eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 1470/2 zlokalizowanej w obrębie Dolsk w gminie Dolsk (PSZOK dla Gminy Dolsk)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-01

Czempiń: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 1470/2 zlokalizowanej w obrębie Dolsk w gminie Dolsk (PSZOK dla Gminy Dolsk)
Numer ogłoszenia: 226228 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" , ul. Kościańskie Przedmieście 2B, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, tel. 61 2826303, faks 61 2826303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.selekt.czempin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 1470/2 zlokalizowanej w obrębie Dolsk w gminie Dolsk (PSZOK dla Gminy Dolsk).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 1470/2 zlokalizowanej w obrębie (miejscowości) Dolsk w gminie Dolsk (PSZOK dla Gminy Dolsk), obejmująca: 1.1. wykonanie robót przygotowawczych obejmujących: 1.1.1. roboty pomiarowe (w tym inwentaryzacja): 1162,50 m2, 1.2. wykonanie robót ziemnych obejmujących: 1.2.1. roboty ziemne - koryto: 354,00 m3; 1.3. wykonanie podbudowy obejmującej: 1.3.1. realizację mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża, 1.3.2. realizację podsypki piaskowej gr. 15 cm, 1.3.3. realizację podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm; 1.4. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm: 948 m2, 1.5. wykonanie ławy i obrzeży obejmujące: 1.5.1. realizację ławy betonowej z oporem: 144,00 x 0,043 = 6,19 m3 (6,50 m3), 1.5.2. ustawienie obrzeża betonowego 8 x 30 = 144,00 mb; Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania podbudowy, nawierzchni, ławy i obrzeży zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ. 1.6. wykonanie wiaty śmietnikowej obejmujące: 1.6.1. ustawienie wiaty stalowej o wymiarach 4,00 x 5,00 w liczbie 1 szt., wykonanej z kątowników oraz blachy ocynkowanej, pokrytej blachą trapezową na ścianach do wysokości 1,60 m o rozmiarze trapezu T12 i siatką zgrzewalną o oczkach 4-5 cm. Dach ze spadem dwustronnym pokryty blachą trapezową T18 o spadzie w wysokości 18%. Wiata winna mieć bramę rozwiewną-asymetryczną z jednym uchem na kłódkę. Wiatę należy ustawić z prawej strony działki od bramy wjazdowej i w odległości 2,00 m od projektowanego ogrodzenia; Szczegółowe informacje dotyczące wymiarów wiaty oraz sposobu jej wykonania zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ. 1.7. wykonanie ogrodzenia obejmujące: 1.7.1. ustawienie ogrodzenia z paneli stalowych o wysokości 1,50 m i szerokości 2,50 m z trzech stron (pozostaje istniejące ogrodzenie naprzeciw wjazdu): 96,50 mb, 1.7.2. zamocowanie dwuskrzydłowej bramy szerokości 5,0 m - 1 szt.; 1.8. ustawienie typowego kontenera socjalno-biurowego posiadającego instalację elektryczną, łazienkę (toaleta + zlew), ogrzewanie elektryczne oraz miejsce na biuro. Dodatkowe wytyczne dla kontenera: a) konstrukcja: spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane w narożach, elementy konstrukcji pokryte są powłokami antykorozyjnymi, odprowadzenie wody deszczowej rynnami PCV na zewnątrz słupów narożnych, b) podłoga: ocynkowana blacha trapezowa, wełna mineralna o grubości 100mm, płyta OSB gr. 22mm, wykładzina o dużej odporności na ścieranie, c) stropodach: blacha ocynkowana, płyta wiórowa gr. 12 mm, wełna mineralna o grubości 100mm, płyta laminowana biała gr. 12 cm, d) ściany zewnętrzne (panele) o warstwach: blacha lakierowana biała, styropian gr. 75 mm, blacha lakierowana biała, e) ściany wewnętrzne działowe o warstwach: blacha lakierowana biała, styropian gr. 75 mm, blacha lakierowana biała, f) drzwi: zewnętrzne jednoskrzydłowe, stalowe, białe 900x2000 mm, wewnętrzne jednoskrzydłowe płycinowe o wymiarach 800x2000 mm, g) instalacja elektryczna: instalacja oświetleniowa wnętrza z wyłącznikami oraz instalacja gniazd wtykowych, h) instalacja grzewcza: grzejnik elektryczny 2kW - 1 szt., i) instalacja wodno-kanalizacyjna: naścienna instalacja wodna wykonana w rur PP, instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PCV, Doprowadzenie do kontenera instalacji elektrycznej (podłączenie prądu z szafki do kontenera, zamontowanie licznika - 1 szt.), wodnej (podłączenie wody do kontenera, zamontowanie w kontenerze licznika na wodę - 1 szt.) i kanalizacyjnej do zbiornika bezodpływowego. Umocowanie na kontenerze lamp LED w liczbie 2 sztuk. Szczegółowe wytyczne dla kontenera socjalno-biurowego oraz miejsce i sposób jego ustawienia na terenie PSZOK-a określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ. 