Słupsk: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM - o wszczęciu postępowania Nr 01/Ż/2015 DOT.: SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA (chleb zwykły pszenno-żytni, chleb pszenny)
do Aresztu Śledczego w Słupsku , Zakładu Karnego w Starem Bornem
Zakładu Karnego w Koszalinie i Aresztu Śledczego w Koszalinie
NA ROK 2015/2016
Numer ogłoszenia: 22430 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sądowa 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8483200, faks 59 8428608.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM - o wszczęciu postępowania Nr 01/Ż/2015 DOT.: SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA (chleb zwykły pszenno-żytni, chleb pszenny) do Aresztu Śledczego w Słupsku , Zakładu Karnego w Starem Bornem Zakładu Karnego w Koszalinie i Aresztu Śledczego w Koszalinie NA ROK 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - chleb zwykły pszenno - żytni, chleb pszenny do Aresztu Śledczego w Słupsku, Zakładu Karnego w Starem Bornem, Zakładu Karnego w Koszalinie i Aresztu Śledczego w Koszalinie na rok 2015/2016 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I Chleb zwykły, pszenno - żytni (CPV 15811100-7) 140 000 kg Chleb pszenny (CPV 15811100-7) 2 000 kg CZĘŚĆ II Chleb zwykły, pszenno - żytni (CPV 15811100-7) 165 350 kg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium zgodnie z art. 45 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) z późniejszymi zmianami) i spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz którzy złożyli podpisane przez osobę uprawnioną załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 3 - oświadczenie o akceptacji projektu umowy Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 2) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w zestawieniu; 3) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 pkt 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zam. tj. w Słupsku przy ul. Sądowej 1 w p. nr 9 od pon. do piątku w godz. 7:30 - 15:30 lub na pisemną prośbę Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 08:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w dni powszednie od 7:30 do 14:30 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego do dnia 09.02.2015 r. do godz. 08:45.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chleb zwykły, pszenno - żytni, Chleb pszenny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb zwykły, pszenno - żytni (CPV 15811100-7) 140 000 kg Chleb pszenny (CPV 15811100-7) 2 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CHLEB PSZENNO-ŻYTNI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb zwykły, pszenno - żytni (CPV 15811100-7) 165 350 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników wraz z dzierżawą 5 pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi z instalacją
- Renowacja Młyna Zamkowego - roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
- Wykonanie robót polegających na montażu przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
- 04/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 05/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
- Świadczenie usług schronienia bez usług opiekuńczych dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Redzikowo
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.