eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wycinka drzew i zakrzaczeń z wykarczowaniem pni, gniazdowym uzupełnieniem i ubezpieczeniem skarp w miejscach karczunku oraz remontem cząstkowym nawierzchni drogi eksploatacyjnej na obwałowaniach przeciwpowodziowych rzeki Brennicy w km 0+040 - 12+070 m. Górki Wielkie, Górki Małe, Brenna, gm. Brenna, woj. śląskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Gliwice: Wycinka drzew i zakrzaczeń z wykarczowaniem pni, gniazdowym uzupełnieniem i ubezpieczeniem skarp w miejscach karczunku oraz remontem cząstkowym nawierzchni drogi eksploatacyjnej na obwałowaniach przeciwpowodziowych rzeki Brennicy w km 0+040 - 12+070 m. Górki Wielkie, Górki Małe, Brenna, gm. Brenna, woj. śląskie
Numer ogłoszenia: 226486 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 7774926, faks 32 7774999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew i zakrzaczeń z wykarczowaniem pni, gniazdowym uzupełnieniem i ubezpieczeniem skarp w miejscach karczunku oraz remontem cząstkowym nawierzchni drogi eksploatacyjnej na obwałowaniach przeciwpowodziowych rzeki Brennicy w km 0+040 - 12+070 m. Górki Wielkie, Górki Małe, Brenna, gm. Brenna, woj. śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew i zakrzaczeń z wykarczowaniem pni, gniazdowym uzupełnieniem i ubezpieczeniem skarp w miejscach karczunku oraz remontem cząstkowym nawierzchni drogi eksploatacyjnej na obwałowaniach przeciwpowodziowych rzeki Brennicy w km 0+040 - 12+070 m. Górki Wielkie, Górki Małe, Brenna, gm. Brenna, woj. śląskie. Przedmiotem zamówienia objęte są następujące elementy: 1. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia wraz ze zrąbkowaniem gałęzi, oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu na prawo i lewostronnych obwałowaniach rzeki Brennicy. 2. Ręczne wykoszenie porostów, gęstych miękkich wraz z wygrabieniem ze skarp, wysuszeniem pokosu i spaleniem pozostałości na pow. 48012 [m2]. 3. Ścinanie drzew o średnicach od 10 do 95 [cm] piłą mechaniczną i ilości łącznej 594 [szt.] wraz z odwozem drewna w uzgodnione miejsce, w obrębie wycinki. 4. Ręczne karczowanie pni o średnicy od 66 do 95 [cm] w ilości 11 [szt.] wraz z rozdrobnieniem i spaleniem karpin na miejscu. 5. Zabudowa dołów w skarpach obwałowań po karczunku wraz z ubezpieczeniem powierzchniowym w obrębie karczunku w ilości 30 [m3] na powierzchni 300 [m2]. 6. Naprawa nawierzchni żwirowej drogi eksploatacyjnej na koronach obwałowań w łącznej ilości 15000 [m2]. Zakres prac do wykonania: - ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia wraz ze zrąbkowaniem gałęzi, na powierzchni 22.53 [ha]. - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) ze spaleniem na miejscu na pow. 45072 [m2]. - ręczne wykoszenie porostów, gęstych miękkich ze skarp na pow. 48012 [m2]. - wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m, wysuszeniem pokosu oraz spaleniem pozostałości na pow. 48012 [m2] - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) w ilości 52 [szt.]. - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) w ilości 293 [szt.]. - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm) w ilości 132 [szt.]. - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 36-45 cm) w ilości 54 [szt.]. - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 46-55 cm) w ilości 52 [szt.]. - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 56-65 cm) w ilości 4 [szt.]. - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 66-75 cm) w ilości 5 [szt.]. - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 76-95 cm) w ilości 2 [szt.]. - ręczne karczowanie pni (śr. 66-95 cm) w ilości 11 [szt.]. - rozdrobnienie karpiny po wykarczowaniu pni o śr. ponad 65 [cm] ze spaleniem na miejscu w ilości 11 [szt.]. - ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. gruntu III) o obj. 30 [m3]. - zasypywanie dołów po bryłach korzeniowych wykarczowanych pni o głębokości do 1.5 m i szerokości 2.6-4.5 m; kat. gr. III-IV o obj. 30 [m3]. - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm na powierzchni 300 [m2]. - nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana ręcznie - grubość po zagęszczeniu 8 cm na powierzchni 15000 [m2]. Inwestor zwraca uwagę, iż roboty będące przedmiotem zamówienia prowadzone będą poza okresem lęgowym i gniazdowaniem ptactwa. Wykonawca powinien uzyskać zezwolenia na dojazd do koryt cieków po drogach prywatnych. Wykonawca zobowiązuje się do zakupienia i zagospodarowanie we własnym zakresie drewna uzyskanego z wycinki drzew. Dokładna ilość pozyskanego drewna z wycinki drzew zostanie określona przez uprawnioną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca zapłaci za pozyskane drewno na podstawie faktur VAT wystawionych przez zamawiającego po sporządzeniu protokołu obmiaru faktycznie pozyskanego drewna. Zasady wyceny ściętego drewna tj. sortyment, szacunek, cennik drewna określone są w Zarządzeniu Wewnętrznym Nr 22/2013 Dyrektora RZGW w Gliwicach w sprawie pobierania opłat za ścięte drzewo oraz faszynę na terenie administrowanym przez RZGW w Gliwicach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 roboty konserwacyjne o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w tym: - przynajmniej 1 zadanie o wartości minimum 300 tyś zł (brutto), polegające na wycince i karczowaniu drzew porastających obwałowania lub międzywale, uzupełnieniu ubytków w korpusie wału wraz z ubezpieczeniem w postaci humusowania i obsiewu na obwałowaniach przeciwpowodziowych. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, wg zasady: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami w branży wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej tj.: - posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami konserwacyjnymi na obwałowanych rzekach, o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia, - posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, wg zasady: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Jeżeli wykonawcy, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1, będą polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; - przy czym w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązanie winno określać sposób wykorzystania zasobów ww. podmiotu, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu w realizacji zamówienia tego podmiotu w realizacji zamówienia. Zamawiający zaznacza , iż na mocy art.26 ust.2e ustawy pzp podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust.2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - termin wykonania - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Ze względu na warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) W przypadku uniemożliwienia wykonania robót przez organizacje społeczne i ekologiczne. 3) Z uwagi na ustawową zmianę podatku VAT. 4) Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. 5) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, w takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Sienkiewicza 2, Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Sienkiewicza 2, Gliwice, sekretariat, pok. 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.