eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Dostawa laptopów wraz z dostępem do Internetu w ramach projektu Mełgiew - gmina równego dostępu do Internetu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-22

Mełgiew: Dostawa laptopów wraz z dostępem do Internetu w ramach projektu Mełgiew - gmina równego dostępu do Internetu.
Numer ogłoszenia: 223929 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mełgiew , ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 759 77 01, 02, 03, faks 081 759 77 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.melgiew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów wraz z dostępem do Internetu w ramach projektu Mełgiew - gmina równego dostępu do Internetu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) Zadanie 1 - dostawa Laptopów. .1. Laptopy - przeznaczenie: 2.1.1. uruchamianie i korzystanie z aplikacji użytkowych, 2.1.2. przeglądanie zasobów Internetu, 2.1.3. edukacja, odtwarzanie multimediów, rozrywka. 2.2. Laptopy - wymagania ogólne: 2.2.1. wszystkie urządzenia i ich komponenty muszą być fabrycznie nowe, to znaczy nie używane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia przez Wykonawcę testów, instalacji, konfiguracji i wyprodukowane po 1 stycznia 2014 roku, 2.2.2. dla każdego Laptopa winna być dostarczona Instrukcja, w tym instrukcja uruchomienia krok po kroku w formie papierowej (zapewniana przez producenta Laptopów, lub przygotowana przez Wykonawcę), 2.3. Laptopy - wymagania szczególne: 2.3.1. Wykonawca zapewni w liczbie 223 sztuk Laptopy o następujących parametrach: LP RODZAJ WYMAGANIA (PARAMETR) OPIS WYMAGANIA (WARTOŚĆ PARAMETRU) LAP01 rodzaj urządzenia komputer przenośny osobisty posiadający własne źródło zasilania (akumulator), umożliwiające mu okresową pracę bez Dostępu do sieci energetycznej LAP02 ekran wykonany w technologii LED, o przekątnej od 15,1 (włącznie) do 15,6 (włącznie), rozdzielczość pozioma co najmniej 1280 pikseli, rozdzielczość pionowa co najmniej 720 pikseli, Zamawiający nie określa wymagań wobec: proporcji ekranu, typu powłoki oraz jasności ekranu LAP03 procesor wydajność CPU Mark co najmniej 3000 według testów PassMark (cpubenchmark.net), Wykonawca załączy odpowiedni wydruk z serwisu cpubenchmark.net umożliwiający Zamawiającemu ocenę spełniania tego wymagania Zamawiającego, Zamawiajacy nie określa wymagań wobec innych szczegółowych parametrów procesora, w tym: nie określa czy ma to być procesor mobilny, czy też nie LAP04 pamięć operacyjna w standardzie DDR3 lub wyższym, co najmniej 4GB w przypadku zapewnienia oraz zainstalowania przez Wykonawcę systemu operacyjnego 32-bitowego lub co najmniej 6GB w przypadku zapewnienia oraz zainstalowania przez Wykonawcę systemu operacyjnego 64-bitowego LAP05 dysk twardy wewnętrzny, co najmniej 500GB, prędkość obrotowa co najmniej 5400 obrotów na minutę, Zamawiający nie określa wymagań wobec interfejsu dysku LAP06 napęd optyczny wewnętrzny, typu DVD+ -RW z dołączonym lub wbudowanym w system operacyjny oprogramowaniem w języku polskim do nagrywania oraz odtwarzania płyt CD DVD, Zamawiający nie określa wymagań wobec interfejsu napędu LAP07 karta graficzna wydajność G3D Mark co najmniej 400 według testów PassMark (videocardbenchmark.net), Wykonawca załączy odpowiedni wydruk z serwisu videocardbenchmark.net umożliwiający Zamawiającemu ocenę spełniania tego wymagania Zamawiającego, Zamawiajacy nie określa wymagań wobec innych szczegółowych parametrów karty graficznej, w tym: czy ma to być karta z pamięcią współdzieloną, czy też dedykowaną LAP08 dźwięk karta dźwiękowa wewnętrzna (wbudowana) zgodna ze standardem HD lub wyższym, wbudowane głośniki stereofoniczne, wyjście słuchawkowe stereofoniczne LAP09 komunikacja sieciowa wewnętrzna (wbudowana) karta/moduł Ethernet co najmniej 10 100 ze złączem RJ45, wewnętrzna (wbudowana) karta-moduł sieciowa bezprzewodowa w standardzie co najmniej 802.11bgn LAP10 inna komunikacja