 1) konieczność przedłużenia terminu umownego zakończenia przedmiotu zamówienia z uwagi na: a) wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) opóźnienia w uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych lub uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. c) zmiany prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym - powodująca konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy, chyba, że ww. zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie - vacatio legis), d) opóźnienia w rozpoczęciu lub w trakcie realizacji umowy, odbiorach przedmiotu umowy, końcowego rozliczenia inwestycji - o ile opóźnienie nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. e) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, f) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, g) wystąpienie siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia. 2) zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona zamówienie przy udziale podwykonawców oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa: 3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenie losowe i przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W wypadku zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy wymienionych w ofercie, nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać wymagania określone w SIWZ dla pełnienia danej funkcji: 4) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa 5) Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę: 6) Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. W przypadku zmiany umowy zostanie przeprowadzona następująca procedura: 1) Strona inicjujące zmianę umowy prześle drugiej Stronie projekt zmian do umowy (aneks) wraz z pisemnym uzasadnieniem. Wnioskodawca jest zobowiązany do ich uzasadnienia/udokumentowania w sposób niebudzący żadnych zastrzeżeń i wątpliwości, 2) Wezwana Strona udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn fax 089 522-52-05, email: zamowienia@ol.policja.gov.pl;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8, 10-950 Olsztyn pok. 219.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza światłowodowego do jednostki Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112 w lokalizacji: Braniewo: ul. Moniuszki 11a - Plac Strażacki 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-8, 45.21.33.16-1, 45.31.10.00-0, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza światłowodowego do jednostki Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112 w lokalizacji: Gołdap: ul. 11 Listopada 1 - ul. Wojska Polskiego 19.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-8, 45.11.21.33-1, 45.31.10.00-0, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowy termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza światłowodowego do jednostki Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112 w lokalizacji: Olecko: ul. Zamkowa 1 - ul. Kolejowa 27a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-8, 45.21.33.16-1, 45.31.10.00-0, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza światłowodowego do jednostki Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112 w lokalizacji: Ostróda: ul. Handlowa 6 - ul. Stapińskiego 19c.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-8, 45.21.33.16-1, 45.31.10.00-0, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza światłowodowego do jednostki Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112 w lokalizacji: Szczytno: ul. Piłsudskiego 39 - ul. Sobieszczańskiego 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-8, 45.21.33.16-1, 45.31.10.00-0, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza światłowodowego do jednostki Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112 w lokalizacji: Mrągowo: ul. Wolności 2 - ul. Oficerska 2a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-8, 45.21.33.16-1, 45.31.10.00-0, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza światłowodowego do jednostki Państwowej Straży Pożarnej w kanalizacji Orange Polska S.A. na potrzeby sieci OST 112 w lokalizacji: Węgorzewo: ul. Jana Pawła II - ul. Sienkiewicza 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-8, 45.21.33.16-1, 45.31.10.00-0, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowy okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.