eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego w roku 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Gdańsk: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego w roku 2015
Numer ogłoszenia: 2255 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie (przestawieniu) pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych oraz na wykonaniu nowych pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych w mieszkaniach.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
- rozebranie istniejącego pieca,
- wykonanie fundamentu pod piec,
- postawienie nowego pieca,
- przestawienie (remont) pieca,
- wbudowanie osprzętu,
- sprawdzenie przewodu dymowego,
- sprawdzenie pieca lub trzonu przez próbne przepalenie po zakończeniu robót zduńskich w mieszkaniu najemcy,
- poinstruowanie lokatora o prawidłowej eksploatacji pieca,
- dostarczenie materiałów nowych i odniesienie materiałów z rozbiórki
- wywóz gruzu i innych odpadów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zduńskich. Branża robót: ogólnobudowlana -remont (przestawienie) lub postawienie nowego pieca - załącznik nr 1 do siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 11 100,00 zł w tym: ­
- zadanie 1 - 2 200,00 zł; ­
- zadanie 2 - 2 800,00 zł; ­
- zadanie 3 - 1 600,00 zł; ­
- zadanie 4 - 2 500,00 zł; ­
- zadanie 5 - 2 000,00 zł;
W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót zduńskich.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      a) w przypadku składania oferty na jedno zadanie:
      - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski - zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun),
      b) w przypadku składania oferty na dwa zadania:
      - 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski - zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun).
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
      a) w przypadku składania oferty na jedno zadanie: ­
      - zadanie 1 - 100 000,00 zł; ­
      - zadanie 2 - 125 000,00 zł;
      ­- zadanie 3 - 75 000,00 zł; ­
      - zadanie 4 - 110 000,00 zł; ­
      - zadanie 5 - 90 000,00 zł,
      b) w przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót zduńskich.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

    a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
    d) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
    e) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.85
    • 2 - Okres udzielonej gwarancji za wady - 0.15

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    2. Zawarcia umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 12,30 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 21.02.2015.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 23.01.2015 r. godzina 10:45,
    miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
    Marek Skuhra; stanowisko służbowe: starszy referent ds. zamówień publicznych;
    80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok.11, tel. 58 302 32 82;
    adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
    WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA DWA ZADANIA..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 1 w roku 2015.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 1 - Gdańsk ul. Sienna 6.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.85
      • 2. Okres udzielonej gwarancji za wady - 0.15

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 2 w roku 2015.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 2 - Gdańsk ul. Zielona 8/9.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.85
      • 2. Okres udzielonej gwarancji za wady - 0.15

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 4 w roku 2015.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 4 - Gdańsk Trak Św. Wojciecha 167 B.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.85
      • 2. Okres udzielonej gwarancji za wady - 0.15

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 7 w roku 2015.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren BOM 7 - Gdańsk ul. Mściwoja II 44.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.85
      • 2. Okres udzielonej gwarancji za wady - 0.15

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 8 oraz BOM 9 w roku 2015.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 8 - Gdańsk ul. ul. Śniadeckich 12 oraz BOM 9 - Gdańsk ul. Na Zaspę 31.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.85
      • 2. Okres udzielonej gwarancji za wady - 0.15

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.