eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA OWOCÓW GR I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Warszawa: DOSTAWA OWOCÓW GR I
Numer ogłoszenia: 224520 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa-podsektor Rządowy-Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OWOCÓW GR I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców gr I.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ. ZADANIE NR 1 1. Banany w ilości 270 kg w tym: zamówienie gwarantowane 135 kg; zamówienie opcjonalne 135 kg 2. Cytryny w ilości 820 kg w tym: zamówienie gwarantowane 410 kg; zmówienie opcjonalne 410 kg 3. Pomarańcze w ilości 240 kg w tym: zamówienie gwarantowane 120 kg;zamówienie opcjonalne 120 kg 4. Mandarynki w ilości 190 kg w tym: zamówienie gwarantowane 95 kg; zamówienie opcjonalne 95 kg 5. Grejpfruty w ilości 20 kg w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne 10 kg 6. Arbuz w ilości 20 kg w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne 10 kg 7. Kiwi w ilości 20 kg w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne 10 kg 8. Morele w ilości 120 kg, w tym: zamówienie gwarantowane 60 kg; zamówienie opcjonalne 60 kg 9. Brzoskwinie w ilości 120 kg w tym:zamówienie gwarantowane 60 kg; zamówienie opcjonalne 60 kg 10. Winogrona w ilości 130 kg w tym: zamówienie gwarantowane 65 kg; zamówienie opcjonalne 65 kg 11. Jabłka w ilości 5200 kg w tym:zamówienie gwarantowane 2 600 kg; zamówienie opcjonalne 2 600 kg 12. Gruszki w ilości 450 kg w tym:zamówienie gwarantowane 225 kg; zamówienie opcjonalne 225 kg 13. Mango w ilości 10 kg w tym: zamówienie gwarantowane 5 kg; zamówienie opcjonalne 5 kg 14. Ananas w ilości 10 kg w tym: zamówienie gwarantowane 5 kg; zamówienie opcjonalne 5 kg 15. Nektarynki w ilości 200 kg, w tym:zamówienie gwarantowane 100 kg; zamówienie opcjonalne 100 kg ZADANIE NR 2 1. Banany w ilości 4070 kg w tym: zamówienie gwarantowane 2 035 kg; zamówienie opcjonalne 2 035 kg 2. Cytryny w ilości 2380 kg w tym: zamówienie gwarantowane 1 190kg; zamówienie opcjonalne 1 190 kg 3. Pomarańcze w ilości 3370 kg w tym: zamówienie gwarantowane w ilości 1 685 kg;zmówienie opcjonalne 1 685 kg 4. Mandarynki w ilości 3220 kg w tym: zamówienie gwarantowane 1 610 kg;zamówienie opcjonalne 1 610 kg 5. Grejpfruty w ilości 1070kg w tym: zamówienie gwarantowane 535 kg ;zamówienie opcjonalne 535 kg 6. Arbuz w ilości 650 kg w tym: zamówienie gwarantowane 325kg; zamówienie opcjonalne 325 kg 7. Kiwi w ilości 1220 kg w tym: zamówienie gwarantowane 610 kg; zamówienie opcjonalne 610 kg 8. Morele w ilości 760 kg w tym:zamówienie gwarantowane 380 kg;zamówienie opcjonalne 380 kg 9. Brzoskwinie w ilości 760 kg w tym: zamówienie gwarantowane 380 kg;zamówienie opcjonalne 380 kg 10. Winogrona w ilości 2850 kg, w tym:zamówienie gwarantowane 1 425 kg; zamówienie opcjonalne 1 425 kg 11. Jabłka w ilości 12 300 kg w tym: zamówienie gwarantowane 6 150 kg;zamówienie opcjonalne 6 150 kg 12. Gruszki w ilości 3 670 kg w tym: zamówienie gwarantowane1 835 kg;zamówienie opcjonalne 1 835 kg 13. Mango w ilości 530 kg w tym: zamówienie gwarantowane 265 kg; zamówienie opcjonalne: 265 kg 14. Ananas w ilości 710 kg w tym: zamówienie gwarantowane 355 kg; zamówienie opcjonalne 355 kg 15. Nektarynki w ilości 660 kg w tym: zamówienie gwarantowane 330 kg; zamówienie opcjonalne 330kg.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8, 03.22.22.20-1, 03.22.21.10-7, 03.22.22.30-4, 03.22.20.00-3, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.23.32-9, 03.22.23.40-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.22-6, 03.22.21.13-8, 03.22.21.12-8, 03.22.23.30-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 11 400,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), w tym na: zadanie 1 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100); zadanie 2 - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1.1. Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2.1. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. 2.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli: 1.Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - i posiada aktualną decyzję lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego, zwierzęcego oraz żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego do oferty należy załączyć: a) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub b) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, lub c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego. 3. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia. 4. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - na podstawie art. 12 ust. 1 stawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907, z późn. zm), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj.: 1. Wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP - zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Wykonawca zaoferuje produkty odpowiadające specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 2. Oświadczenie, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1.1. zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 1.2. zmiany zakresu świadczenia, a tym samym ilości przewidzianych w ofercie, jednak bez zmiany wartości umowy, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP. 