eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › ZAPROSZENIE DO NEGOCJACJI Z DNIA 7 PAŹDZIERNIKA 2013 r. dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-10-26

Niedrzwica Duża: ZAPROSZENIE DO NEGOCJACJI Z DNIA 7 PAŹDZIERNIKA 2013 r. dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki
Numer ogłoszenia: 224963 - 2013; data zamieszczenia: 26.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROSZENIE DO NEGOCJACJI Z DNIA 7 PAŹDZIERNIKA 2013 r. dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont drogi gminnej nr 107080L ul. Partyzancka łącznie z oświetleniem w miejscowości Niedrzwica Duża Gmina Niedrzwica Duża. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera protokół konieczności z dnia 03.10.2013 r.- stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia do negocjacji. Wykaz robót objętych przedmiotem zamówienia: KNR 231-0401-03-00 IGM Warszawa Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, o wymiarach: 30x30 cm - grunt kat. I-II 278,5 m KNR 231-0402-04-00 IGM Warszawa Ławy pod krawężniki: betonowe z oporem 15,95 m3 KNR 231-0403-03-00 IGM Warszawa Krawężniki betonowe wystające, o wymiarach: 15x30 cm - na podsypce cementowo-piaskowej 278,5 m KNR 231-0407-05-00 IGM Warszawa Obrzeża betonowe 30x8 cm, na podsypce: cementowo-piaskowej, z wypełn.spoin zapr.cem. 169,5 m KNR 231-0105-07-00 IGM Warszawa Podsypka cementowo-piaskowa zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu: 3cm 45,55 m2 KNR 231-0105-08-00 IGM Warszawa Podsypka cementowo-piaskowa zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu: ponad 3 cm - dodatek za dalsze 7 cm 45,55 m2 KNR 231-0511-02-10 IGM Warszawa Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 6 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej gr.4 cm 45,55 m2 KNR 231-0105-07-00 IGM Warszawa Podsypka cementowo-piaskowa zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu: 3 cm 176,4 m2 KNR 231-0105-08-00 IGM Warszawa Podsypka cementowo-piaskowa zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu: ponad 3 cm - dodatek za dalsze 12 cm 176,4 m2 KNR 231-0511-03-10 IGM Warszawa Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej gr. 4 cm 176,4 m2 Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie będzie realizowane zadanie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wówczas solidarna odpowiedzialność z podwykonawcą za realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom, należy w ofercie wskazać, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza ewentualna zmianę podwykonawcy w trakcie realizacji umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo IGORD Jerzy Podgórski, ul. Tatiany 4, 20-711 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38467,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47314,53

  • Oferta z najniższą ceną: 47314,53 / Oferta z najwyższą ceną: 47314,53

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Remont drogi gminnej nr 107080L ul. Partyzancka łącznie z oświetleniem w miejscowości Niedrzwica Duża Gmina Niedrzwica Duża przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), który dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Okoliczność tą przewidział zarówno w SIWZ z dn. 09.07.2013 r. (ZP.271.1.14.2013), jak również w ogłoszeniu o zamówieniu na (Numer ogłoszenia: 138233-2013, data zamieszczenia ogłoszenia w BZP: 09.07.2013). Proponowane zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający potrzebuje dodatkowej ilości zamówienia w celu dokończenia zamówienia podstawowego niezbędnego do ukończenia przebudowy drogi gminnej ul. Partyzancka w Niedrzwicy Dużej. W trakcie przebudowy tej drogi zaszła potrzeba wykonania zakresu robót określonych w protokole konieczności i w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia, nie ujętych w przedmiarze robót koniecznych do zrealizowania inwestycji, a także wystapiła konieczność dostosowania zakresu robót do zmienionego stanu niektórych nieruchomości w terenie po dokonanym już wczesniej opracowaniu projektu budowlanego. Zamówienie uzupełniające polega na wykonaniu tego samego rodzaju robót budowlanych, jakie opisane zostały w SIWZ i wycenione w ofercie wykonania w szczególności kosztorysie ofertowym. Powyższe roboty budowlane są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania podstawowego. Wykonanie zamówienia uzupełniającego nastąpiło na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), ponieważ: - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia uzupełniającego będzie wykonywał ten sam wykonawca, który wykonuje zamówienie podstawowe, - wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego,- zamówienie będzie udzielone w okresie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.