eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewo-Borkach i Nowej Wsi poprzez zakup wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Olszewo-Borki: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewo-Borkach i Nowej Wsi poprzez zakup wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw
Numer ogłoszenia: 225068 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185912 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewo-Borkach i Nowej Wsi poprzez zakup wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie prowadzone będzie w trzech częściach, w tym: 1) Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi, 2) Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego, 3) Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie części zamówienia lub oddzielnie dla każdej z części. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi oraz wykonanie bezpiecznej wierzchni na placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi w szczególności: 1) Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - wg załącznika nr 1 2) Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego - wg załącznika nr 2 3) Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - wg załącznika nr 3 3. Nomenklatura wg: CPV - 39.16.21.00-6, CPV - 30.21.31.00-6, CPV - 45.23.30.00-9. 4. Szczegółowy opis zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączonych do SIWZ dokumentach. 5. Kolorystykę asortymentu należy uzgodnić z Zamawiającym. 6. Przy realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w części II, Wykonawca winien uwzględnić wywóz ziemi z urobku, gruzu i innych materiałów pochodzących z terenu placu zabaw w miejsce wskazane przez Zamawiającego na obszarze gminy Olszewo-Borki, zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 4 7. Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt komputerowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Przy wykonywaniu robót i dostaw opisanych w zamówieniu powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 8. Stosowane wyroby budowlane opisane dla części II zamówienia powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 9. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów równoważnych niż wskazane w projekcie, pod warunkiem, że spełniać będą takie same lub posiadać wyższe parametry jakościowe. Udowodnienie tego warunku spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów, w tym przy udziale ekspertów. 11. Zamawiający dla części II zamówienia nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 12. W trakcie prac dla części II zamówienia należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 13. Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt komputerowy Wykonawca zapakuje dla każdej szkoły oddzielnie, może być w opakowaniu zbiorczym, sporządzając listę (wykaz) służący do odbioru oraz porównania ilościowego i jakościowego. 14. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum - 60 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.21.00 - Mikrokomputerowe jednostki przetwarzające 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, projekt pn.: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewie-Borkach i Nowej Wsi do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci 3-5 letnich,.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIUR-POL Zbigniew Sobień, 1905 Roku 60, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158698,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128735,64

  • Oferta z najniższą ceną: 128735,64 / Oferta z najwyższą ceną: 157945,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MBA Sport sp. z o.o., Kwitnąca 10, 05-830 Rusiec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90895,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101470,69

  • Oferta z najniższą ceną: 101470,69 / Oferta z najwyższą ceną: 133644,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CYFROWA S.A, Piotrkowska 270 lok.208, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65447,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63298,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.