bezprzewodowa wewnętrzna (wbudowana) karta-moduł BluetoothR w standardzie co najmniej 3.0 z dołączonym lub wbudowanym w system operacyjny oprogramowaniem zarządzającym w języku polskim LAP11 zabezpieczenie danych zintegrowany w płycie głównej aktywny układ zgodny ze standardem Trusted Platform Module (TPM v 1.2) lub wyższym LAP12 wejścia wyjścia gniazda (wymaganie obejmuje wejścia wyjścia gniazda nie wymienione w treści innych wymagań) co najmniej 2 gniazda USB w standardzie co najmniej 2.0 oraz co najmniej 1 gniazdo USB w standardzie co najmniej 3.0, wbudowany czynnik kart pamięci co najmniej standardów: SD, SDHC oraz MMC, wbudowany mikrofon (mono) lub mikrofony (stereo), jedno wyjście monitora zewnętrznego HDMI lub zamiennie VGA, zintegrowana kamera internetowa LAP13 zasilacz zewnętrzny, dostosowany fabrycznie do warunków polskich, to jest w szczególności współpracujący prawidłowo z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ? 10%, 50 Hz LAP14 obudowa (w tym klawiatura i urządzenia wskazujące) (wymaganie nie dotyczy elementów metalowych lakierowanych powierzchniowo) barwiona w masie (nie powierzchniowo), Zamawiajacy nie określa innych wymagań wobec obudowy, w tym: wymiarów urządzenia, czy też konkretnych kolorów LAP15 zainstalowany system operacyjny Wykonawca zapewni licencję i zainstaluje system operacyjny przewidziany do zainstalowania przez producenta Laptopa (to jest występuje w ofercie producenta Laptopa jako możliwy do wybrania i zastosowania w tymże Laptopie), Wykonawca załączy odpowiedni dokument (na przykład: wydruk ze strony producenta Laptopa, materiały reklamowe) umożliwiający Zamawiającemu ocenę spełniania tego wymagania LAP16 zainstalowany system operacyjny oferowany Laptop winien posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego Laptopa z oferowanym systemem operacyjnym, Wykonawca załączy odpowiedni dokument (na przykład: wydruk ze strony producenta systemu operacyjnego) umożliwiający Zamawiającemu ocenę spełniania tego wymagania LAP17 zainstalowany system operacyjny system operacyjny Microsoft Windows 7 klasy Home Premium (lub wyższy) lub Microsoft Windows 8 (lub wyższy), 32 lub 64-bitowy w polskiej wersji językowej (łącznie z pomocą dla użytkownika) lub system równoważny - system równoważny winien posiadać następujące cechy: obsługa procesorów wielordzeniowych, graficzny, okienkowy interfejs użytkownika, obsługa co najmniej 4 GB RAM, wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych, wyposażenie w mechanizmy przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych, dostępność poprzez sieć Internet darmowych aktualizacji (poprawek), wsparcie ze strony pomocy technicznej producenta (support) w języku polskim, pełna obsługa sprzętu, który oferować będzie Wykonawca w ramach Umowy do współpracy Laptopem, to jest szczególności dostępność i kompatybilność sterowników do tychże urządzeń LAP18 zainstalowany system operacyjny i inne oferowane oprogramowanie warunki licencji winny umożliwiać użyczanie Laptopów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem (w tym systemem operacyjnym) osobom trzecim (Użytkownikom) bez dodatkowych opłat LAP19 waga nie więcej niż 2kg (bez uwzględnienia fabrycznie dostarczanych akcesoriów, w tym bez uwzględnienia zasilacza) LAP20 akumulator umożliwiający pracę Laptopa co najmniej przez 2 godziny bez dostępu do sieci energetycznej (według dokumentacji producenta Laptopa) przy przeglądaniu sieci Internet, gwarancja na akumulator co najmniej 1 rok od dostawy Laptopa do Zamawiającego LAP21 torba torba przewidziana przez producenta (torby) do przenoszenia laptopów, o wymiarach odpowiednich dla przechowywania i przenoszenia oferowanego urządzenia (w tym zasilacza), Zamawiający nie wymaga, aby producentem torby był producent Laptopa, gwarancja co najmniej 2 lata od dostawy do Zamawiającego LAP22 myszka myszka laserowa bezprzewodowa (z odbiornikiem USB), dwuprzyciskowa z rolką, z