eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › Wycinka drzew, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45WOG (garnizon Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Wędrzyn: Wycinka drzew, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45WOG (garnizon Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz)
Numer ogłoszenia: 224726 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45WOG (garnizon Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince drzew, obmiarze brakarski, pracach pielęgnacyjne, nasadzeniach drzew, frezowaniu pni na terenie administrowanym przez 45WOG (garnizon Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz). Wycinka: - Wykonawca dokona wycinki drzew na które Zamawiający posiada decyzje administracyjne Niezbędny jest posiadany potencjał techniczny (tj. minimum 2szt. pilarek mechanicznych, samochód z urządzeniem do pracy na wysokości, pojazd transportowy do drewna - biorący udział w realizacji przedsięwzięcia, urządzenie do rozdrabniania gałęzi, urządzenie do frezowania pni po wycince); - Jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie w sposób wadliwy albo sprzeczny z umową, Zamawiający ma prawo wezwać go do usunięcia wad lub zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin, potwierdzając ten fakt na piśmie. -Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt usunąć wady spowodowane przez siebie w trakcie realizacji zamówienia, dokonując poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej usługi, w terminie wyznaczonym przez przedstawiciela Zamawiającego. - Drewno (poza żywotnikami, daglezjami, świerkami do 30cm obwodu, akacjami, topolami oraz egzemplarzami porażonymi , spróchniałymi i posuszami) należy pociąć na odcinki 4m, pozostałe (w tym gałęzie grube i konary) na 1m odcinki-w Wędrzynie i Skwierzynie, w Międzyrzeczu na odcinki 0,5m. - Po wycince, w każdym garnizonie Wykonawca dokona obmiaru uzyskanego drewna przy udziale Zamawiającego co pisemnie potwierdzone zostanie na stosownym protokole uzyskania drewna (m.p.) ilości 4m i oddzielnie 1 m, i 0,5m odcinki w Międzyrzeczu. - Wykonawca zwiezie materiał przy obecności magazyniera i przekaże do magazynów 45 WOG (SOI Wędrzyn, SOI Skwierzyna. SOI Międzyrzecz-odległość do 2km od miejsca wycinki) na miejsce czasowego magazynowania na terenie kompleksu wojskowego składając drewno wg gatunku i rozmiaru. Obmiar brakarski - Po wycince, w każdym garnizonie Wykonawca dokona obmiaru brakarskiego z uzyskanego drewna potwierdzonego przez uprawnionego brakarza przy udziale Zamawiającego co pisemnie potwierdzone zostanie na stosownym protokole uzyskania drewna (zał nr 3) ( m.p.) ilości 4m i oddzielnie 1 m; 0,5m odcinki w Międzyrzeczu. - Wykonawca zwiezie materiał przy obecności magazyniera i przekaże do magazynów 45 WOG ( SOI Wędrzyn, SOI Skwierzyna, SOI Międzyrzecz-odległość do 2km od miejsca wycinki) na miejsce czasowego magazynowania na terenie kompleksu wojskowego składając drewno wg gatunku i rozmiaru. Po złożeniu drewna na magazynie uporządkuje po sobie teren. Przy obmiarze, określi klasę drewna opałowego i tartacznego (np.: S, W) wg aktualnie obowiązujących cen tj. zgodnie z Zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa w sprawie ustalenia cen na drewno do sprzedaży detalicznej w 2015r. Prace pielęgnacyjne - Wszystkie cięcia sanitarne, techniczne, prześwietlające prowadzone w koronach drzew, winny być wykonane zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Cięcia sanitarne obejmują usunięcie konarów obumarłych, nadłamanych, cięcia techniczne-wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi, liniami napowietrznymi, wzdłuż ciągów komunikacyjnych; cięcia prześwietlające służą rozluźnieniu zagęszczonej korony, zmniejszeniu oporu siły wiatru. - Cięcia drzew w miarę potrzeb, wykonać usuwając do 20% masy asymilacyjnej drzewa, cięcia grubych gałęzi traktować jako ostateczność oraz po ich wykonaniu zabezpieczyć ranę odpowiednim środkiem grzybobójczym. Frezowanie pni -Frezowanie winno być wykonane przy użyciu sprzętu mechanicznego-frezarki do pni, frezowanie pni i korzeni powierzchniowych należy wykonać 10 cm poniżej poziomu gruntu a po frezowaniu wyrównać teren poprzez zasypanie ziemią nierówności i zagrabienie, uprzątnie gałęzie po uprzednim ich zrębkowaniu i wywiezie je z terenu wykonywania usługi. Wycinka samosiejek wraz z karczowaniem m2 Usuwanie samosiejek nie przekraczających 10 lat wyrażone w m2. -usuwanie i karczowanie należy rozumieć usuwanie samosiejek i krzewów wraz z korzeniami w celu oczyszczenia gruntu , -po wykarczowaniu należy uzupełnić ubytki gleby wraz z wyrównaniem i wygrabieniem terenu prac. -roboty związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych wcześniej winny być konsultowane z zamawiającym celem uniknięcia uszkodzenia