Łaszczów: Dostawa komputerów przenośnych i mebli w ramach projektu Dzięki indywidualizacji osiągamy sukces.
Numer ogłoszenia: 224269 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaszczów , ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, woj. lubelskie, tel. 084 6611505, faks 084 6611505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych i mebli w ramach projektu Dzięki indywidualizacji osiągamy sukces..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa komputerów przenośnych i mebli dla gimnazjum i szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łaszczów do następujących placówek oświatowych: - Szkoła Podstawowa w Łaszczowie, - Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Nabrożu-Kolonii, - Szkoła Podstawowa w Pukarzowie, - Szkoła Podstawowa w Steniatynie, - Szkoła Podstawowa w Zimnie. Zadanie Nr 1 Dostawa komputerów przenośnych - szt. 5 w konfiguracji: - pamięć RAM min.2GB, - przekątna ekranu min.15 cali, - taktowanie procesora min. 1,8 GHz, liczba rdzeni procesora min.2, - dysk twardy poj.min.250 GB, - system operacyjny Windows 7 Home Premium PL, - akcesoria: torba, Zadanie Nr 2 Dostawa mebli Szafa wysoka Premium - szt. 1 Szafa wyposażona w drzwiczki w górnej i dolnej części. Duże przestrzenne półki pozwalające na przechowywanie segregatorów i wysokich pomocy dydaktycznych. Wykonana z jasnej płyty w odcieniu brzozy z trwałym obrzeżem PCV połączona z radosnymi kolorami: żółtym, zielonym, lub pomarańczowym. Szafa umieszczona na nóżkach. Wymiary - sz. 94cm x gł.45cm x wys. 189 cm. Szafka z szufladami Premium - szt. 1 Szafka wykonana z jasnej płyty w odcieniu brzozy z trwałym obrzeżem PCV połączona z radosnymi kolorami: żółtym, zielonym, lub pomarańczowym. Szafa umieszczona na nóżkach. Szafka składa się z 12 szuflad zamocowanych na solidnych prowadnicach uniemożliwiających wypadanie ich z szafki. wym. sz.140 cm x gł. 45 cm x wys. 90 cm. Szafa wysoka Premium mix - szt. 1 Szafa wyposażona w drzwiczki w górnej części i 8 szuflad w dolnej części. Półki pozwalają na przechowywanie segregatorów. Szafka wykonana z jasnej płyty w odcieniu brzozy z trwałym obrzeżem PCV połączona z radosnymi kolorami: żółtym, zielonym, lub pomarańczowym. Szafa umieszczona na nóżkach. Szuflady zamocowane są na solidnych prowadnicach uniemożliwiających wypadanie ich z szafki. wym. sz. 94 cm x gł. 45 cm x wys. 189 cm. Szafka z półkami Premium duo z regulowaną wysokością półek - szt.1 Szafka z półkami z regulowaną wysokością, wyposażona w drzwiczki, umieszczona na nóżkach. Szafka wykonana z jasnej płyty w odcieniu brzozy z trwałym obrzeżem PCV połączona z radosnymi kolorami: żółtym, zielonym, lub pomarańczowym. wym. sz. 94 cm x gł. 45 cm x wys. 90 cm. 2. Każde z zadań stanowi odrębną część zamówienia. 3. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego transportem własnym do magazynu Zamawiającego i uwzględnić w cenie poniesione z tego tytułu koszty. Miejscem spełnienia świadczenia jest Urząd Miejski w Łaszczowie. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia u Zamawiającego ponosi Zamawiający we własnym zakresie. 4. Użyte nazwy w SIWZ służą uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia z dopuszczeniem zastosowania równoważnych jakościowo materiałów i produktów. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 39.16.00.00 - Meble szkolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/laszczow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, pok. nr 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łaszczowie ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, pok. nr 14..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie Klubu Seniora przy ul. Sportowej w Gnieźnie
- "Zakup wyposażenia żłobka"
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.