Mińsk Mazowiecki: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015-2016
Numer ogłoszenia: 225786 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015-2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015-2016 do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane zostały w Rozdziale III siwz Dokumentacja określająca Przedmiot Zamówienia, z podziałem na: Zadanie 1: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim. Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Jakubów, Kałuszyn, Mińsk Mazowiecki, Mrozy, Siennica i miasto Kałuszyn oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca samochodu z pługiem średnim: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie. Zadanie 2: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Latowicz, Mińsk Mazowiecki, Siennica oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca samochodu z pługiem średnim: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie. Zadanie 3: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie Zamówienie obejmuje gminy: Dobre, Dębe Wielkie, Jakubów, Mińsk Mazowiecki, Stanisławów oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca dwóch samochodów z pługami średnimi: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie. Zadanie 4: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie Zamówienie obejmuje gminę Halinów i miasto Sulejówek oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki-zestaw Wykonawcy: odśnieżanie pługami Wykonawcy, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Wykonawcy, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca równiarki: odśnieżanie, 3) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, gdy zaistnieje konieczność rozszerzenia zakresu prac dla zachowania bezpieczeństwa pojazdów i pieszych na drogach powiatowych w trakcie trwania sezonu zimowego 2015-2016
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, główne usługi (związane z przedmiotem zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum w jednym sezonie zimowym usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg publicznych o wartości minimum 20.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług oraz dowodów. Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: Zadanie 1: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, samochód wywrotka pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 2: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, samochód wywrotka pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 3: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, dwa samochody wywrotki pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 4: dwa samochody skrzyniowe o ładowności min. 6t lub dwa ciągniki rolnicze w zestawie z piaskarkami i pługami średnimi, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x4, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 0,5m3. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99.5
- 2 - Termin płatności - 0.5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) podział nakładów finansowych, przewidziany w § 4, ust. 3, może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), w przypadku warunków atmosferycznych, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb, które spowodowane będą zimowymi warunkami atmosferycznymi, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiana zapisów umowy dotyczących Podwykonawstwa. Zmiana musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego, e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, f) zmiana numeru konta, g) ustawowa zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Zamowienia_publiczne/3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Jakubów, Kałuszyn, Mińsk Mazowiecki, Mrozy, Siennica i miasto Kałuszyn oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca samochodu z pługiem średnim: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin płatności - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Latowicz, Mińsk Mazowiecki, Siennica oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca samochodu z pługiem średnim: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin płatności - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Dobre, Dębe Wielkie, Jakubów, Mińsk Mazowiecki, Stanisławów oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca dwóch samochodów z pługami średnimi: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin płatności - 0.5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminę Halinów i miasto Sulejówek oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki-zestaw Wykonawcy: odśnieżanie pługami Wykonawcy, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Wykonawcy, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca równiarki: odśnieżanie, 3) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99.5
- 2. Termin płatności - 0.5
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa gazów medycznych
- Wykonanie odnowienia - malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2024 r. - Część VI: mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno
- ZP/09/2024 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z personelem latającym dla 2. GPR
- "Zakup samochodu ciężarowego dla ZDP w Mińsku Mazowieckim."
- Zakup oleju napędowego 2
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Wycieczka do Krakowa
- Dostawa kamienia wapiennego
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.