eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › PRZEBUDOWA ULIC NA TERENIE GMINY KOSAKOWO II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Kosakowo: PRZEBUDOWA ULIC NA TERENIE GMINY KOSAKOWO II
Numer ogłoszenia: 225336 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULIC NA TERENIE GMINY KOSAKOWO II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic w Gminie Kosakowo. Podpunkty a)÷g) są wspólne dla wszystkich części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część I: Przebudowa ul. Jastruna w m. Suchy Dwór Gmina Kosakowo na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ul. Jastruna w m. Suchy Dwór Gmina Kosakowo oraz na podstawie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych oraz Stałej Organizacji Ruchu w/w dokumentacji dokumenty opracowane przez DROGADO Tomasz Ślusarz, ul Władysława IV 61/11, 81-384 Gdynia (opracowania Maj 2014r.) w zakresie wykonania drogi dwupasowej o długości około 220m, szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej. Po obu stronach jezdni do wykonania pobocze gruntowe o szerokości około 1,75m z kruszywa naturalnego. Przekrój poprzeczny daszkowy o nachyleniu spadków 2%. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul. Jastruna stanowiącym załącznik do SIWZ. W zakres robót wchodzą między innymi: tyczenie osi i krawędzi jezdni, wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni (płyty yomb, kostka brukowa, płyty chodnikowe, krawężniki betonowe oraz humus), wykonanie korytowania pod podbudowę, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni bitumicznej, regulacja włazów i zasuw. Część II: Przebudowa ul. Necla w m. Suchy Dwór Gmina Kosakowo wraz z wykonaniem organizacji ruchu na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ul. Necla w m. Suchy Dwór oraz na podstawie Specyfikacji Technicznych wykonania w/w ulicy opracowanych przez Pracownia Projektowa DROGOM Piotr Nykiel, ul. Kalinowa 15, 84-400 Kościerzyna (opracowanie Maj 2014r.) w zakresie wykonania drogi na odcinku około 214m (na odcinku od skrzyżowania z ul. Burchardta do skrzyżowania z ul. Kochanowskiego), szerokość jezdni 6m, z nawierzchni bitumicznej, zamkniętej obustronnie krawężnikiem wraz z przebudową czterech skrzyżowań. Łuki na skrzyżowaniach 6m. zgodnie z załącznikami SIWZ. W zakres robót zasadniczych wchodzi wykonanie robót ziemnych (zdjęcie gleby i humusu, wykonanie korytowania), budowę nowych konstrukcji nawierzchni jezdni. Część III: Przebudowa ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze - Gmina Kosakowo na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ulic Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze oraz na podstawie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wraz z wykonaniem Stałej Organizacji Ruchu w/w ulic - dokumenty opracowane przez DROGADO Tomasz Ślusarz, ul Władysława IV 61/11, 81-384 Gdynia (opracowania Maj 2014r.)w zakresie wykonania drogi o nawierzchni bitumicznej oraz z kruszywa łamanego o łącznej długości około 565m. Ulice Herberta, Borowskiego i Poświatowskiej na odcinku pierwszych 45m, zaprojektowano jako drogi dwupasowe o szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej z poboczami gruntowymi z obu stron jezdni o szerokości 0,75m. na pozostałym odcinku ul. Poświatowskiej zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości 5,5m. pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki stanowiącym załącznik do SIWZ. W zakres robót wchodzą między innymi: tyczenie osi i krawędzi jezdni, wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni (płyty yomb, meba, drogowych oraz chodnikowych, kostki betonowej, nawierzchni bitumicznej, krawężników, zdjęcie humusu). Wykonanie wykopów z wywozem ziemi, nasyp gruntu dowiezionego, wykonanie nawierzchni bitumicznej, z kostki betonowej oraz z kruszywa łamanego, humusowanie, wykonanie pobocza z gruntowego z kruszywa naturalnego, regulacja włazów i zasuw. Zamawiający dysponuje powyższymi Projektami Wykonawczymi, które m.in. wraz z Specyfikacjami Technicznymi i badaniami geotechnicznymi podłoża w wersji papierowej, zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie podpisania umowy. