eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Remont i wyposażenie sal wiejskich na terenie Gminy Drezdenko w miejscowości Rąpin, Goszczanowo i Goszczanowiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Drezdenko: Remont i wyposażenie sal wiejskich na terenie Gminy Drezdenko w miejscowości Rąpin, Goszczanowo i Goszczanowiec
Numer ogłoszenia: 225519 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198747 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie sal wiejskich na terenie Gminy Drezdenko w miejscowości Rąpin, Goszczanowo i Goszczanowiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia remont i wyposażenie sal wiejskich. 3. Zakres zamówienia obejmuje: A. Remont i wyposażenie sali wiejskiej w Rąpinie składające się z: a. Wykonania posadzki, b. Wykonania stolarki, c. Robót tynkarskich i malarskich, d. Wykonania schodów do kuchni, e. Dostawy i montażu klimatyzatorów, B. Remont sali wiejskiej w Goszczanowie składający się z: a. Wykonania ocieplenia elewacji wraz z elementami elewacji i dachu, C. Remont i wyposażenie sali wiejskiej w Goszczanowcu składające się z: a. Wykonania podjazdu (pochylni) dla osób niepełnosprawnych, b. Remontu podłogi, c. Dostawy i montażu klimatyzatorów, 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja techniczna tj.: Tabela elementów rozliczeniowych, Opisy techniczne i rysunki. 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami zgłoszenia robót budowlanych, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 7. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 8. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych (tylko w przypadku Goszczanowca) oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). 9. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń wykonanych robót. 10. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 11. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru robót sporządzony w układzie pozycji Zestawienia Rzeczowo - Finansowego operacji (elementów scalonych) uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót. 12. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu kosztorys różnicowy wskazujący różnice pomiędzy stanem faktycznym, a kosztorysem ofertowym lub innym dokumentem zawierającym szczegółowy zakres rzeczowy z wyceną. W kosztorysie różnicowym powinny być wyspecyfikowane i wycenione zmienione elementy (przed i po zmianach). 13. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BF PARTNERS Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 6a, 66-520 Dobiegniew, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226632,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 214211,73

  • Oferta z najniższą ceną: 194587,66 / Oferta z najwyższą ceną: 215197,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.