eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Ochrona i zabezpieczenie budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Nowy Dwór Mazowiecki: Ochrona i zabezpieczenie budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30
Numer ogłoszenia: 224301 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 349, 347, fax 022 7752532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i zabezpieczenie budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie osób sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, a w szczególności: 1)zabezpieczenie maksymalnego bezpieczeństwa dla życia i zdrowia pracowników i petentów Urzędu Miejskiego, 2)ochrona stref bezpieczeństwa wyznaczonych na terenie Urzędu, 3)ochrona obiektu przed: - włamaniem i kradzieżą, - dewastacją, wandalizmem i chuligaństwem, - napadem rabunkowym, - aktem terrorystycznym, - ekscesami ze strony osób będących pod wpływem środków odurzających, - innymi zdarzeniami utrudniającymi, bądź uniemożliwiającymi zwykłą pracę Urzędu (np. pożar, zalanie itp.), - innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie. 4)Ochrona przed włamaniem do 3 garaży samochodowych, usytuowanych na terenie Urzędu Miejskiego oraz przed włamaniem lub kradzieżą samochodów uprawnionych do parkowania i garażowania na terenie urzędu, 5)obchód dyżurujących na zewnątrz i wewnątrz obiektu w nieregularnych odstępach czasu nie mniej niż 20 razy w ciągu doby i reagowanie na zdarzenia i sytuacje odbiegające od normy, 6)prowadzenie książki przebiegu służby z obowiązkiem zamieszczania sprawozdania z każdego dnia ochrony. 7)przyjmowanie zgłoszeń i interwencji od odpowiednich służb, 8)udzielanie interesantom informacji dotyczących działalności Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego, 9)pełnienie ochrony 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia w tym niedziele i święta w następującym schemacie organizacyjnym ochrony: - od poniedziałku do piątku dwie osoby pełnią służbę w godz. 7:00 - 19:00, jedna osoba pełni służbę w godz.19:00 - 7:00, - w soboty, niedziele i święta jedna osoba pełni służbę nie dłużej niż 12 godzin dziennie od 7:00 - 19:00, a druga od 19:00 - 7:00. 2. Agent ochrony mienia winien być wyposażony w przyciski antynapadowe, radiowe podłączenie do monitoringu sił zewnętrznych. 3. Wykonawca winien mieć zabezpieczone wspomaganie własnych sił zewnętrznych. 4. Zamawiający życzy sobie, aby Wykonawca przedstawił listę pracowników skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia celem jej akceptacji (min. 10 osób) oraz każdorazowe informowanie na piśmie o zastępstwie w załączonym grafiku miesięcznym wraz z dołączonymi licencjami. 5. Wykonawca winien opracować instrukcje postępowania dla swoich pracowników na wypadek: - napadu rabunkowego na ochraniany obiekt, - podłożenia materiału wybuchowego, - zdarzenia losowego np. powódź, pożar, uderzenie pioruna. Ww. instrukcje Wykonawca przedkłada Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6.Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 7.Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania Zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli, w dowolnie wybranym przez siebie momencie, nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. 9.Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie. 10. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, 3.Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim nr: 70 801100080000000027560003. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt od 2) do 5) należy złożyć najpóźniej w dniu 29 listopada 2007 r. do godz. 11.30 u Skarbnika Miasta w siedzibie Zamawiającego, pok. 210, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 775-22-22 wew. 317), a kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 4.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1. niniejszego rozdziału, w formie lub formach, o których mowa w pkt 3. zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający ustala następujące warunki ogólne udziału w Postępowaniu: 1) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp, 2) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ww. podpunkcie musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1) Uprawnienia: posiadanie koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221). 2) Doświadczenie: Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia. 3) Potencjał kadrowy: Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min. 10 osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej. 4) Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (ochrona osób i mienia) na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony osób i mienia ,ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego (tj. instytucji publicznych, firm publicznych i prywatnych oraz organizacji społecznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i nazw odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 3) Co najmniej jedna z wymienionych usług ochrony powinna być zakończona. 4) wykaz osób (minimum 10), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (pracowników ochrony wg rozumienia ustawy o ochronie osób i mienia), wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, wg poniższego formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć kopie wymienionych w formularzu licencji. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00 złotych wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Jeżeli polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej złożona w dokumentach ofertowych, traci ważność przed zakończeniem niniejszego zamówienia, Wykonawca przedłuży ubezpieczenie OC, zachowując jego ciągłość przez okres dłuższy o co najmniej 6 miesięcy od upływu terminu wykonania zamówienia ( do 30 czerwca 2010 roku), i przedstawi odpis (kopię) polisy Zamawiającemu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim ul.Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pok.413 IVp..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim ul.Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pok.101 Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.