eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Rozbudowa i przebudowa budynku klubu sportowego w Nasielsku ul. Sportowa, dz. nr 500/1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Nasielsk: Rozbudowa i przebudowa budynku klubu sportowego w Nasielsku ul. Sportowa, dz. nr 500/1
Numer ogłoszenia: 224994 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku klubu sportowego w Nasielsku ul. Sportowa, dz. nr 500/1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku klubu sportowego w Nasielsku ul. Sportowa. 3.2 Zakres zamówienia obejmuje: A. Roboty budowlane: 1) Rozbiórki: - rozbiórka ścian wewnętrznych i części zewnętrznych, - rozbiórka ścian wewnętrznych działowych, - rozbiórka pokrycia dachu z blachy, - rozbiórka więźby dachu drewnianej, - wykucie z muru okien i drzwi, - rozbiórka podłóg i posadzek. 2) Budowa: - ławy i ściany fundamentowe żelbetowe pod część rozbudowywaną, - wzmocnienie istniejącej konstrukcji słupami żelbetowymi oraz stropu belkami stalowymi dwuteowymi oraz wylewaną płytą żelbetową, - ściany wewnętrzne nośne grubości 24 cm z gazobetonu, - ściany wewnętrzne grubości 18 cm z gazobetonu, - ściany zewnętrzne z gazobetonu grubości 24 cm (część dobudowywana oraz nadbudowywana) - ścianki działowe grubości 12 cm z gazobetonu, - kominy systemowe z prefabrykatów, - oblicowanie kominów płytkami klinkierowymi ponad dachem. - schody żelbetowe - więźba dachowa drewniana z podwieszoną konstrukcją systemową, ocieplonej podsufitki nad I piętro, - pokrycie dachu i obróbki blacharskiej, - stolarka okienna z PCV, - stolarka aluminiowa, - stolarka drzwiowa, - tynki i okładziny wewnętrzne, - podkłady pod posadzki, - podłogi i posadzki w budynku, - malowanie pomieszczeń, - termomodernizacja budynku (docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grubości 15 cm i tynk strukturalny), - balustrady wewnętrzne i zewnętrzne ze stolarki kwasoodpornej, - chodniki i opaska wokół budynku z kostki betonowej. Dane ogólne budynku po rozbudowie: 1. Powierzchnia całkowita - 609, 40 m2 2. Powierzchnia użytkowa - 472, 36 m2 3. Kubatura - 2 470, 14 m3 B. Wewnętrzne instalacje wod.-kan.: - rurociągi wodociągowe z tworzyw sztucznych PP,PE,BP o połączeniach zgrzewanych średnicy 20 do 63 mm, - izolacja rurociągów otulinami o średnicy 20 do 60 mm, - zawory przelotowe i zwrotne o średnicy 15 do 50 mm, - baterie umywalkowe, natryskowe i pisuarowe, - wodomierz skrzydełkowy o średnicy 32 mm zamontowany w szafce naściennej (ciepła woda użytkowa ze zbiornika C.W.U wspólnego z kotłem C.O), - pompa ręczna, - rurociągi kanalizacyjne wewnętrzne na ściankach rur PCV średnicy 75 do 110 mm, - studnia rewizyjna średnicy 80 mm z kręgów betonowych głębokości do 1,0 m, - zlewozmywaki i zlew, - umywalki, - ustępy z płuczką typu kompakt, - pisuary pojedyncze z zaworem płuczącym. C. Instalacja gazowa: - rurociągi w budynku na ścianach z rur stalowych gwintowanych średnicy 20-32 mm, - montaż gazomierza miechowego G 6 z kurkiem głównym i reduktorem do 10 m3/h zamontowanym w szafce, - piec gazowy kondensacyjny ścienny o mocy 18 do 70 kW z modułem BM + czujnik temperatury + moduł kaskadowy + podgrzewacze FMS + zespół pompowo sprzęgłowy z układem kominowym, - przejścia szczelne dla rur o średnicy 50 mm. D. Przyłącze do kanalizacji sanitarnej: - przykanaliki z rur PVC kl S (SN8) SDR 160 x 4,7 mm ze studnią rewizyjną PVC 425 mm i włazem typ B-125, - włączenie przykanalika do sieci kanalizacji sanitarnej z trójnika w ulicy Dębowej. E. Instalacja C.O.: - instalacja wewnętrzna C.O. z rur PE - X/AL./PE o średnicach 16x2 ÷40/4 mm - przewody pod posadzki wykonywane w otulinie z pianki poliuretanowej, - grzejniki stalowe dwupłytowe o długościach i ilości zgodnych z projektem technicznym. Obciążenie cieplne budynku 26810 W. F. Instalacje elektryczne: - instalacja elektryczna wykonana przewodami YDYp. z osprzętem wtynkowym, - oprawy oświetleniowe wg opisu w projekcie technicznym, - tablice rozdzielcze wyposażone zgodnie ze schematami w projekcie technicznym, - instalacja odgromowa (przewody FeZn średnicy 8 mm) uziemiony w wykopie, zwody z wykorzystaniem metalowego pokrycia dachu, - dokonanie pomiarów instalacji. Moc zainstalowana 66 kW. G. Instalacja wentylacyjna nawiewno - wywiewna z odzyskiem ciepła z wymiennikiem krzyżowym : - kanały nawiewne z blachy ocynkowanej prostokątne i okrągłe wg projektu technicznego izolowane., - przepustnica jednopłaszczyznowa o średnicach z godnie z projektem technicznym, - czerpnie i wyrzutnie dachowa, - wentylatory dachowe dobór wg projektu technicznego, - anemostaty, - centrala nawiewno-wywiewna dachowa VS-30-R-PH wielkości 30 z odzyskiem ciepła, automatyką, szafą sterowniczą V=3 600 m3/h ciśnienie 300Pa..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego za min. 1 000 000,00 zł brutto wszystkie roboty. Wykonawca musi wykazać, że robota/y została/y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane: a) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) do kierowania robotami w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych. Zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane Dz. U. 2013 r. poz 1409 z póź.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umnasielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05 - 190 Nasielsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.