Jelenia Góra: REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W URZĘDZIE MIASTA JELENIA GÓRA - wymiana stolarki drzwiowej parter budynku ul. Sudecka
Numer ogłoszenia: 225346 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, fax. 075 7546159.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W URZĘDZIE MIASTA JELENIA GÓRA - wymiana stolarki drzwiowej parter budynku ul. Sudecka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych w Urzędzie Miasta Jelenia Góra - Wymiana drzwi w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta Jelenia Góra - parter budynku A ul. Sudecka 29 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót w raz z przedmiarem robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.19.50 - 45.42.19.50 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium - 1500złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki i wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty : - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót 4. Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3 do oferty. 6. Zgodnie z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków określonych w art. 22 Ustawy: a) Zaświadczenie potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego i potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert ( § 1 ust.1 pkt 3 rozporz. Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r.) b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 oraz pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 7.Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra
Wydz. Zamówień Publicznych i Obsługi Technicznej
Pl. Ratuszowy 58
58-500 Jelenia Góra
pok 302.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra Wydz. Zamówień Publicznych i Obsługi Technicznej Pl. Ratuszowy 58 58-500 Jelenia Góra pok 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych
- Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze.
- KPN/8/2024 "Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)"
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu karawan
- KPN/7/2024 Wykonanie zabezpieczeń przeciwśnieżnych na budynkach będących własnością Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze przy ulicach Karkonoska 3 i 4 oraz Cieplicka 196A.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na terenie kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" w Pietrzykowicach
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.