Nasielsk: Rozbudowa i przebudowa budynku klubu sportowego w Nasielsku ul. Sportowa, dz. nr 500/1
Numer ogłoszenia: 224994 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku klubu sportowego w Nasielsku ul. Sportowa, dz. nr 500/1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku klubu sportowego w Nasielsku ul. Sportowa. 3.2 Zakres zamówienia obejmuje: A. Roboty budowlane: 1) Rozbiórki: - rozbiórka ścian wewnętrznych i części zewnętrznych, - rozbiórka ścian wewnętrznych działowych, - rozbiórka pokrycia dachu z blachy, - rozbiórka więźby dachu drewnianej, - wykucie z muru okien i drzwi, - rozbiórka podłóg i posadzek. 2) Budowa: - ławy i ściany fundamentowe żelbetowe pod część rozbudowywaną, - wzmocnienie istniejącej konstrukcji słupami żelbetowymi oraz stropu belkami stalowymi dwuteowymi oraz wylewaną płytą żelbetową, - ściany wewnętrzne nośne grubości 24 cm z gazobetonu, - ściany wewnętrzne grubości 18 cm z gazobetonu, - ściany zewnętrzne z gazobetonu grubości 24 cm (część dobudowywana oraz nadbudowywana) - ścianki działowe grubości 12 cm z gazobetonu, - kominy systemowe z prefabrykatów, - oblicowanie kominów płytkami klinkierowymi ponad dachem. - schody żelbetowe - więźba dachowa drewniana z podwieszoną konstrukcją systemową, ocieplonej podsufitki nad I piętro, - pokrycie dachu i obróbki blacharskiej, - stolarka okienna z PCV, - stolarka aluminiowa, - stolarka drzwiowa, - tynki i okładziny wewnętrzne, - podkłady pod posadzki, - podłogi i posadzki w budynku, - malowanie pomieszczeń, - termomodernizacja budynku (docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grubości 15 cm i tynk strukturalny), - balustrady wewnętrzne i zewnętrzne ze stolarki kwasoodpornej, - chodniki i opaska wokół budynku z kostki betonowej. Dane ogólne budynku po rozbudowie: 1. Powierzchnia całkowita - 609, 40 m2 2. Powierzchnia użytkowa - 472, 36 m2 3. Kubatura - 2 470, 14 m3 B. Wewnętrzne instalacje wod.-kan.: - rurociągi wodociągowe z tworzyw sztucznych PP,PE,BP o połączeniach zgrzewanych średnicy 20 do 63 mm, - izolacja rurociągów otulinami o średnicy 20 do 60 mm, - zawory przelotowe i zwrotne o średnicy 15 do 50 mm, - baterie umywalkowe, natryskowe i pisuarowe, - wodomierz skrzydełkowy o średnicy 32 mm zamontowany w szafce naściennej (ciepła woda użytkowa ze zbiornika C.W.U wspólnego z kotłem C.O), - pompa ręczna, - rurociągi kanalizacyjne wewnętrzne na ściankach rur PCV średnicy 75 do 110 mm, - studnia rewizyjna średnicy 80 mm z kręgów betonowych głębokości do 1,0 m, - zlewozmywaki i zlew, - umywalki, - ustępy z płuczką typu kompakt, - pisuary pojedyncze z zaworem płuczącym. C. Instalacja gazowa: - rurociągi w budynku na ścianach z rur stalowych gwintowanych średnicy 20-32 mm, - montaż gazomierza miechowego G 6 z kurkiem głównym i reduktorem do 10 m3/h zamontowanym w szafce, - piec gazowy kondensacyjny ścienny o mocy 18 do 70 kW z modułem BM + czujnik temperatury + moduł kaskadowy + podgrzewacze FMS + zespół pompowo sprzęgłowy z układem kominowym, - przejścia szczelne dla rur o średnicy 50 mm. D. Przyłącze do kanalizacji sanitarnej: - przykanaliki z rur PVC kl S (SN8) SDR 160 x 4,7 mm ze studnią rewizyjną PVC 425 mm i włazem typ B-125, - włączenie przykanalika do sieci kanalizacji sanitarnej z trójnika w ulicy Dębowej. E. Instalacja C.O.: - instalacja wewnętrzna C.O. z rur PE - X/AL./PE o średnicach 16x2 ÷40/4 mm - przewody pod posadzki wykonywane w otulinie z pianki poliuretanowej, - grzejniki stalowe dwupłytowe o długościach i ilości zgodnych z projektem technicznym. Obciążenie cieplne budynku 26810 W. F. Instalacje elektryczne: - instalacja elektryczna wykonana przewodami YDYp. z osprzętem wtynkowym, - oprawy oświetleniowe wg opisu w projekcie technicznym, - tablice rozdzielcze wyposażone zgodnie ze schematami w projekcie technicznym, - instalacja odgromowa (przewody FeZn średnicy 8 mm) uziemiony w wykopie, zwody z wykorzystaniem metalowego pokrycia dachu, - dokonanie pomiarów instalacji. Moc zainstalowana 66 kW. G. Instalacja wentylacyjna nawiewno - wywiewna z odzyskiem ciepła z wymiennikiem krzyżowym : - kanały nawiewne z blachy ocynkowanej prostokątne i okrągłe wg projektu technicznego izolowane., - przepustnica jednopłaszczyznowa o średnicach z godnie z projektem technicznym, - czerpnie i wyrzutnie dachowa, - wentylatory dachowe dobór wg projektu technicznego, - anemostaty, - centrala nawiewno-wywiewna dachowa VS-30-R-PH wielkości 30 z odzyskiem ciepła, automatyką, szafą sterowniczą V=3 600 m3/h ciśnienie 300Pa..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego za min. 1 000 000,00 zł brutto wszystkie roboty. Wykonawca musi wykazać, że robota/y została/y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane: a) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) do kierowania robotami w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych. Zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane Dz. U. 2013 r. poz 1409 z póź.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umnasielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05 - 190 Nasielsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.