eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Gdańsk: świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
Numer ogłoszenia: 224962 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: część I - świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej wraz z ochroną Akademickiego Klubu Politechniki Gdańskiej Kwadratowa. część II - świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz najbliższego otoczenia w Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla części I w załączniku nr 9 do SIWZ ( wzór umowy wraz z załącznikami). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla części II w załączniku nr 10 do SIWZ ( wzór umowy wraz z załącznikami). 6.Zamawiający przewiduje, że świadczenie usług w zakresie ochrony ludzi i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej obejmie miesięcznie ok 1300 osobogodzin z wyłączeniem okresu wakacyjnego, w czasie którego liczba godzin wyniesie ok 744 osobogodzin. Podana wartość jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości. Rzeczywiste ilości godzin wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Przykładowy harmonogram czasu pracy pracowników ochrony zawiera zał. Nr 11 do SIWZ 7.Zamawiający przewiduje, że świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów i mienia w CSA obejmie miesięcznie ok 360 osobogodzin. Podana wartość jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości. Rzeczywiste ilości godzin wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Przykładowy harmonogram czasu pracy pracowników ochrony zawiera zał. Nr 12 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2.Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium została określona w kwocie 8 000,00 PLN dla części I Kwota wadium została określona w kwocie 4 000,00 PLN dla części II Składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę wymaganych kwot w poszczególnych częściach. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia. Termin ważności koncesji musi obejmować cały okres wykonywania zamówienia.- dot. części I i II

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część I: a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu (wykonywaniu) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług (trwających, każda z nich, co najmniej 12 miesięcy) polegających na fizycznej ochronie osób i mienia świadczonych w budynkach użyteczności publicznej wraz z monitorowaniem systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz interwencji patrolu zmotoryzowanego o wartości co najmniej 120 000 zł brutto za każdą usługę. Poprzez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). b)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu (wykonywaniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi stałej ochrony przez okres co najmniej 6 miesięcy tego samego klubu(dyskoteki) o powierzchni co najmniej 950 m2. część II: a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu (wykonywaniu) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług (trwających, każda z nich, co najmniej 12 miesięcy) polegających na fizycznej ochronie obiektów i mienia świadczonych w budynkach użyteczności publicznej wraz z monitorowaniem systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz interwencji patrolu zmotoryzowanego o wartości co najmniej 60 000 zł brutto za każdą usługę. Poprzez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część I a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował stacją monitorowania alarmów b)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i przeznaczył do realizacji niniejszego zamówienia patrole interwencyjne część II a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i przeznaczył do realizacji niniejszego zamówienia patrole interwencyjne

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część I a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i przeznaczył do realizacji niniejszego zamówienia min. 15 osób, posiadających legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Wszystkie osoby z tej jednostki muszą posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia kandydatów na członków służb porządkowych oraz co najmniej dwie osoby muszą posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia kandydatów na kierowników do spraw bezpieczeństwa część II a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i przeznaczył do realizacji niniejszego zamówienia min. 8 osób, posiadających legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Wszystkie osoby z tej jednostki muszą posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia kandydatów na członków służb porządkowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część I a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności agencji ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości: 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia część II a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności agencji ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości: 3.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:- część I a)nie wyczerpania całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy w terminie od dnia 30.09.2016 r. w zakresie wydłużenia terminu realizacji, b)zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych, c)zmiana nazw, siedziby i innych danych identyfikacyjnych stron umowy, d)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, e)wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: - część II a) Nie wyczerpania całkowitej wartości umowy, o której mowa § 4 ust. 3 umowy w terminie do dnia 31.08.2017 r. w zakresie wydłużenia terminu realizacji, b)Zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych, c)Zmiana nazw, siedziby i innych danych identyfikacyjnych stron umowy, d)Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy. e)Wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych pok. 212 Gmach Główny Skrzydło B ul. Gabriela Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych pok. 212 Gmach Główny Skrzydło B ul. Gabriela Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej wraz z ochroną Akademickiego Klubu Politechniki Gdańskiej Kwadratowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla części I w załączniku nr 9 do SIWZ ( wzór umowy wraz z załącznikami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz najbliższego otoczenia w Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla części II w załączniku nr 10 do SIWZ ( wzór umowy wraz z załącznikami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. doświadczenie wykonawcy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.