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. a) Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót i prowadzenia dziennika budowy na formularzu dziennika budowy (egzemplarza dziennika dostarczony przez Wykonawcę podlega ostemplowaniu przez Zamawiającego przed przystąpieniem do robót); przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 3-ch dni roboczych od podpisania umowy; w terminie 7-dni przed przystąpieniem do robót przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego (Referat GKOŚ) projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z uwzględnieniem ochrony ppoż, karetki pogotowia itp. i dostępu do posesji w rejonie robót; powiadamiania w postaci ogłoszenia publicznego w dwóch wskazanych przez Zamawiającego miejscach o ograniczeniach w użytkowaniu drogi lub innych utrudnieniach w związku z prowadzonymi robotami; wykonania dokumentacji powykonawczej dla wykonanych obiektów, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i operatu kolaudacyjnego; całość dokumentacji powykonawczej należy wykonać w wersji elektronicznej i papierowej po dwa komplety (w formacie PDF, DWG) zabezpieczenia terenu budowy, celem uniemożliwienia obecności osób trzecich w sposób zgodny z przepisami Prawa Budowlanego oraz BHP ograniczenia do minimum oddziaływania budowy na pobliskie otoczenie ustawienia na terenie placu budowy toalety przenośnej oraz do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. zabezpieczenia w sposób skuteczny innych budynków lub obiektów, w razie zaistnienia takiej konieczności, ze względu na prowadzone roboty, zapewnienia obecności kierownika robót na cotygodniowych radach budowy łącznie ze złożeniem pisemnych informacji o postępie robót, zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę leży w zakresie Wykonawcy. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. w całym okresie gwarancyjnym Wykonawca ma obowiązek potwierdzania wpływu korespondencji i pisemnego powiadamiania Zamawiającego o każdorazowej zmianie danych teleadresowych. Jeżeli Wykonawca niedopełnia tego obowiązku, korespondencję skierowaną na znane Zamawiającemu adresy i potwierdzoną poprzez operatora korespondencji listowej lub elektronicznej, będzie uznana za doręczoną; w okresie gwarancyjnym, nie rzadziej niż raz do roku Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia z Zamawiającym przez swojego upełnomocnionego na piśmie Przedstawiciela, przeglądu gwarancyjnego którego ustalenia będą zaprotokołowane i wykonane przez Strony zakup i prowadzenie dziennika budowy b) Pozostałe warunki zamówienia materiał na podbudowę w postaci kruszywa betonowego (krusz-bet) jest dostępny na placu składowym Zamawiającego w Kosakowie i/ lub w Gdyni na ul. Śmidowicza Wykonawca będzie na własny koszt pobierał krusz-bet z placu Zamawiającego i na własny koszt dostarczał go na teren budowy, Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie, koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od części zakresu zamówienia jednakże nie więcej niż 10% wartości całego zamówienia (np. pozostawienie miejsca na wykonanie w przyszłości chodnika z kostki betonowej o szerokości ok 1,5 m na wybranym odcinku, ocena jakości płyt z demontażu do ponownego wykorzystania odbywać się powinna przy obecności Inspektora Nadzoru, płyty z odzysku przed ponownym montażem należy oczyścić, przewiduje się 50% odzysk materiału z demontażu, przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji i Umowie, wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi i prawnymi wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji poprawnego i dobrego jakościowo wykonania przedmiotu umowy na okres 36 m-cy od daty jego odbioru. roboty podlegają odbiorowi przez nadzór inwestorski na formularzach UG Kosakowo: przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji Przetargowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, warunkiem niezbędnym przystąpienia Zamawiającego do odbioru jest przedstawianie przez Wykonawcę pomiaru powykonawczego z klauzulą geodety dot. zgodności wykonania robót z projektem, c) Kompletny operat kolaudacyjny powinien zawierać: 1. Materiały przygotowane przez Inspektora Nadzoru - do wglądu w szczególności umowa wraz z dokumentami przetargowymi, rozliczenie końcowe, wyniki badań kontrolnych lub sprawdzających wykonanych przez niezależne laboratorium (w przypadku zlecenia wykonania takich badań przez Inspektora Nadzoru), wyliczenie potrąceń z tytułu złej jakości robót. 