eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Przetarg na Obsługę kotłowni Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Birczy w sezonie grzewczym 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Bircza: Przetarg na Obsługę kotłowni Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Birczy w sezonie grzewczym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 226315 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bircza , ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 672 60 91, faks 016 672 53 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na Obsługę kotłowni Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Birczy w sezonie grzewczym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi Obsługa kotłowni Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Birczy w sezonie grzewczym 2014/2015 Szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określają: - niniejsza Specyfikacja; - projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kotłowni Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Birczy w sezonie grzewczym 2014/2015 - obsługa 1 kotła na paliwa stałe (głównie drewno - ok. 90% i w niewielkim stopniu węgiel - ok. 10%) budynku o kubaturze 7.216,0 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyżej podanej proporcji paliwa stałego. Usługa obejmuje: 1. wytworzenie i dostarczenie do pomieszczeń w Gminnym Ośrodku Kultury, Sportu i Turystyki w Birczy w sposób ciągły ciepła (7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę) w przedmiotowym sezonie grzewczym poprzez utrzymanie właściwej temperatury na kotle według temperatur zewnętrznych. 2. dowóz drewna m.in. 50 m3 opałowego z placu składowego za budynkiem GOK,SiT do kotłowni, 3. zrzucenie węgla do kotłowni, 4. prowadzenia książki kontroli dziennego rozchodu paliwa oraz comiesięcznego dokonywania bilansu zużytego paliwa; 5. opalania i nadzoru kotła; 6. składowanie opału w kotłowni; 7. utrzymanie prawidłowej temperatury oraz poziomu wody w zbiorniku wyrównawczym; 8. czyszczenie rusztu, popielników oraz wybierania resztek opałowych; 9. czyszczenie paleniska i wynoszenie odpadów ze spalania na zewnątrz kotłowni na miejsce składowania; 10. kontrola czopucha; 11. utrzymanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i samej kotłowni; 12. prowadzenie dziennika pracy kotłowni; 13. utrzymywanie porządku na terenie kotłowni, w jej otoczeniu i na placu składowym; 14. wykonywanie wszelkich czynności zgodnie z wymogami określonymi w Instrukcji obsługi kotłowni; 15. dostarczanie na żądanie Zamawiającego pisemnych informacji w zakresie wykonywanych czynności przy obsłudze kotłowni; 16. dostarczenie i umieszczenie przy kotłowni pojemników na popiół i inne odpady ze spalania wraz z zagospodarowaniem ww. odpadów we własnym zakresie i na koszt własny Wykonawcy; 17. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument informujący o sposobie zagospodarowania odpadów; 18. informowanie Zamawiającego, na każde jego żądanie, o stanie zapasów (zabezpieczenia) materiałów opałowych do kotłowni, a ponadto informowanie bez wezwania o dobiegającym wyczerpaniu zapasów, co najmniej z jednotygodniowym wyprzedzeniem; 19. nieodpłatne usuwanie drobnych awarii i usterek oraz niezwłoczne sporządzanie opisu awarii i przedkładanie go Zamawiającemu. Zakres prac nie dotyczy napraw wymagających znacznych nakładów finansowych; 20. wykonywanie innych czynności niezbędnych dla prawidłowej pracy kotłowni. 2. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca świadczenia usługi i urządzeń kotłowni w dni robocze w godz. 7.00 - 15.00, po uprzednim uzgodnieniu z osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia. 3. Przewidywany okres realizacji usługi - od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2015 r. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu realizacji usługi, a w konsekwencji wartości zamówienia w przypadku, gdy warunki atmosferyczne nie będą wymagały rozpoczęcia sezonu grzewczego od dnia podpisania umowy lub kontynuacji wytworzenia i dostarczenia do pomieszczeń w Gminnym Ośrodku Kultury, Sportu i Turystyki w Birczy do dnia 15 kwietnia 2015 r. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie proporcjonalne do faktycznego okresu wykonywania usługi. Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po wezwaniu przez Zamawiającego (osobistym lub telefonicznym). Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do zakończenia realizacji usługi przed dniem 15 kwietnia 2015 r. Wykonawca przejmuje obsługę kotłowni na sezon grzewczy 2014/2015 protokołem zdawczo-odbiorczym, jednocześnie bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami jej funkcjonowanie w okresie objętym niniejszą umową. Przy wykonywaniu obsługi kotłowni Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do posiadania lub zatrudnienia osób posiadających: 1. aktualne świadectwa kwalifikacyjne E i D uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji, obsługą kotłowni i dozorem; 2. zaświadczenia lekarskie z brakiem przeciwwskazań do pracy na tym stanowisku; 3. przestrzegania przepisów BHP, ppoż., ochrony środowiska oraz postanowień instrukcji Zamawiającego dot. obsługi urządzeń ciepłowniczych. Wykonawca świadectwa kwalifikacyjne dołącza do oferty. Uwaga! Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usług. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, w celu prawidłowego wykonania zamówienia. Termin wykonywania usługi może ulec zmianie ze względu na występujące warunki atmosferyczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą (na dzień składania ofert) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 10 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) wszelkich zmian umowy o ile konieczność ich wprowadzanie będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 2) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia; 3) warunkiem istotnej zmiany umowy jest wystąpienie sytuacji, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie przygotowywania wzoru umowy, w szczególności: zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca z warunków atmosferycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bircza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Birczy, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Birczy, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, BOK.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.