1.9. budowę zbiornika bezodpływowego poliestrowego o poj. do w 2 m3 w liczbie 1 szt. (roboty ziemne, obsypka, ułożenie zbiornika, podłączenie do kontenera), w celu osadzenia zbiornika należy wykonać wykop, po osadzeniu zbiornika wykonać obsypkę z gruntu piaszczystego średnio ziarnistego z zagęszczeniem do ld = 0,67: ponad zbiornikiem obok studzienki będzie utwardzenie terenu kostką brukową; Szczegółowe wytyczne dla zbiornika bezodpływowego oraz miejsce i sposób jego posadowienia na terenie PSZOK-a określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ. 1.10. wyposażenie w kontenery i pojemniki tj.: : 1.10.1. kontenery typu KP-7 tj. o pojemności 7 m3 w liczbie 10 szt., służące do zbierania: - odpadów wielkogabarytowych (np. meble), - odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, - odpadów zielonych, - gruzu budowlanego pochodzącego z gospodarstw domowych, - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - metalu, - papieru, tektury (makulatury), - tworzywa sztucznego, - szkła, - opakowań wielomateriałowych, 1.10.2.pojemniki na leki o pojemność 120 litra (0,12 m3) w liczbie 1 szt., służące do zbierania: - przeterminowanych leków, 1.10.3.pojemniki na baterie o pojemność 120 litra (0,12 m3) w liczbie 1 szt., służące do zbierania: - chemikaliów, 1.10.4.pojemniki na świetlówki o pojemność 120 litra (0,12 m3) w liczbie 1 szt., służące do zbierania: - zużytych baterii i akumulatorów, Szczegółowe wymiary kontenerów i pojemników zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ. UWAGA! 1) Wskazane powyżej w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia utwardzenie terenu, Wykonawca winien wykonać z powierzchniowym odprowadzeniem wody poprzez nadanie spadków (1%) w dwóch kierunkach na tereny nieutwardzone. 2) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) należy wyposażyć w kontenery i pojemniki o typach, parametrach i w ilościach wskazanych w pkt 3.1.10. SIWZ, oznaczone rodzajem gromadzonego wewnątrz odpadu. 3) Wykonawca winien na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) rozmieścić kontenery typu KP-7 w sposób zapewniający swobodny dostęp pojazdom dowożącym odpady. Pojemniki przeznaczone zgodnie z pkt 3.1.10. SIWZ do zbierania: a) przeterminowanych leków (pkt 3.1.10.2. SIWZ), b) chemikaliów(pkt 3.1.10.3. SIWZ), c) zużytych baterii i akumulatorów (pkt 3.1.10.4. SIWZ), Wykonawca winien ustawić pod stalową wiatą, o której mowa w pkt 3.1.6. SIWZ. 4) Kontenery typu KP-7, o których mowa w pkt 3.1.10.1. SIWZ powinny być koloru zielonego i wyposażone dodatkowo: - w rolki, - z tyłu na całej powierzchni w dwuskrzydłowe drzwi. Wszystkie elementy ruchome kontenerów KP-7 należy wyposażyć w smarowniczki. 5) Wykonawca winien zapewnić osobom przywożącym odpady odpowiednie warunki umożliwiające łatwe umieszczenie tych odpadów w pojemnikach i kontenerach znajdujących się w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 6) Teren Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) powinien spełniać wymogi przeciwpożarowe oraz przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. 7) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości wykonania przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru tego przedmiotu. 8) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowane przedmiotowe zamówienie. 2. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla Gminy Dolsk będzie miejscem zbiórki i czasowego magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych dostarczanych przez właścicieli nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi z terenu gminy Dolsk, będącej Uczestnikiem Związku Międzygminnego Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT z siedzibą w Czempiniu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 44.11.21.00 - Wiaty 45.24.72.70 - Budowa zbiorników 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BS 75 8682 1030 0002 0633 2000 0040 z dopiskiem /Wadium - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 1470/2 zlokalizowanej w obrębie Dolsk w gminie Dolsk (PSZOK dla Gminy Dolsk)/ w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument potwierdzający wpłatę pieniędzy (oryginał lub kopia) dołączany jest do oferty. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, oryginał odpowiedniego dokumentu wraz z jego kopią (potwierdzoną za zgodność) dołączany jest do oferty. Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób aby umożliwić Zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkadzania oferty. Zamawiającym (beneficjentem) jest: Związek Międzygminny /Centrum Zagospodarowania Odpadów SELEKT/ w Czempiniu Adres: ul. Kościańskie Przedmieście 2B, 64-020 Czempiń UWAGA! W przypadku gdy wadium w innej formie niż pieniężnej wnoszą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), z treści odpowiedniego dokumentu winno wynikać, iż odnosi się on do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (wszystkich członków konsorcjum, wszystkich wspólników spółki cywilnej). 