kompletem baterii (co najmniej alkaicznych) oraz podkładką, elementy mogące ulegać ścieraniu w trakcie normalnego użytkowania (na przykład przyciski) winny być wykonane z tworzywa barwionego w masie (nie pokrywanego powierzchniowo), gwarancja co najmniej 2 lata od dostawy do Zamawiającego LAP23 warunki gwarancji gwarancja Laptopa (z wyłączeniem torby, myszki oraz akumulatora, dla których gwarancja określona jest w treści odpowiadających im wymagań) w okresie od wykonania dostawy do Zamawiającego do upływu Okresu Trwałości Projektu, naprawy gwarancyjne realizowane w konwencji door-to-door (Wykonawca odbiera od Zamawiającego lub bezpośrednio od Użytkownika nieodpłatnie sprzęt do naprawy i nieodpłatnie zwraca po naprawie, o ile naprawa jako gwarancyjna była zasadna), z czasem reakcji (to jest podjęcia kontaktu w celu ustalenia dalszych działań w sprawie) serwisu na drugi dzień roboczy od momentu zgłoszenia usterki, z gwarantowanym czasem naprawy 14 dni od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego LAP24 certyfikaty deklaracja zgodności CE lub równoważna, certyfikat jakości ISO 9001 2000 producenta komputera lub równoważny (Zamawiający nie wymaga załączania w/w dokumentów do oferty) LAP25 inne wymagania każdy Laptop musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja zarówno produktu jak i producenta LAP26 inne wymagania każdy Laptop musi być dostarczony Zamawiającemu wraz z oryginalnymi opakowaniami fabrycznymi wraz z fabryczną zawartością tychże opakowań LAP27 inne wymagania do każdego dostarczonego wraz z Laptopem systemu operacyjnego muszą być załączone oryginalne dokumenty licencyjne uprawniające do używania oferowanego systemu operacyjnego, za dokument licencyjny Zamawiajacy uzna także odpowiednie oznaczenia (na przykład licence sticker) autoryzowane przez producenta oprogramowania umieszczone na Laptopie, pod baterią lub w innym miejscu, do którego uzyskanie Dostępu nie naruszy warunków gwarancji LAP28 inne wymagania do każdego Laptopa musi być dostarczony odpowiednio i trwale oznaczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie oprogramowania (systemu operacyjnego) zainstalowanego w urządzeniu, jeżeli oferowany Laptop nie posiada tego rodzaju nośników (z tego względu, że posiada na przykład jedynie partycję rodzaju recovery na dysku twardym), to Zamawiajacy uzna wymaganie za spełnione jeśli Wykonawca dostarczy łącznie 5 kompletów nośników wykonanych przez Wykonawcę na nośnikach zapisywalnych rodzaju DVD lub CD, o ile nośniki takie będą możliwe do zastosowania (w celu odtworzenia stanu fabrycznego oprogramowania) dla dowolnego z dostarczonych przez Wykonawcę Laptopów LAP29 inne wymagania wymagana liczba wejść wyjść gniazd nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek i podobnych LAP30 inne wymagania Laptop oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie systemowe i narzędziowe musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych, zapewniających realizację uprawnień gwarancyjnych na terenie Polski 3. Zadanie 2 - zapewnienie Dostępu. 3.1. Dostęp - wymagania ogólne: 3.1.1. Wykonawca rozpocznie zapewnianie Dostępu dla każdego Laptopa każdego z Użytkowników w Okresie Przygotowania Projektu oraz będzie zapewniał Dostęp w Okresie Trwałości Projektu poprzez zastosowanie wybranej (lub wybranych) przez Wykonawcę Technologii (na przykład: z zastosowaniem połączeń radiowych, przewodowych lub innych). Zamawiający nie narzuca Wykonawcy żadnej Technologii, określa jedynie (dalej) wymagane parametry Dostępu, które oferowana przez Wykonawcę Technologia (lub Technologie) winna zapewnić (w danym okresie realizacji Umowy). 