eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Zakup i dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i urządzeń do prowadzenia zajęć pod nazwą Moja gmina, moje miasto w ramach projektu Edukacja kluczem rozwoju realizowanego przez Gminę Dobiegniew z POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Dobiegniew: Zakup i dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i urządzeń do prowadzenia zajęć pod nazwą Moja gmina, moje miasto w ramach projektu Edukacja kluczem rozwoju realizowanego przez Gminę Dobiegniew z POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
Numer ogłoszenia: 225922 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180094 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611001, faks 095 7611041.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i urządzeń do prowadzenia zajęć pod nazwą Moja gmina, moje miasto w ramach projektu Edukacja kluczem rozwoju realizowanego przez Gminę Dobiegniew z POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dyktafon - 1 szt.; Laptop z oprogramowaniem: matryca min 15,4, procesor dwurdzeniowy, min 3 Gb pamięci RAM, dysk twardy min 500 Gb, napęd DVD-RW, zainstalowany system Windows 7 lub 8, pakiet biurowy Microsoft Office Standard - 1 szt.; Projektor do notebooka: technologia DLP, rozdzielczość min VGA 800x600 pikseli, jaskrawość min 1500 ANSI lum, kontrast min. 1500:1 - 1 szt.; Zestaw instrumentów perkusyjnych (grzechotki, kołatki, tamburyna, bębenki, drewienka) - 1 zestaw; Farby olejne - 3 zestawy; Pędzle do farb olejnych - 4 zestawy; Bloki do farb olejnych - 4 szt.; Papier biały kserograficzny A4 - 4 ryzy; Papier biały kserograficzny A3 - 10 ryz; Papier kolor A4 - 4 ryzy; Papier kolor A3 - 2 opakowania; Antyramy 40x60 - 15 szt.; Papier fotograficzny A4 - 2 opakowania; Teczki na dokumentację - 3 szt.; Słowniki polsko-angielskie - 2 szt.; Słowniki angielsko-polskie - 2 szt.; Słowniki polsko-niemieckie - 2 szt.; Słowniki niemiecko-polskie - 2 szt.; Kijki nordic walking - 5 kompletów; Tusz do drukarki BROTHER DCP 7030 - 1 szt.; Tusz do drukarki CANON laser shot LBP-1120 - 1 szt.; Tusz do drukarki HP 1600 LaserJet (czarny i zestaw 3 kolorów) - 1 zestaw; Tusz do drukarki BROTHER 357 C (czarny i zestaw kolorów) - 1 zestaw; Tusz do drukarki SAMSUNG ML-2165 - 1 szt.; Tusz do drukarki Hp deskjet 5652 (czarny i zestaw kolorów - atrament) - 1 zestaw; Tusz do drukarki OFICEJET - 7000 (czarny i zestaw kolorów - atrament) - 1 zestaw; Toner do kserokopiarki RICOH AFICO - MP 1600 - 2 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. ANTARES Witold Ziołek, ul. Waryńskiego 32, 58-370 Boguszów-Gorce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8326,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7430,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6571,41 / Oferta z najwyższą ceną: 7430,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.