Bydgoszcz: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 225366 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego , ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, faks 052 3262101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Asortyment pogrupowany w następujących pakietach: Pakiet 1 - Strzykawki jednorazowego użytku; Pakiet 2 - Strzykawki B. BRAUN jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych; Pakiet 3 - Igły iniekcyjne; Pakiet 4 - Kaniule dożylne typ: Venflon; Pakiet 5 - Przyrządy do przetaczań; Pakiet 6 - Rurki tracheotomijne (bez mankietu) z łącznikiem dla dzieci; Pakiet 7 - Filtr mechaniczny BVF do układu oddechowego; Pakiet 8 - Rurki intubacyjne; Pakiet 9 - Ostrza do skalpela; Pakiet 10 - Dreny do ssaka jednorazowego użytku - sterylne; Pakiet 11 - Dreny do pompy objętościowej ALARIS; Pakiet 12 - Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego; Pakiet 13 - Zestawy do pomp Flocare 800; Pakiet 14 - Systemy bezigłowe; Pakiet 15 - Dreny do opłucnej z trokarem..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.19.40.00-6, 33.17.10.00-9, 33.10.00.00-1, 33.14.16.40-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty jednostki notyfikowanej, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ze zm.) lub oświadczenie Wykonawcy, że dokument dla danego asortymentu nie jest wymagany. 2. Oryginalne ilustrowane foldery, materiały techniczne producenta, potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w poszczególnych pakietach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, Budynek C I p. - zamowienia publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, Budynek C I p. - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Strzykawki jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 poz. w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Strzykawki B. BRAUN jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Igły iniekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 21 pozycji w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Kaniule dożylne typ: Venflon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 pozycji w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Przyrządy do przetaczań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Rurki tracheotomijne (bez mankietu) z łącznikiem dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Filtr mechaniczny BVF do układu oddechowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: grupa I-2 pozycje, grupa II 2 popzycje, grupa III 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I 10 pozycji, grupa II 12 pozycji, grupa III 9 pozycji, grupa IV 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Ostrza do skalpela.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Dreny do ssaka jednorazowego użytku - sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Dreny do pompy objętościowej ALARIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Zestawy do pomp Flocare 800.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 - Systemy bezigłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 - Dreny do opłucnej z trokarem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w pakiecie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni placu z kostki betonowej przed Szkołą Podstawową nr 56 przy ul. Karpackiej 30 w Bydgoszczy
- Budowa elementów infrastruktury rowerowej w Bydgoszczy (w ciągu ul. Magnuszewskiej oraz przy moście Zdroje - DW 244)
- Dostawa ergonomicznych, obrotowych krzeseł biurowych do Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Wykonanie napraw, konserwacji i przeglądów serwisowych aparatury badawczej dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej im. prof. Kazimierza Panka w Bydgoszczy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Dostawa komputerów i urządzeń sieciowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2- etap II
- Dostawa konwekcyjnego systemu ogrzewania i pompy do iniekcji radiofarmaceutyków dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Dostawa materiałów medycznych do pobierania krwi i jej składników
- Zakup 50 sztuk koncentratorów tlenu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.