eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Budowę systemów instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej Powiatu Cieszyńskiego na potrzeby własne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Cieszyn: Budowę systemów instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej Powiatu Cieszyńskiego na potrzeby własne
Numer ogłoszenia: 224376 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę systemów instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej Powiatu Cieszyńskiego na potrzeby własne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie systemów instalacji fotowoltaicznych w następujących obiektach: a) - PDPS Pogórze, ul. Zamek 132, Pogórze, 43-430 Skoczów, b) - PDPS Feniks, ul. Sportowa 13, 43-430 Skoczów, c) - PDPS Pogodna Jesień, ul. Korfantego 1, 43-400 Cieszyn, d) - SSM Granit, ul. Malinka 79, 43-460 Wisła, e) - OPDiR - Dom Dziecka, ul. Malinowa 4, Międzyświeć, 43-430 Skoczów, f) - Administracja Starostwa Powiatowego, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, 2. W ramach zamówienia zakres robót obejmuje wykonanie w w/w obiektach robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną. 3. Urządzenie fotowoltaiczne składa się z następujących modułów: a) moduł generatora fotowoltaicznego PV (panele fotowoltaiczne) b) konstrukcja wsporcza i systemowa stojaków generatora PV, c) ochrona przepięciowa generatora PV (zwód pionowy), d) uziemienia i wyrównanie potencjałów urządzenia PV, e) moduł przekształcania energii elektrycznej stałej na przemienną (falownik z zespołem zabezpieczeń częstotliwościowo-napięciowych + licznik energii + zabezpieczenia) RPV, f) moduł rozdziału energii elektrycznej R1 (rozłączniko-bezpiecznik, zabezpieczenia: różnicowo-prądowe, przed porażeniem, przeciążeniem, zwarciami), g) moduł współpracy z instalacją elektryczną wewnętrzną R2 (wyłącznik główny z zabezpieczeniami przeciążeniowymi i zaniku napięcia z sieci zewnętrznej), h) moduł akumulacji energii AQ (zasobnik cwu z armaturą i pomiarem zużycia wody cwu akumulowanej), i) moduł wizualizacji pracy falowników i transmisji danych. 4. Na roboty ogólnobudowlane składają się między innymi: a) wzmocnienie konstrukcji dachu (na wybranych budynkach), b) montaż konstrukcji wsporczej na dachu budynku pod typowe stojaki, c) montaż typowych stojaków na konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne, d) montaż modułów fotowoltaicznych na typowych stojakach, e) inne roboty towarzyszące i uzupełniające, całość w sposób nie powodujący przekroczenia dopuszczalnego obciążenia dachu, 5. Na roboty sanitarne składają się między innymi: a) rozbudowa i przebudowa wewnętrznej instalacji cwu, b) montaż armatury, c) próba szczelności, d) badanie poziomu hałasu. 6. Na roboty elektryczne składają się między innymi: a) montaż modułów fotowoltaicznych na typowych stojakach w zakresie instalacji elektrycznej, b) montaż ochrony przepięciowej modułów fotowoltaicznych, c) połączenie modułów fotowoltaicznych między sobą kablami dedykowanymi w korytkach PCV odpornych na działanie promieniowania ultrafioletowego i warunków zewnętrznych, d) połączenia wyrównawcze i uziemiające, e) montaż rozdzielnicy elektrycznej RPV, R1 i akumulatora energii cieplnej AQ w pomieszczeniu węzła cieplnego, f) połączenie łańcucha fotowoltaicznego tworzącego generator fotowoltaiczny z rozdzielnicą elektryczną RPV, g) montaż wyłącznika głównego urządzenia fotowoltaicznego - rozdzielnica elektryczna R2, h) wykonanie połączeń rozdzielnic elektrycznych RPV, R1 z akumulatorem energii AQ, i) podłączenie do rozdzielni głównej RG z R2, j) podłączenie akumulatora energii cieplnej AQ do istniejącej instalacji cwu w węźle cieplnym, k) wykonanie pomiarów, l) rozruch urządzenia fotowoltaicznego, m) montaż rozdzielnicy elektrycznej RPV jako wolnostojącej w pobliżu budynku G1/G2 (dotyczy części A. - obiekt PDPS Pogórze), n) układanie w ziemi kabli na trasie rozdzielnica RPV budynek G1/G2 - R1 i R2 budynek P/ADM-W (dotyczy części A. - obiekt PDPS Pogórze). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego wniosku w postaci dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie, tj.: nazwa marki, znak towarowy, producent, dostawca, typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje lub systemy, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie wyrobów lub rozwiązań równoważnych zgodnych z normą zharmonizowaną lub europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną wyrobu państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi albo Polską Normą lub aprobatą techniczną pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w wyżej wymienionych dokumentach. 9. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu. 10. Zastosowane wyroby muszą odpowiadać wymogom, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wyroby muszą posiadać certyfikat zgodności z normą zharmonizowaną lub europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną wyrobu państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi albo Polską Normą lub aprobatą techniczną. 11. Zamawiający wymaga by wykonany przedmiot zamówienia objęty był minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wraz z usunięciem awarii winien zostać udzielony w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. 