3.1.2. ze względu na okoliczność, że zapewnienie Dostępu różnym Użytkownikom następować będzie w różnych terminach, to w Okresie Przygotowania Projektu Zamawiający nie będzie ponosił opłat na rzecz Wykonawcy z tytułu zapewnienia Dostępu (wszelkie ryzyka z tym związane i wynagrodzenie z tego tytułu Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty), 3.1.3. Zamawiający dopuszcza, że Wykonawca zapewni Dostęp różnym Użytkownikom z zastosowaniem różnych Technologii według własnego uznania Wykonawcy, w zależności od zastanych możliwości technicznych, ekonomicznych i innych uwarunkowań w konkretnej lokalizacji, z zastrzeżeniem, że Zamawiajacy lub Użytkownicy nie mogą z tego tytułu ponosić dodatkowych kosztów (na przykład: w przypadku konieczności posiadania linii telefonicznej dla zapewnienia Dostępu w danej Technologii ani Zamawiajacy, ani Użytkownicy nie mogą ponosić dodatkowych kosztów z tytułu uruchomienia i utrzymania tejże linii w czasie - dotyczy również sytuacji, w której Użytkownik korzystał z linii telefonicznej, której miałby użyć Wykonawca dla zapewnienia Dostępu, ale zrezygnował [Użytkownik] z niej linii w trakcie realizacji Umowy). 3.1.4. W okresie realizacji Umowy Wykonawca będzie miał prawo - po uzgodnieniu z Zamawiającym (z tej przyczyny, że zmiana będzie dotyczyć Użytkowników) - wielokrotnie zmieniać Technologię Dostępu w odniesieniu do wszystkich lub wybranych Laptopów (na przykład: Wykonawca będzie miał prawo zmienić technologię radiową na przewodową lub odwrotnie, czy też radiową jednego rodzaju na radiową innego rodzaju). Opisana powyżej czynność będzie możliwa, jeśli nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy (nie będzie wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego). Postanowienie to może być istotne na przykład w przypadku, jeśli Wykonawca w początkowym okresie realizacji Umowy (to jest w Okresie Przejściowym) zapewni Dostęp w jednej Technologii (w odniesieniu do wszystkich lub wybranych Laptopów), docelowo planuje zapewniać Dostęp w innej Technologii, a w trakcie realizacji Umowy uzna, że zasadne będzie zastosowanie jeszcze innej Technologii. 3.1.5. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zapewni, zainstaluje, skonfiguruje i uruchomi Urządzenia Dostępu oraz odpowiednio skonfiguruje (dla uzyskania Dostępu) dostarczone przez Wykonawcę w ramach Umowy Laptopy. Czynności powyższe w zakresie Urządzeń Dostępu Wykonawca będzie co do zasady wykonywał w miejscach zamieszkania Użytkowników z wyłączeniem sytuacji, w której Dostęp będzie zapewniany w Technologii nie wymagającej instalowania Urządzeń Dostępu w miejscu zamieszkania Użytkowników (to jest na przykład w przypadku, gdy wszystkie wymienione wyżej czynności mogą być przez wzgląd na właściwości przyjętej Technologii wykonane przed terminem przekazania Użytkownikom przez Zamawiającego Laptopów wraz z Urządzeniami Dostępu). 3.1.6. W przypadku każdej zmiany Technologii Dostępu w odniesieniu do części Laptopów lub wszystkich Laptopów postanowienie pkt. 3.1.5 (poprzedzającego) stosuje się odpowiednio. 3.1.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił danemu Użytkownikowi Dostęp w przeciągu 7 dni od wydania temu Użytkownikowi Laptopa (przez Zamawiającego). Zamawiający od Terminu Rozpoczęcia Uruchamiania planuje wydawać Użytkownikom około 75 Laptopów tygodniowo. W ramach Umowy Wykonawca i Zamawiający mogą na wniosek Wykonawcy czynić porozumienia odnośnie do kolejności wydawania Laptopów przez Zamawiającego (co przekłada się na kolejność lokalizacji, w których zapewniany ma być Dostęp). 3.1.8. Po wykonaniu czynności, o których mowa w pkt. 3.1.5 Wykonawca pozyska od każdego Użytkownika potwierdzenie (w postaci pisemnego protokołu) wykonania tychże czynności, to jest dostarczenia, instalacji i uruchomienia Urządzeń Dostępu oraz potwierdzenie uzyskania Dostępu na Laptopie (przekazanym uprzednio Użytkownikowi przez Zamawiającego) będącym w dyspozycji danego Użytkownika. Przedmiotowy protokół winien zawierać również określenie łącznej wartość brutto Urządzeń Dostępu przekazanych do użytkowania danemu Użytkownikowi. Oryginały przedmiotowych potwierdzeń Wykonawca doręczy Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych od daty ich sporządzenia (dla Zamawiającego dokumenty te stanowić będą potwierdzenie zgodnego z Umową wykonania przez Wykonawcę odpowiadającej ich treści części Umowy). 