eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM - o wszczęciu postępowania Nr 01/Ż/2015 DOT.SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA (chleb zwykły pszenno-żytni, chleb pszenny) do Aresztu Śledczego w Słupsku , Zakładu Karnego w Starem Bornem Zakładu Karnego w Koszalinie i Aresztu Śledczego w Koszalinie NA ROK 2015/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Słupsk: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM - o wszczęciu postępowania Nr 01/Ż/2015 DOT.: SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA (chleb zwykły pszenno-żytni, chleb pszenny) do Aresztu Śledczego w Słupsku , Zakładu Karnego w Starem Bornem Zakładu Karnego w Koszalinie i Aresztu Śledczego w Koszalinie NA ROK 2015/2016
Numer ogłoszenia: 22430 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sądowa 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8483200, faks 59 8428608.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - Areszt Śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM - o wszczęciu postępowania Nr 01/Ż/2015 DOT.: SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA (chleb zwykły pszenno-żytni, chleb pszenny) do Aresztu Śledczego w Słupsku , Zakładu Karnego w Starem Bornem Zakładu Karnego w Koszalinie i Aresztu Śledczego w Koszalinie NA ROK 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - chleb zwykły pszenno - żytni, chleb pszenny do Aresztu Śledczego w Słupsku, Zakładu Karnego w Starem Bornem, Zakładu Karnego w Koszalinie i Aresztu Śledczego w Koszalinie na rok 2015/2016 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I Chleb zwykły, pszenno - żytni (CPV 15811100-7) 140 000 kg Chleb pszenny (CPV 15811100-7) 2 000 kg CZĘŚĆ II Chleb zwykły, pszenno - żytni (CPV 15811100-7) 165 350 kg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium zgodnie z art. 45 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) z późniejszymi zmianami) i spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz którzy złożyli podpisane przez osobę uprawnioną załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 3 - oświadczenie o akceptacji projektu umowy Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 2) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w zestawieniu; 3) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 pkt 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zam. tj. w Słupsku przy ul. Sądowej 1 w p. nr 9 od pon. do piątku w godz. 7:30 - 15:30 lub na pisemną prośbę Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 08:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w dni powszednie od 7:30 do 14:30 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego do dnia 09.02.2015 r. do godz. 08:45.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chleb zwykły, pszenno - żytni, Chleb pszenny..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb zwykły, pszenno - żytni (CPV 15811100-7) 140 000 kg Chleb pszenny (CPV 15811100-7) 2 000 kg.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CHLEB PSZENNO-ŻYTNI..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb zwykły, pszenno - żytni (CPV 15811100-7) 165 350 kg.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.