instalacji biegnących w gruncie. Nasadzenia wraz z otuliną ochronną na drzewko -Wykonawca dokona we wskazanym miejscu przez Zamawiającego nasadzenia: g. Wędrzyn: 483 szt drzew + 2szt krzewy g. Międzyrzecz: 8 szt drzew g. Skwierzyna : 19 szt drzew -Wykonawca dostarczy materiał sadzeniowy zdrowy, o prostym pniu: a)drzewka- o obwodzie 12cm na wysokości 130cm, korona prawidłowo uformowana charakterystyczna dla gatunku, system korzeniowy prawidłowo wykształcony, b) krzewy-o wysokości minimum 100cm, 3-5 prawidłowo wykształcone pędy z typowymi dla gatunku rozgałęzieniami, -we wskazanych przez zamawiającego miejscach; wykopy wg wskazań soi wykona bez mechanicznych świdrów. Miejsce nasadzenia zaprawi odpowiednią ziemią (krzewy glebą próchniczą żyzną, lekko kwaśną, a glebę wokół wyściółkuje korą o średnicy 1-2cm.) -Wykonawca dokona nasadzeń zgodnie ze sztuką ogrodniczą, oraz podlewać je będzie wodą w ilości 100 l-szt. -drzewka winny być palikowane z 3 stron oraz obwiązane taśmą elastyczna parcianą o szer. nie mniejszej niż 3cm. Wysokość palika powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewka a palik osadzony w gruncie od strony najczęściej wiejących wiatrów. -na drzewkach zastosować na pień otulinę- siatkę chroniącą drzewko przed gryzoniami do wysokości pnia 0,5m koloru zielonego lub czarnego z tworzywa sztucznego, ażurowa umożliwiająca cyrkulację powietrza. Wielkość oczka siatki 3mm-5mm, ; stosując osiatkowanie należy osłonę umieścić częściowo w ziemi tak aby skutecznie chroniła przed gryzoniami. Osłonka powinna dopasowywać się do obwodu pnia wraz z jej wzrostem , czyli np. owijana wokół pnia. -sadzonki winny być w dobrej kondycji, bryła korzeniowa prawidłowo uformowana, wolna od szkodników. -na nasadzenia Wykonawca udziela Zamawiającemu 3-letniej gwarancji określonej kartą gwarancyjną wystawioną dla każdego garnizonu oddzielnie (załącznik nr nr 1 do umowy). Gospodarowanie odpadami Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji usługi i ponosi pełną odpowiedzialność za ich zgodne z prawem zagospodarowanie Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu po wykonaniu usługi na terenie danej jednostki wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem dróg i ich przejezdności, z terminem sukcesywnego wywozu biomasy nie później niż jeden dzień po wykonaniu usługi na danej jednostce wojskowej. Szczegółowy zakres prac i miejsca wykonywania poszczególnych prac znajduje się w tabeli w SIWZ-rozdział IV.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 750,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Wycinka drzew, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45WOG (garnizon Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, tj. 08.09.2014r. do godz. 9.45. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej trzech usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z której każda z nich będzie opiewała na kwotę minimalną 200 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów: Oświadczenia o posiadanym potencjale technicznym tj.: minimum 2 sztuki pilarek mechanicznych, samochód z urządzeniem do pracy na wysokości, pojazd transportowy do drewna, urządzenie do frezowania.( Załącznik nr 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów: Oświadczenia oraz dokumentów potwierdzające uprawnienia do pracy w zawodzie drwala - operator pilarki,( zgodnie z § 21 i § 22 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej, Dz.U. z dnia 08.09.2006r. Nr 161, poz. 1141 ) dla minimum dwóch osób uczestniczących w realizacji zamówienia.( Załącznik nr 2);Oświadczenia o wyznaczeniu koordynatora BHP( Załącznik nr 6); Wykaz osób (Załącznik nr 5)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - obejmujący naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania usługi na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości minimum 400 000,00 zł. Wykonawca zobowiązuje się, do utrzymania powyższej umowy ubezpieczeniowej na czas trwania umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione i podpisane dokumenty według wzorów zawartych w załącznikach do niniejszego SIWZ, tj: a) Załącznik nr 1 - formularz ofertowy b) Załącznik nr 2 - oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Pzp., c) Załącznik nr 3 - oświadczenie dotyczące art. 24 ust. 1 Pzp, d) Załącznik nr 4- wykaz usług e) Załącznik nr 5- wykaz osób f) Załącznik nr 6 - oświadczenie koordynatora BHP g) Załącznik nr 7 - wzór umowy h) Załącznik nr 8 - oświadczenie podmiotu użyczającego zasoby

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 69-211 Wędrzyn, bud. nr 33 pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 09:45, miejsce: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 69-211 Wędrzyn, bud. nr 33 pok. nr 211- Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.