2. Materiały dostarczane przez Wykonawcę : dokumentacja projektowa ze zmianami naniesionymi i zatwierdzonymi przez projektanta, szczegółowe specyfikacje techniczne, uwagi i zalecenia Inżyniera/Inspektora Nadzoru i ich wykonanie szczególnie dla robót zanikających i zakrywanych, recepty i ustalenia technologiczne, dziennik budowy i książka obmiarów, wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodne z SST i PZJ, atesty jakościowe wbudowanych materiałów, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, a wykonanych zgodnie z PZJ i SST, przedłożenia protokołów odbioru pasa drogowego a także wszystkich innych terenów zajmowanych na czas budowy; protokołów odbioru przyłączy i przebudowy elementów uzbrojenia podziemnego; sprawozdanie techniczne zawierające: zakres i lokalizację robót, uwagi dotyczące realizacji robót, data rozpoczęcia i zakończenia robót, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą obiektu, oświadczenie Kierownika budowy o zakończeniu robót wykonanych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z naniesionymi zmianami i ich argumentacją (w przypadku ich wystąpienia). d) Organizacja ruchu. Na czas prowadzenia robót ulice należy zamknąć dla ruchu, z wyjątkiem ruchu pojazdów budowy oraz mieszkańców. Wykonawca robót powinien wyznaczyć tymczasowe ciągi piesze. Przed przystąpieniem do ustawienia organizacji ruchu wykonawca zobowiązany jest ustalić tymczasową organizację ruchu z Zarządcą Drogi oraz zawiadomić mieszkańców przyległych posesji o terminie i sposobie prowadzonych robót, w celu zapewnienia bezpiecznego wjazdu i wyjazdu z posesji. e) Przy realizacji zamówienia należy uwzględnić poniższe wytyczne Zamawiającego z uwzględnieniem Rozp. Min.Trans.i Gosp.Mor. z dnia 2 marca 1999 r. (z późn.zm) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, oraz Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane, Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia w drogach. f) Pozostałe warunki wykonania zamówienia przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji i Umowie, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi i prawnymi, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji poprawnego i dobrego jakościowo wykonania przedmiotu umowy na okres 36 m-cy od daty jego odbioru. g) Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Umowie. 4. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Na podstawie z art. 32 ust. 4 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część I a) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Jastruna w Suchym Dworze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi dwupasowej o długości około 220m, szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej. Po obu stronach jezdni pobocze gruntowe o szerokości około 1,75m z kruszywa naturalnego. Przekrój poprzeczny daszkowy o nachyleniu spadków 2%. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul. Jastruna stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Jastruna wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ. Część II b) Przebudowa ul. Necla w suchym Dworze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi na odcinku około 214m (na odcinku od skrzyżowania z ul. Burchardta do skrzyżowania z ul. Kochanowskiego) wraz ze stała organizacją ruchu, szerokość jezdni 6m, nawierzchnia bitumiczna, zamknięta obustronnie krawężnikiem wraz z przebudową czterech skrzyżowań. Łuki na skrzyżowaniach 6m. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Necla wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ. Część III c) Przebudowa ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej oraz z kruszywa łamanego o łącznej długości około 565m. Ulice Herberta, Borowskiego i Poświatowskiej na odcinku pierwszych 45m, zaprojektowano jako drogi dwupasowe o szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej z poboczami gruntowymi z obu stron jezdni o szerokości 0,75m. na pozostałym odcinku ul. Poświatowskiej zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości 5,5m. pozostały teren należy uzuzpełnic humusem z obsianiem trawą. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul.Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ. Kruszywo na nawierzchnie ul. Poświatowskiej i Baryki oznaczoną na rysunku Projektu Wykonawczego nr 2.1 Plan sytuacyjny jako proj. nawierzchnia z kruszywa leży po stronie Wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy w zakresie 50% wartości zamówienia podstawowego tj. wartości szacunkowej zamówienia obejmujące przedmiot zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.1. Ustalona wartość wadium wynosi: Dla części I: 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Dla części II: 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Dla części III: 3.500 zł (trzy tysiące pięćset złotych) 10.2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 10.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy PZP 10.4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040. W przypadku, jeżeli do upływu terminu (wyznaczonego na konkretną godzinę) składania ofert wymagana kwota wadium nie wpłynie na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, te wadium nie zostało wniesione, co wiąże się z wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty jako nie zabezpieczonej wadium. 