eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd - ukierunkowanie ruchu turystycznego poprzez wykonanie miejsc postojowych dla turystów na potrzeby projektu LIFE+ - etap II i III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Będzin: Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd - ukierunkowanie ruchu turystycznego poprzez wykonanie miejsc postojowych dla turystów na potrzeby projektu LIFE+ - etap II i III
Numer ogłoszenia: 226473 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego w Katowicach z/s w Będzinie , ul. Krasickiego 25, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 0-32 2674482, 3574902, faks 0-32 2670422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd - ukierunkowanie ruchu turystycznego poprzez wykonanie miejsc postojowych dla turystów na potrzeby projektu LIFE+ - etap II i III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie miejsc postojowych na terenie Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd - obejmujących m.in. zadaszenia, parkingi, toalety, kosze, tablice informacyjne (wyszczególnione poniżej) wraz z ich ustawieniem oraz przygotowaniem terenu pod ustawienie. ETAP II w roku 2014 - Miejsca postojowe do wybudowania w roku 2014 r. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do 5 grudnia 2014 r. Miejsca postojowe do wybudowania w roku 2014: 1. Wykonanie dwóch miejsc postojowych dla turystów w Suliszowicach (gmina Żarki) Miejsce 1: - 1 zadaszony stół z ławkami, - parking - 100 m2 z barierkami ochronnymi, (parking wykorytowany na głębokość 30 cm, wykonane z tłucznia, klińca i podsypki, obrzeża cementowe), - 1 kosz na śmieci, - 1 stojak na rowery, - 1 tablica informacyjno - edukacyjna. Miejsce 2: - 2 zadaszone stoły z ławkami, - 2 tablice informacyjno - edukacyjne, - 2 kosze na śmieci. 2. Wykonanie miejsca postojowego dla turystów w Przewodziszowicach (gmina Żarki): - 1 zadaszony stół z ławkami, - 1 kosz na śmieci, - 1 stojak na rowery, - 1 tablica informacyjno - edukacyjna. 3. Miejsce postojowe w Mirowie (gmina Niegowa): - 2 zadaszone stoły z ławkami, - 2 kosze na śmieci, - stojak na rowery, - 2 tablice informacyjno - edukacyjne. 4. Wykonanie 2 miejsc postojowych dla turystów w Łutowcu (gmina Niegowa): Miejsce 1: - 1 zadaszony stół z ławkami, - parking 50 m2, (parkingi wykorytowane na głębokość 30 cm, wykonane z tłucznia, klińca i podsypki, obrzeża cementowe), - 1 kosz na śmieci, - stojak na rowery, - 2 tablice informacyjno - edukacyjne. Miejsce 2: - zadaszony stół z ławkami - kosz na śmieci 5. Wykonanie miejsca postojowego przy Skałach Rzędkowickich (gmina Włodowice): - 2 zadaszone stoły z ławkami, - 2 kosze na śmieci, - stojak na rowery, - 2 tablice informacyjno-edukacyjne. 6. Wykonanie dwóch miejsc postojowych w rejonie Ryczowa (gmina Ogrodzieniec) Miejsce 1 - 2 zadaszone stoły z ławkami, - 2 kosze na śmieci, - 1 stojak na rowery, - 1 tablica informacyjno-edukacyjna. Miejsce 2 - 2 zadaszone stoły z ławkami, - 2 kosze na śmieci, - 1 stojak na rowery, - 1 tablica informacyjno-edukacyjna. 7. Wykonanie miejsca postojowego w Skarżycach Okiennik (gmina Kroczyce): - 2 zadaszone stoły z ławkami, - 2 kosze na śmieci, - stojak na rowery, - 2 tablice informacyjno - edukacyjne ETAP III w roku 2015 - Miejsca postojowe do wybudowania w roku 2015. Termin realizacji: 1 września 2015 r. - 30 listopada 2015 r. 1. Wykonanie miejsca postojowego dla turystów w Kostkowicach pod wzgórzem Słupsko (gmina Kroczyce). Projekt budowlany wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ. Uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie leży po stronie Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń administracyjnych (pozwolenie na budowę, pozwolenie na użytkowanie oraz innych niezbędnych pozwoleń (decyzji)) poniesie Wykonawca. Wszelkie koszty dodatkowe związane z budową parkingu np. opłacenie Kierownika Budowy itp. leżą po stronie Wykonawcy. Należy wykonać: - 6 zadaszonych stołów z ławkami, - parking 800 m2, (parkingi wykorytowane na głębokość 50 cm, wykonane z tłucznia, klińca i podsypki i kostki brukowej o grubości 8 cm, obrzeża cementowe), - 10 koszy na śmieci, - 4 stojaki na rowery, - 2 tablice informacyjno - edukacyjne, - 4 toalety TOI TOI z drewnianą obudową. Zamawiający wymaga ubezpieczenia od dewastacji i kradzieży w/w elementów małej architektury (toalety, wiaty) na okres minimum 3 lat od momentu przekazania przez Zamawiającego. 2. Wykonanie miejsca postojowego na wzgórzu Kromołowiec (gmina Łazy): - 2 zadaszone stoły z ławkami, - 4 kosze na śmieci, - stojak na rowery, - tablica informacyjno-edukacyjna. Każdy wybudowany element powinien posiadać oznakowanie w formie tabliczki z informacją o źródle finansowania z wytycznymi przekazanymi przez pracowników ZPKWŚ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 39.11.33.00 - Ławy 39.12.12.00 - Stoły 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ustala się wadium w wysokości 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy zł, zero groszy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca zrealizował należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy małej architektury lub infrastruktury drogowej o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji zasobów (wiedzy i doświadczenia) na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu wykonanych robót - załącznik nr 8 do SIWZ. Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) zamawiający określa, że roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt 16.1.2 i złożenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, dotyczy jedynie robót budowlanych wystarczających dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 15.1.2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 200 000,00 zł. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ oraz opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. Zobowiązanie - Załącznik nr 4 do SIWZ jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 3. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zgodne w treści z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; Zmianie ulegnie odpowiednio zakres ilościowy, sposób lub termin realizacji umowy. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c. zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w zakresie wynagrodzenia brutto oraz stawki podatku od towarów i usług; d. obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy związanym z jednoczesnym zachowaniem lub zmniejszeniem zakresu świadczenia umownego, tożsamego z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie, o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, e. zmiany podwykonawcy, jeżeli strony zastrzegły wykonanie umowy przy udziale Podwykonawców. Zmiana Podwykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia. f. wystąpienia awarii lub niekorzystnych warunków pogodowych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - w zakresie zmiany terminu realizacji; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podpisania umowy z Wykonawcą po potwierdzeniu uzyskania środków finansowanych z funduszy pozabudżetowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpkws.bedzin.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Śląskie - Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego, 42 - 500 Będzin, ul. Krasickiego 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Województwo Śląskie - Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego, 42 - 500 Będzin, ul. Krasickiego 25 - Sekretariat Projektu LIFE+..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Instrumentu Finansowego LIFE+.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.