eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poraj › Zakup energii elektrycznej dla61 obiektów oświetlenia ulicznego i 25budynków użyteczności publicznej Gminy Poraj oraz 30 obiektów Poreco Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Poraj: Zakup energii elektrycznej dla61 obiektów oświetlenia ulicznego i 25budynków użyteczności publicznej Gminy Poraj oraz 30 obiektów Poreco Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 226454 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jasna 21, 42-360 Poraj, woj. śląskie, tel. 34 3145251, faks 34 3145006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/poraj.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla61 obiektów oświetlenia ulicznego i 25budynków użyteczności publicznej Gminy Poraj oraz 30 obiektów Poreco Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów położonych w granicach administracyjnych Gminy Poraj w województwie Śląskim. Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do następujących obiektów, dla których stroną umowy i płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Poraj lub Poreco Sp. z o.o.: a) 61 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej O12-dot. zasilania oświetlenia ulicznego; b) 45 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C11 - dot. zasilania budynków, lokali biurowych i obiektów użyteczności publicznej (remizy strażackie, obiekty sportowe, obiekty wodno-kanalizacyjne itd.); c) 2 punkty odbioru energii rozliczane w grupie taryfowej C12A- dot. zasilania Oświetlenia Urzędu Gminy i obiektu wodno-kanalizacyjnego; d) 4 punkty poboru energii elektrycznej rozliczane w grupie taryfowej C21- zasilania budynków, lokali biurowych i obiektów użyteczności publicznej (szkoły, obiekty sportowe, lodowisko, ujęcie wody itd.); e) 1 punktu odbioru energii rozliczanego w grupie taryfowej C22a - zasilanie oczyszczalni ścieków; f) 1 punktu odbioru energii rozliczanego w grupie taryfowej C22b - zasilanie oczyszczalni ścieków; g) 1 punktu odbioru energii rozliczanego w grupie taryfowej B11 - zasilanie obiektu wodno-kanalizacyjnego; h) 1 punktu odbioru energii rozliczanego w grupie taryfowej R. Dane dot. lokalizacji, nr ewidencyjnych, nr PPE, poboru z uwzględnieniem wskazanych płatników faktur VAT dla ww. punktów poboru znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Wielkość i zakres zamówienia Szacunkowa ilość pobieranej energii elektrycznej jest wyliczona na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej w 2014 i 2015 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10%) w okresie 1 roku wynosi 1683,62MWh, w tym energia rozliczana: a) w grupie taryfowej O12697,983 MWh,w tym w dzień - 279,821 MWh i w nocy - 418,162 MWh, b) w grupie taryfowej C11 (całodobowo) 223,455 MWh, c) w grupietaryfowej C12a62,837 MWh, w tym w szczycie -17,14 MWh i poza szczytem-45,697 MWh, d) w grupie taryfowej C21 (całodobowo) 359,516 MWh, e) w grupie taryfowej C22a14,099 MWh, w tym w szczycie -2,538 MWh i poza szczytem - 11,561 MWh, f) w grupie taryfowej C22b227,685 MWh, w tym w dzień -148,60 MWh i w nocy - 79,085 MWh, g) w grupie taryfowej B11 (całodobowo) 97,583 MWh, h) w grupie taryfowej R 0,462 MWh. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1310kW. Wykaz punktów poboru wraz ze szczegółową specyfikacją zużycia energii elektrycznej w ujęciu rocznym w podziale na grupy taryfowe przy spodziewanej tolerancji (+/- 10%) znajduje się w załączniku nr 1do niniejszej Specyfikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wneisienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na sprzedaż energii elektrycznej. Wykonawca powinien wykazać, że zawarł umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Poraj.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie zał. Nr. 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie zał. Nr. 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie zał. Nr. 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, którego termin ważności będzie obejmował okres obowiązywania Umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jasno wynikać; a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Warunki w/w zmian: a. Ceny określone w Formularzu ofertowym ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT lub podatku akcyzowego dot. energii elektrycznej; b. Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów odbiorów wymienionych w załączniku nr 1 w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu; c. Strony dopuszczają wciągnięcie do umowy dodatkowych obiektów w formie aneksu do niniejszej umowy na warunkach cenowych zgodnych z umową z zastrzeżeniem przynależności do grup taryfowych. d. Zmiana innych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taka zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poraj.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poraj 42-360 Poraj ul. Jasna21 (pok.109).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poraj 42-360 Poraj ul. Jasna21 (pok. 216 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.