10.5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert a kończyć najwcześniej po upływie następnych 30-tu dni. 10.6. Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.8. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 10.9. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (Formularz B)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz (o którym mowa w punkcie 8.1. b) Siwz co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji nawierzchni drogi asfaltowej o wartości nie mniejszej niż: dla części I - 100.000 zł netto (sto tysięcy złotych), dla części II - 100.000 zł. netto (sto tysięcy złotych) dla części III - 240.000 zł. netto (dwieście czterdzieści tysięcy złotych) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Formularz C+ dowody należytego wykonania robót)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Formularz B)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Formularz B)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodne z prawdą oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. (For. B)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ. Wypełnienie druku umowy oraz ewentualne zmiany powstałe podczas prowadzenia postępowania przetargowego zostaną uwzględnione w redakcji końcowej , po wyborze Wykonawcy ZMIANY UMOWY 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach : a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy b) Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy . c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy d) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy . e) Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy f) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) g) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. h) Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa w pkt 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kosakowo 81-198 Kosakowo ul. Żeromskiego 69 pok. 206..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo 81-198 Kosakowo ul. Żeromskiego 69 Biuro Obsługi Interesanta pok. 3 na parterze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Jastruna w m. Suchy Dwór - Gmina Kosakowo na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ul. Jastruna w m. Suchy Dwór Gmina Kosakowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Jastruna w Suchym Dworze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi dwupasowej o długości około 220m, szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej. Po obu stronach jezdni pobocze gruntowe o szerokości około 1,75m z kruszywa naturalnego. Przekrój poprzeczny daszkowy o nachyleniu spadków 2%. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul. Jastruna stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Jastruna wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Necla w m. Suchy Dwór - Gmina Kosakowo wraz z wykonaniem organizacji ruchu na podstawie Projektu Wykonawczego Przebudowa ul. Necla w m. Suchy Dwór..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Necla w suchym Dworze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi na odcinku około 214m (na odcinku od skrzyżowania z ul. Burchardta do skrzyżowania z ul. Kochanowskiego) wraz ze stała organizacją ruchu, szerokość jezdni 6m, nawierzchnia bitumiczna, zamknięta obustronnie krawężnikiem wraz z przebudową czterech skrzyżowań. Łuki na skrzyżowaniach 6m. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Necla wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze - Gmina Kosakowo na podstawie Projektu Wykonawczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki w m. Pogórze - Gmina Kosakowo: Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej oraz z kruszywa łamanego o łącznej długości około 565m. Ulice Herberta, Borowskiego i Poświatowskiej na odcinku pierwszych 45m, zaprojektowano jako drogi dwupasowe o szerokości 5,5m i nawierzchni bitumicznej z poboczami gruntowymi z obu stron jezdni o szerokości 0,75m. na pozostałym odcinku ul. Poświatowskiej zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości 5,5m. pozostały teren należy uzuzpełnic humusem z obsianiem trawą. Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem Stałej Organizacji Ruchu ul.Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowe określenie zakresu wykonania przebudowy ul. Poświatowskiej, Herberta, Borowskiego i Baryki wskazano w projekcie Wykonawczym, o którym mowa wyżej oraz w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych dokumentach stanowiących integralną część SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.