Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Słupsk: dostawa - leasing ciągnika komunalnego wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 224618 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. , Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8112575, 8473922, faks 059 8472210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezierzyce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna spółka komunalna sp. zo.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa - leasing ciągnika komunalnego wraz z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa - leasing ciągnika komunalnego wraz z osprzętem - szczegółowo opisano w SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 20%
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania : Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku kiedy Wykonawca wykaże należyte wykonanie i zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w tym okresie minimum dwóch kontraktów na dostawę i serwis gwarancyjny minimum dwóch fabrycznie nowych pojazdów - ciągników do celów komunalnych o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia. z zastrzeżeniem iż wartość pojedynczej wykazanej dostawy zrealizowanej w ramach jednego kontraktu nie może być mniejsza niż 120.000,00 zł brutto 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku kiedy Wykonawca wykaże się posiadaniem/dysponowaniem minimum jednym autoryzowanym stacjonarnym serwisem gwarancyjnym I pogwarancyjnym dla pojazdu - nośnika wraz z całym osprzętem w tym kosiarką na wysięgniku z siedzibą w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca potwierdzi poprzez złożenie stosownego oświadczenia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o udzielenie zamówienia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Wykaz wykonanych przez dostawcę - autoryzowanego sprzedawcę -dealera pojazdu i osprzętu.. Wykonawca winien wykazać iż dostawca pojazdu i osprzętu należycie wykonał / wykonuje , w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwa kontrakty - umowy na dostawy fabrycznie nowych pojazdów - ciągników do celów komunalnych o parametrach i wyposażeniu zbliżonych do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem iż wartość pojedynczej wykazanej dostawy zrealizowanej w ramach jednego kontraktu nie może być mniejsza niż 120.000,00 zł brutto 3. wykaz autoryzowanych punktów serwisowych: dla pojazdu - nośnika wraz z całym osprzętem, w tym kosiarką na wysięgniku - minimum jeden stacjonarny autoryzowany punkt serwisowy zlokalizowany w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis - nazwa, typ, model wraz ze szczegółowym wskazaniem parametrów technicznych oferowanego pojazdu, maszyn i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia wraz z poglądowymi fotografiami wszystkich oferowanych pojazdów, maszyn i urządzeń dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnienie wszystkich wskazanych co najmniej minimalnych wymagań i parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - wydłużenie gwarancji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkjezierzyce.pl - zakładka BIP - znak sprawy10/AJ/2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jezierzce ul. Kolejowa 5 pokój 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Jezierzce ul. Kolejowa 5 pokój 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników wraz z dzierżawą 5 pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi z instalacją
- Renowacja Młyna Zamkowego - roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
- Wykonanie robót polegających na montażu przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
- 04/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 05/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
- Świadczenie usług schronienia bez usług opiekuńczych dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Redzikowo
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- ZAKUP I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SAMOCHODOWEGO TYPU AUTO LAWETA
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Szamocin, zapewniająca bezpieczeństwo środowiska naturalnego i ochronę zasobów wodnych
- Dostawa samochodu osobowego elektrycznego dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Zakup samochodu dla Straży Miejskiej w Płońsku.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.