eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przeprowadzenie przez Organizatora działań reklamowych i promocyjnych na rzecz Miasta Zielona Góra i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze podczas przygotowań i w czasie trwania Imprezy World Grand Prix w dniach 12-14 sierpnia 2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Zielona Góra: Przeprowadzenie przez Organizatora działań reklamowych i promocyjnych na rzecz Miasta Zielona Góra i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze podczas przygotowań i w czasie trwania Imprezy World Grand Prix w dniach 12-14 sierpnia 2011.
Numer ogłoszenia: 225524 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Urszuli 14, 65-147 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3202994, 3248321, faks 068 3248321 , strona internetowa www.mosir.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie przez Organizatora działań reklamowych i promocyjnych na rzecz Miasta Zielona Góra i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze podczas przygotowań i w czasie trwania Imprezy World Grand Prix w dniach 12-14 sierpnia 2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia polegającego na przeprowadzeniu przez Organizatora działań reklamowych i promocyjnych na rzecz Miasta Zielona Góra i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze podczas przygotowań i w czasie trwania Imprezy World Grand Prix w dniach 12-14 sierpnia 2011. W ramach zadania Organizator zobowiązuje się do: 1) nadania tytułu Miasto Zielona Góra Organizator World Grand Prix w Polsce z prawem do wykorzystywania go (wraz z oficjalnym logo imprezy) w swych kampaniach promocyjnych i reklamowych. Czas wykorzystywania tytułu: od momentu podpisania umowy do 31 grudnia 2011 r. 2) nadania prawa Miastu Zielona Góra i MOSiR do wykorzystywania faktu współpracy we własnej aktywności marketingowej zarówno na terenie imprezy jak i poza nią od momentu podpisania umowy do 31 grudnia 2011 r. 3) zamieszczenia logo Zielonej Góry na bandach elektronicznych (w 1. Linii reklamowej) podczas wszystkich meczów World Grand Prix rozgrywanych w Polsce w 2011 r. Czas ekspozycji logo Zielonej Góry wyniesie 2% ogólnego czasu wszystkich ekspozycji, co oznacza, że przy standardowym czasie trwania meczu (90 minut) logo Miasta będzie eksponowane przez 1 minutę 45 sekund na każdym meczu. Ogólny czas ekspozycji logo Zielonej Góry podczas wszystkich 12 meczów World Grand Prix rozgrywanych 5-7 sierpnia w Bydgoszczy oraz 12-14 sierpnia 2011 roku w Zielonej Górze wyniesie 21 minut. 4) zamieszczenia logo (nazwy) Zielonej Góry w 2. linii reklamowej (teren hali na wysokości powyżej 8 m) - szczegóły do ustalenia w trybie roboczym 5) zamieszczenia nazwy Miasta na ściance konferencyjnej (wszystkie konferencje prasowe związane z meczami WGP 2011) i telewizyjnej (wywiady prasowe w Mixed Zone) 6) zamieszczenia logo (herbu, nazwy -do ustalenia w trybie roboczym) Zielonej Góry na wszystkich materiałach poligraficznych związanych z meczami World Grand Prix 2011 takich jak: plakaty, outdoor, bilety, ulotki, folder, papier firmowy, identyfikatory, zaproszenia, itp. 7) zapewnienia 2 stron reklamowych w folderze World Grand Prix 2011 8) przygotowania programu hospitality, a w nim a. ustalonej liczby zaproszeń VIP - 40 sztuk na każdy dzień na b. ustalonej liczby biletów - 200 sztuk w sektorach E3 i R3 na każdy dzień (bilety zostaną podzielone między MOSiR oraz Lubuski Związek Piłki Siatkowej) c. ustalonej liczby kart parkingowych 9) dopełnienia wszystkich niezbędnych formalności, zapewnienia warunków i przestrzegania obowiązków wynikających z Ustawy o której mowa w § 1 ust.1. związanych z organizacją Imprezy. 10) dopełnienia wszelkich formalności i pokrycia kosztów wynikających z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych mających wpływ na realizację działań reklamowych i promocyjnych Miasta Zielona Góra. 11) pokrycia kosztów związanych z naprawą lub wymianą wszelkich zniszczeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania hali, płyty parkietu, pomieszczeń, urządzeń, których Organizator będzie użytkował podczas przeprowadzenia działań reklamowych i promocyjnych na rzecz Miasta Zielona Góra. Ewentualne szkody zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym a ich wartość określi Organizator w porozumieniu z MOSiR na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych; 12) zapewnienia bezpieczeństwa publiczności oraz ładu i porządku publicznego w trakcie trwania Imprezy oraz przestrzegania Regulaminu Ogólnego oraz Regulaminu Hali Widowiskowo-Sportowej w Centrum Rekreacyjno-Sportowym podczas przeprowadzenia działań reklamowych i promocyjnych na rzecz Miasta Zielona Góra. 13) wyznaczenia osób odpowiedzialnych za koordynację działań niezbędnych przy realizacji przedmiotu umowy. 14) Odpowiedzialność za sprzedaż i ewentualny obowiązek zwrotu należności za zakupione bilety ponosi Organizator..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.20.00 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne 93.30.00.00 - 93.30.00.00 .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Postępowanie wszczęte zostało w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 1b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity z późn. zm). Przedmiot zamówienia polega na zorganizowaniu imprezy sportowej na terenie Centrum Rekreacyjno - Sportowego w hali widowiskowo - sportowej w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej. Przedmiot realizowany będzie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1b) ustawy prawo zamówień publicznych. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający postanowił zorganizować imprezę z World Grand Prix - siatkówka kobiet negocjacje mogą być prowadzone tylko z jedynym wykonawcą. Ponieważ firma ta posiada wyłączne prawa autorskie, organizacyjne i marketingowe do takiego formatu imprezy. Doświadczenia firmy zdobyte na wielu imprezach w Polsce gwarantują nie tylko dobrą zabawę ale przede wszystkim występy na najwyższym poziomie. Celem tej imprezy jest popularyzacja sportu i zapewnienie mieszkańcom rozrywki na dobrym poziomie. Zostały zatem spełnione przesłanki zastosowania trybu innego, niż przetarg nieograniczony lub przetarg ograniczony.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Polska Siatkówka spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, Grazyny 15, 02-548 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.