12. Obiekty objęte ochroną konserwatorską: - część A. budynki PDPS Pogórze - ujęte w rejestrze ŚWKZ, pozycja nr A-345/78, - część C. budynek PDPS Pogodna Jesień - ujęty w gminnej ewidencji zabytków miasta Cieszyn. 13. W trakcie wykonywania robót ziemnych należy zachować szczególną ostrożność w celu uniknięcia kolizji z podziemnymi sieciami uzbrojenia terenu. Wykonawca samodzielnie powiadamia odpowiednie służby o prowadzonych pracach w obrębie kolizji oraz zleca nadzór techniczny nad tymi pracami na własny koszt. Wykonawca każdorazowo o tym fakcie powiadamia Zamawiającego (dotyczy obiektu PDPS Pogórze). 14. W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom, pracownikom i instytucjom poruszania się po posesji. Roboty budowlane muszą być prowadzone w sposób umożliwiający całodobowe korzystanie z wejścia głównego do budynku oraz wejść bocznych. Wykonawca nie będzie również blokował wjazdu na teren posesji przez bramę wjazdową. 15. Teren budowy winien być wygrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich oraz oznakowany tablicą informacyjną. Prace niebezpieczne, prace na wysokościach, rozbiórki itp. należy właściwie oznakować, strefę niebezpieczną należy wydzielić i zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP. 16. Za wypadki i szkody z tytułu zdarzeń losowych powstałe na terenie budowy odpowiada Wykonawca oraz ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich. 17. Miejsce na składowanie wyrobów i materiałów oraz ustawienie kontenera na terenie posesji należy uzgodnić z Zarządcą obiektu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 30.000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy instalacje fotowoltaiczne, z których przynajmniej jedna z nich była o mocy znamionowej nie mniejszej niż 20 kW oraz minimum jednej instalacji z zabezpieczeniem emisji energii elektrycznej do sieci energetycznej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, którymi są uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy zabytku nieruchomym - dotyczy obiektów A i C, b. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dotyczy obiektów: B, D, E i F. c. do kierowania robotami w specjalności sanitarnej, d. do kierowania robotami w specjalności elektrycznej. Zamawiający dopuszcza łączenie wskazanych funkcji pod warunkiem posiadania przez wskazane osoby wymaganych uprawnień Dla wskazanych osób Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, że osoby wskazane na poszczególne stanowisko/a posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu winien jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 1.000.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy, b) dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, c) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część robót budowlanych powinien on złożyć oświadczenie o zakresie robót budowlanych do wykonania przez Podwykonawcę, d) kserokopia wadium, e) kosztorys ofertowy wraz z podaniem następujących czynników cenotwórczych: wartość stawki r-g, poziom narzutów kosztów ogólnych, kosztów zakupu oraz poziom zysku w %, f) wykaz zastosowanych wyrobów i materiałów z podaniem wartości cen jednostkowych, g) wykaz zastosowanego sprzętu z podaniem wartości cen jednostkowych r-g

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian niniejszej umowy, w niżej wymienionych przypadkach: 2.1. Możliwa jest zmiana wynagrodzenia ze względu na: a) wykonanie robót dodatkowych lub/i zamiennych, b) zmianę zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót na żądanie Zamawiającego, c) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności powodujących poprawę efektywności ekonomicznej inwestycji, generujących oszczędności lub poprawiających parametry użytkowe obiektu na żądanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, d) zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT), e) obniżenie kosztów wykonania robót ze względu na niewykonywanie robót zaniechanych, f) rozliczenie wynikające z obmiarów wykonanych robót (tj. iloczynu faktycznie wykonanych robót pomnożonych razy wartości cen jednostkowych z oferty). 2.2. Możliwa jest zmiana terminu zakończenia umowy ze względu na: a) szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne i ich następstwa, b) działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej i inne zdarzenia losowe zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy. 2.3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu zakończenia umowy ze względu na zapis ust. 2, pkt 2.1, lit. a), b), c) i f), jedynie w przypadku przedłużenia terminu finansowania zadania przez instytucje zewnętrzne. 2.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli przedłużenie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia umowy w przypadku wydłużenia się procedury pozyskania finansowania z instytucji zewnętrznych, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2017r. 3. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach, jak np.: notatka służbowa, pismo Wykonawcy lub Zamawiającego, protokół konieczności itp. 4. W wyniku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2 może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający. 5. Wszelkie postanowienia zawarte w § 15 powinny być interpretowane z uwzględnieniem treści Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2004/18/WE z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. WE seria L, nr 134 z dnia 30 kwietnia 2004r, z późn. zm).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.