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. Powyższe dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej) wnoszących wadium w innej formie niż pieniężnej, jeżeli treść odpowiedniego dokumentu nie będzie się odnosić do wszystkich w/w Wykonawców (wszystkich członków konsorcjum, wszystkich wspólników spółki cywilnej) 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu, jako elementów zamówienia lub samoistnych zamówień, budowy: a) co najmniej jednej nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 948,00 m2 wraz z odwodnieniem terenu, b) co najmniej jednej wiaty (obiektu magazynowego zadaszonego) o konstrukcji stalowej i o minimalnej powierzchni 20,00 m2, c) co najmniej jednego kontenera socjalno-biurowego wraz z przyłączami, d) co najmniej jednego ogrodzenia z paneli stalowych o minimalnej długości 96,00 m z bramą, e) co najmniej jednego zbiornika bezodpływowego do gromadzenia ścieków, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym również wydane w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców, tj. a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć: a) wykaz robót budowlanych polegających na wykonaniu, jako elementów zamówienia lub samoistnych zamówień, budowy: - co najmniej jednej nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 948,00 m2 wraz z odwodnieniem terenu, - co najmniej jednej wiaty (obiektu magazynowego zadaszonego) o konstrukcji stalowej i o minimalnej powierzchni 20,00 m2, - co najmniej jednego kontenera socjalno-biurowego wraz z przyłączami, - co najmniej jednego ogrodzenia z paneli stalowych o minimalnej długości 96,00 m z bramą, - co najmniej jednego zbiornika bezodpływowego do gromadzenia ścieków, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. W w/w wykazie Zamawiający wymaga wskazania roboty/robót, której/których wykonanie potwierdza spełnianie przez wykonawcę określonego w pkt 5.1.2. SIWZ warunku posiadania wiedzy i doświadczenia oraz załączenia poświadczenia wykonania wskazanej/wskazanych roboty/robót w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego jej/ich ukończenia lub innego dokumentu, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia/poświadczeń. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego wskazane w w/w wykazie roboty budowlane zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej (poświadczenia lub innego dokumentu);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną lub przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów w szczególności, gdy występuje temperatura poniżej 0°C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, b) wystąpienia zmian, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej, warunków geologicznych i zachodzi potrzeba wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, W wyżej wymienionych przypadkach termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności. Okoliczności te muszą być potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionej stawki tego podatku obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, b) na skutek zmian wynikających z kosztorysu powykonawczego, c) gdy zajdzie konieczność wykonania robót, które nie były przewidziane w przedmiarze i w konsekwencji nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym, a tym samym nie zostały objęte ceną ofertową, a są objęte dokumentacją projektową. 3) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych może wystąpić w przypadku: odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategoria gruntu) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, 4) Zmiana osób z uprawnieniami budowlanymi wskazanych w ofercie może nastąpić z zachowaniem reguł określonych w § 6 ust. 5 i 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 5) Zmiana podwykonawcy i zmiana zakresu podwykonywanych robót jest możliwa przy zachowaniu procedur przewidzianych w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.selekt.czempin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT, Adres: ul. Kościańskie Przedmieście 2B, 64-020 Czempiń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Związek Międzygminny Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT, Adres: ul. Kościańskie Przedmieście 2B, 64-020 Czempiń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia korzysta z dofinansowania ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.