eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa sprzętu komputerowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 224637 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe - 3szt; Komputer stacjonarny -8szt. ; Monitory - 6 szt. ; Monitor -1szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Złożenie oświadczeń z art. 22 i 24 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przedstawienie wykazu zrealizowanych conajmniej 3 dostaw o wartości minimum 8 000,00PLN wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty elektronicznej; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany kodu towaru (sprzętu), oznakowania udokumentowaną przez producenta, a pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w okresie gwarancji. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do kontaktów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drukarka laserowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa o minimalnych wymaganiach technicznych: Szybkość druku: 33 str./min Czas wydruku pierwszej strony (z trybu gotowości): 8 s Jakość druku w czerni (tryb best): 1200 x 1200 dpi Cykl roboczy (miesięcznie, format A4): 50 000 stron Szybkość procesora: 800 MHz Standardowa pojemność pamięci: 256 MB Łączność: Port Hi-Speed USB 2.0, wbudowany interfejs sieci Ethernet 10/100/1000 Standardowa pojemność podajnika papieru: Uniwersalny podajnik 1 na 50 ark., podajnik 2 na 250 ark. Drukowanie dwustronne: Automatyczny (standardowo) Obsługiwane formaty nośników: A4; A5; A6; B5; pocztówki; koperty (C5, DL, B5) Obsługiwane gramatury nośników: od 60 do 163 g/m Zasilanie: Napięcie wejściowe: 220-240 V (+/- 10%), 50 Hz (+/- 2 Hz), 4 A Pobór mocy max: 570 W (aktywność), 7,3 W (oczekiwanie), 1,68 W (tryb Auto-Off), 0,1 W (urządzenie wyłączone) Sprawność energetyczna: Certyfikat ENERGY STARR, EPEATR Bronze Panel sterowania: 2-wierszowy graficzny wyświetlacz LCD, Zakres temperatur podczas eksploatacji: Od 15 do 32,5°C Dopuszczalna wilgotność względna podczas eksploatacji: wilgotność względna 30-70% Wymiary maksymalne (szer. x głęb. x wys.): 370 x 370 x 270 mm Obsługiwane sieciowe systemy operacyjne: Pełna instalacja oprogramowania obsługiwana w systemach: Windows 8, Windows 7 (32-bit i 64-bit), Windows Vista (32-bit i 64-bit), Windows XP (32-bit) (wersja SP2 lub nowsza); Instalacja samego sterownika obsługiwana w systemach: Windows Server 2008 (32-bit i 64-bit), Windows Server 2003 (32-bit) (wersja SP3 lub nowsza); Mac OS X v10.5, v10.6, v10.7; Linpus Linux (9.4, 9.5), Red Hat Enterprise Linux (5.0, 6.0), OpenSUSE Linux (11.3, 11.4), Fedora (14, 15), Ubuntu (10.04, 10.10, 11.04), Debian (5.0, 6.0 i HPUX11i) Funkcja zdalnego drukowania ze smartfonów lub z innych urządzeń z dostępem do Internetu: Tak Możliwość bezprzewodowego drukowania zawartości z urządzeń iPadR, iPhoneR i iPod touchR Wyposażenie: - kaseta z czarnym tonerem (średnia wydajność 2700 standardowych str., deklarowana wartość wydajności zgodna z normą ISO/IEC 19752) - kabel zasilania - kabel USB Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest posiadać i przedłożyć wraz z ofertą aktualny certyfikat ISO 9001:2010 w zakresie świadczenia usług serwisowych przez okres gwarancji lub równoważny Drukarki laserowe - 3szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer stacjonarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny o minimalnych wymaganiach technicznych: Procesor: Intel Core i5 Kod procesora: i5-4460 Częstotliwość procesora: 3,2 GHz, 3,4 GHz Częstotliwość szyny QPI/DMI: 5 GT/s Pojemność pamięci cache [L3]: 6 MB Pojemność zainstalowanego dysku: 500GB Typ zainstalowanego dysku: SATA Napędy wbudowane (zainstalowane): DVD?RW Pojemność zainstalowanej pamięci: 4096MB Maksymalna pojemność pamięci: 16384MB Rodzaj zainstalowanej pamięci: DDR3 Częstotliwość szyny pamięci: 1600 MHz Ilość banków pamięci: 2 szt. Ilość wolnych banków pamięci: 1 szt. Zintegrowana karta graficzna: Tak Typ zintegrowanej karty graficznej: Intel HD Graphics 4600 Zintegrowana karta dźwiękowa: Tak Zintegrowana karta sieciowa: Tak Typ zintegrowanej karty sieciowej: 10/100/1000 Mbit/s Ilość wolnych slotów PCI: 1 szt. Ilość wolnych slotów PCI-E 1x: 2 szt. Ilość wolnych slotów PCI-E 16x: 1 szt. Interfejsy: 4xUSB 2.0, 2xUSB 3.0, 1xHDMI, 1xVGA, 2xPS/2 System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional, Microsoft Office 2013 trial Dołączone wyposażenie: Klawiatura, mysz, Czytnik kart pamięci 19-in-1 Wymiary (szerokość, wysokość, głębokość): 180mm,360mm,440mm Masa netto: 9 kg Kolor: czarny Gwarancja: 36 miesięcy on-site next business day Oprogramowanie: Office Home&Business PL PKC Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest posiadać i przedłożyć wraz z ofertą aktualny certyfikat ISO 9001:2010 w zakresie świadczenia usług serwisowych przez okres gwarancji lub równoważny Komputer stacjonarny -8szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory o minimalnych wymaganiach technicznych: Przekątna - min. 19,5 cali Rodzaj podświetlenia - LED Analogowe złącze D-Sub 15-pin - tak Spełniane normy jakościowe - Energy Star 6.0 Kolor obudowy - czarny Możliwość pochylenia panela (tilt) - tak Zasilacz wbudowany w monitor - tak Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest posiadać i przedłożyć wraz z ofertą aktualny certyfikat ISO 9001:2010 w zakresie świadczenia usług serwisowych przez okres gwarancji lub równoważny Monitory - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor o minimalnych wymaganiach technicznych: Przekątna - min. 24 cali Rodzaj podświetlenia - LED Analogowe złącze D-Sub 15-pin - tak Spełniane normy jakościowe - Energy Star 6.0 Kolor obudowy - czarny Możliwość pochylenia panelu (tilt) - tak Zasilacz wbudowany w monitor - tak Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest posiadać i przedłożyć wraz z ofertą aktualny certyfikat ISO 9001:2010 w zakresie świadczenia usług serwisowych przez okres gwarancji lub równoważny Monitor -1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.