eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-02

Sierpc: Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu
Numer ogłoszenia: 22414 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 32, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2758501, 2758554, faks 024 2752627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozsierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa drobnego sprzętu medycznego według pakietów: Pakiet 1 - Igły i strzykawki, Pakiet 2 - Igły specjalistyczne, Pakiet 3 - Kaniula dotętnicza, Pakiet 4 - Kaniule do wlewów dożylnych i porty dożylne; Pakiet 5 - Strzykawki do gazometrii z heparyną, Pakiet 6 - Przyrządy do przetaczania i przedłużacze do pomp infuzyjnych, Pakiet 7 - Zestawy medyczne, Pakiet 8 - Zestaw do poboru krwi, Pakiet 9 - Cewniki, zgłębniki żołądkowe oraz dreny, Pakiet 10 - Katetery, Pakiet 11 - Rurki intubacyjne, rurki i maski tracheotomijne, maski krtaniowe, Pakiet 12 - Ostrza chirurgiczne, Pakiet 13 - Odzież j.u. z fizeliny, Pakiet 14 - Materiały eksploatacyjne do aparatów EKG i USG, Pakiet 15 - Drobny sprzęt medyczny różny, Pakiet 16 - Zestaw na tracheotomię, Pakiet 17 - Materiały do sterylizacji, Pakiet 18 - Materiały i drobny sprzęt stomatologiczny, Pakiet 19 - Błony dentystyczne i odczynniki chemiczne, Pakiet 20 - Elektrody do diatermii ERBE VIO 200S oraz wyposażenie kompatybilne do diatermii ERBE ICC - 300 i VIO 300 D, Pakiet 21 - Worki kałowe, Pakiet 22 - Sprzęt anestezjologiczny, Pakiet 23 - Sprzęt anestezjologiczny kompatybilny z kardiomonitorem firmy DATEX - OHMEDA, Pakiet 24 - Zestawy oddechowe, Pakiet 25 - Przyrządy do żywienia dojelitowego, Pakiet 26 - Materiały zużywalne do ssaka elektrycznego typ: Basic 30 firmy Medela oraz ssaków zintegrowanych ze stanowiskiem do znieczulenia Fabius Tiro firmy Drager i Prima Sp firmy Penlon, Pakiet 27 - Obłożenia chirurgiczne i odzież operacyjna, Pakiet 28 - Sprzęt medyczny różny II, Pakiet 29 - Sprzęt medyczny różny III, Pakiet 30 - Podkłady higieniczne i prześcieradła jednorazowe, Pakiet 31 - Woreczek ekstrakcyjny, Pakiet 32 - Sonda do sztucznego karmienia, Pakiet 33 - Filtry antybakteryjne, filtry do cieplarek i dreny do ssaków, Pakiet 34 - Worki laparoskopowe, Pakiet 35 - Kaniule dożylne noworodkowe, Pakiet 36 - Szczotki do narzędzi laparoskopowych, Pakiet 37 - Igły do ostrzykiwań, Pakiet 38 - Akcesoria do spirometrów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z deklaracją przedłożenia dokumentów potwierdzających powyższe do wglądu na każde żądanie zamawiającego. Załączenie dokumentu potwierdzającego że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium naszego kraju zostanie uznane na równi ze złożeniem ww. oświadczenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - z wykorzystaniem załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz asortymentowo-cenowy wraz z podaniem cen według opisanych rubryk (w zakresie oferowanych pakietów) - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. 6. Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu oferowanych produktów. 7. Inne dokumenty wskazane w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. 2. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących, b) zmianie numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, c) zmianie elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, d) zmianie sposobu konfekcjonowania, 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ppkt b) i c) mogą być następujące okoliczności: - wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony, - wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, - będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozsierpc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC POKÓJ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 11:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły i strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły i strzykawki- 27 POZYCJI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły specjalistyczne - 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaniula dotętnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula dotętnicza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kaniule do wlewów dożylnych i porty dożylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wlewów dożylnych i porty dożylne - 16 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Strzykawki do gazometrii z heparyną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki do gazometrii z heparyną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyrządy do przetaczania oraz przedłużacze do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania oraz przedłużacze do pomp infuzyjnych - 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy medyczne - 14 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw do poboru krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do poboru krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cewniki, zgłębniki żołądkowe oraz dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, zgłębniki żołądkowe oraz dreny - 49 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katetery - 22 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rurki intubacyjne, rurki i maski tracheotomijne, maski krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, rurki i maski tracheotomijne, maski krtaniowe - 33 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne - 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odzież j.u. z fizeliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież j.u. z fizeliny - 15 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do aparatów EKG i USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do aparatów EKG i USG - 21 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny różny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny różny - 82 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw na tracheotomię.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw na tracheotomię.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji - 22 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Materiały i drobny sprzęt stomatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i drobny sprzęt stomatologiczny - 110 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Błony dentystyczne i odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony dentystyczne i odczynniki chemiczne - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Elektrody do diatermii ERBE VIO 200S oraz wyposażenie kompatybilne do diatermii ERBE ICC - 300 i VIO 300 D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do diatermii ERBE VIO 200S oraz wyposażenie kompatybilne do diatermii ERBE ICC - 300 i VIO 300 D - 12 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Worki kałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki kałowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt anestezjologiczny - 27 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Inny sprzęt anestezjologiczny kompatybilny z kardiomonitorem firmy DATEX - OHMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inny sprzęt anestezjologiczny kompatybilny z kardiomonitorem firmy DATEX - OHMEDA - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zestawy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy oddechowe 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Przyrządy do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do żywienia dojelitowego - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Materiały zużywalne kompatybilne do ssaka elektrycznego typ: Basic 30 firmy Medela oraz ssaków zintegrowanych ze stanowiskiem do znieczulenia Fabius Tiro firmy Drager i Prima Sp firmy Penlon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały zużywalne kompatybilne do ssaka elektrycznego typ: Basic 30 firmy Medela oraz ssaków zintegrowanych ze stanowiskiem do znieczulenia Fabius Tiro firmy Drager i Prima Sp firmy Penlon - 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Obłożenia chirurgiczne i odzież operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia chirurgiczne i odzież operacyjna - 15 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Sprzęt medyczny różny II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny różny II - 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Sprzęt medyczny różny III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny różny III - 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Podkłady higieniczne i prześcieradła jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady higieniczne i prześcieradła jednorazowe - 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Woreczek ekstrakcyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woreczek ekstrakcyjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Sonda do sztucznego karmienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda do sztucznego karmienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Filtry antybakteryjne, filtry do cieplarek i dreny do ssaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry antybakteryjne, filtry do cieplarek i dreny do ssaków - 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Worki laparoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki laparoskopowe -2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Kaniule dożylne noworodkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dożylne noworodkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Szczotki do narzędzi laparoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do narzędzi laparoskopowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Igły do ostrzykiwań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do ostrzykiwań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Akcesoria do spirometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do spirometrów - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.