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek Nr 1, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, kancelaria ogólna Zamawiającego - budynek nr 3, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 2. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez podwykonawców, Wykonawca ma obowiązek najpóźniej 3 dni przed terminem podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu aktualne dokumenty podwykonawców w zakresie: 2.1. aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - podstawa prawna art. 61, 62 ustawy z dnia 25 sierpnia o 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2.potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.3. zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, iż w terminie do dnia 15.12.2015 r., dostarczy polisę OC w zakresie prowadzonej działalności ważną w okresie realizacji umowy, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. Wartość polisy nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty. W przypadku zawierania umowy po terminie 15.12.2015r., Wykonawca dostarczy w/w polisę w dniu podpisywania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa owoców gr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców gr I w ilościach: 1. Banany w ilości 270 kg w tym: zamówienie gwarantowane 135 kg; zamówienie opcjonalne 135 kg 2. Cytryny w ilości 820 kg w tym: zamówienie gwarantowane 410 kg; zmówienie opcjonalne 410 kg 3. Pomarańcze w ilości 240 kg w tym: zamówienie gwarantowane 120 kg;zamówienie opcjonalne 120 kg 4. Mandarynki w ilości 190 kg w tym: zamówienie gwarantowane 95 kg; zamówienie opcjonalne 95 kg 5. Grejpfruty w ilości 20 kg w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne 10 kg 6. Arbuz w ilości 20 kg w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne 10 kg 7. Kiwi w ilości 20 kg w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne 10 kg 8. Morele w ilości 120 kg, w tym: zamówienie gwarantowane 60 kg; zamówienie opcjonalne 60 kg 9. Brzoskwinie w ilości 120 kg w tym:zamówienie gwarantowane 60 kg; zamówienie opcjonalne 60 kg 10. Winogrona w ilości 130 kg w tym: zamówienie gwarantowane 65 kg; zamówienie opcjonalne 65 kg 11. Jabłka w ilości 5200 kg w tym:zamówienie gwarantowane 2 600 kg; zamówienie opcjonalne 2 600 kg 12. Gruszki w ilości 450 kg w tym:zamówienie gwarantowane 225 kg; zamówienie opcjonalne 225 kg 13. Mango w ilości 10 kg w tym: zamówienie gwarantowane 5 kg; zamówienie opcjonalne 5 kg 14. Ananas w ilości 10 kg w tym: zamówienie gwarantowane 5 kg; zamówienie opcjonalne 5 kg 15. Nektarynki w ilości 200 kg, w tym:zamówienie gwarantowane 100 kg; zamówienie opcjonalne 100 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8, 03.22.22.20-1, 03.22.21.10-7, 03.22.22.30-4, 03.22.20.00-3, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.23.32-9, 03.22.23.40-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.22-6, 03.22.21.13-8, 03.22.21.12-8, 03.22.23.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców gr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców gr I w ilościach: 1. Banany w ilości 4070 kg w tym: zamówienie gwarantowane 2 035 kg; zamówienie opcjonalne 2 035 kg 2. Cytryny w ilości 2380 kg w tym: zamówienie gwarantowane 1 190kg; zamówienie opcjonalne 1 190 kg 3. Pomarańcze w ilości 3370 kg w tym: zamówienie gwarantowane w ilości 1 685 kg;zmówienie opcjonalne 1 685 kg 4. Mandarynki w ilości 3220 kg w tym: zamówienie gwarantowane 1 610 kg;zamówienie opcjonalne 1 610 kg 5. Grejpfruty w ilości 1070kg w tym: zamówienie gwarantowane 535 kg ;zamówienie opcjonalne 535 kg 6. Arbuz w ilości 650 kg w tym: zamówienie gwarantowane 325kg; zamówienie opcjonalne 325 kg 7. Kiwi w ilości 1220 kg w tym: zamówienie gwarantowane 610 kg; zamówienie opcjonalne 610 kg 8. Morele w ilości 760 kg w tym:zamówienie gwarantowane 380 kg;zamówienie opcjonalne 380 kg 9. Brzoskwinie w ilości 760 kg w tym: zamówienie gwarantowane 380 kg;zamówienie opcjonalne 380 kg 10. Winogrona w ilości 2850 kg, w tym:zamówienie gwarantowane 1 425 kg; zamówienie opcjonalne 1 425 kg 11. Jabłka w ilości 12 300 kg w tym: zamówienie gwarantowane 6 150 kg;zamówienie opcjonalne 6 150 kg 12. Gruszki w ilości 3 670 kg w tym: zamówienie gwarantowane1 835 kg;zamówienie opcjonalne 1 835 kg 13. Mango w ilości 530 kg w tym: zamówienie gwarantowane 265 kg; zamówienie opcjonalne: 265 kg 14. Ananas w ilości 710 kg w tym: zamówienie gwarantowane 355 kg; zamówienie opcjonalne 355 kg 15. Nektarynki w ilości 660 kg w tym: zamówienie gwarantowane 330 kg; zamówienie opcjonalne 330kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8, 03.22.22.20-1, 03.22.21.10-7, 03.22.22.30-4, 03.22.20.00-3, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.23.32-9, 03.22.23.40-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.22-6, 03.22.21.13-8, 03.22.21.12-8, 03.22.23.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.