3.1.9. Zamawiający określił lokalizacje (miejsca zamieszkania Użytkowników), w których zapewniony ma być przez Wykonawcę Dostęp w Załączniku Nr B1 do OPZ. Zamawiający dopuszcza, że ze względów technicznych, w nie więcej niż w łącznie 10-ciu lokalizacjach Wykonawca może nie zapewnić Dostępu w wymaganym w pkt. 3.1.7 terminie. W tego rodzaju przypadkach strony uzgodnią sposób postępowania oraz uzgodnią termin realny. 3.2. Dostęp - wymagane parametry użytej Technologii w Okresie Docelowym: 3.2.1. przepustowość DL co najmniej 4 Mbps, UL co najmniej 1 Mbps, 3.3. Dostęp - wymagane parametry użytej Technologii w Okresie Przejściowym: 3.3.1. przepustowość DL co najmniej 256 kbps, UL co najmniej 256 kbps, 3.4. Dostęp - wymagane parametry każdego (odrębnie) Dostępu w Okresie Docelowym: 3.4.1. przepływność odpowiednia dla korzystania (według nomenklatury przyjętej w Memorandum) na poziomie co najmniej żółtym (jakość zadowalająca) z następujących grup aplikacji: przeglądanie stron WWW, oglądanie wideo w jakości SD, usługi telefoniczne w technologii VoIP, 3.4.2. dostępność w miesiącu na poziomie co najmniej 95%, 3.4.3. brak limitów pobierania i wysyłania. 3.5. Dostęp - wymagane parametry każdego (odrębnie) Dostępu w Okresie Przejściowym: 3.5.1. przepływność maksymalnie możliwa dla wymaganej (minimalnej) przepustowości, wystarczająca dla korzystania z następujących grup aplikacji: przeglądanie stron WWW, 3.5.2. dostępność w miesiącu na poziomie co najmniej 90%, 3.5.3. limit DL UL nie mniejszy niż 10GB lub brak limitu, 3.5.4. w przypadku jeśli w ofercie Wykonawcy wskazany jest limit DL UP, to po przekroczeniu limitu lejek nie mniejszy niż 128kbps, 3.5.5. sygnalizacja Użytkownikowi wykorzystania limitu co najmniej w krokach 25%, 50%, 75% oraz przekroczenie limitu (Zamawiajacy nie definiuje sposobu sygnalizacji wymagając jedynie, żeby Użytkownik było o w/w zdarzeniach informowany, to jest aby miał świadomość stopnia wykorzystania limitu). 3.6. Dostęp - serwis, obsługa awarii: 3.6.1. czas usunięcia przez Wykonawcę awarii uniemożliwiającej korzystanie z Dostępu w ciągu 48h przypadających w dni robocze od chwili dokonania zgłoszenia (dla przykład: dla zgłoszenia dokonanego w piątek dzień roboczy o 14:00 wymaga się dokonania naprawy do wtorku dzień roboczy do 14:00), 3.6.2. jeśli w przypadku niemożności usunięcia awarii w określonym w pkt. 3.6.1 (powyżej) terminie Wykonawca zapewni Użytkownikom rozwiązanie zastępcze zapewnienia Dostępu, to stan taki zawiesza to bieg terminu dla usunięcia awarii, 3.6.3. zgłoszenia awarii lub innych niedogodności z korzystaniem z Dostępu dokonywać może zarówno Zamawiający, jak i Użytkownik, wedle wyboru zgłaszającego: telefonicznie (w cenie połączenia lokalnego), mailem (co jest możliwe z innej lokalizacji niż objęta awarią) lub za pomocą narzędzia (formularza) internetowego udostępnionego przez Wykonawcę, 3.7. Dostęp - inne warunki: 3.7.1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne korzystanie (dzięki Urządzeniom Dostępu) przez Użytkownika z usług innych niż usługi będące przedmiotem Umowy, Wykonawca zobowiązany jest tak skonfigurować Urządzenia Dostępu, aby korzystanie z tego rodzaju usług przez Użytkownika nie było możliwe (Zamawiający nie będzie - dla przykładu - ponosił kosztów prowadzenia przez Użytkownika dodatkowo płatnych rozmów telefonicznych wykonywanych z użyciem Urządzeń Dostępu, z tego względu, że usługi tego rodzaju nie są przedmiotem Umowy), 3.7.2. w Okresie Trwałości Projektu po zakończeniu danego miesiąca Wykonawca będzie wystawiał i doręczał Zamawiającemu bez dodatkowych opłat, w formie papierowej, płatną z dołu zbiorczą fakturę VAT z tytułu zapewnienia Dostępu z terminem płatności 14 dni, Wykonawca zapewni też Zamawiającemu przez rok kalendarzowy do wygaśnięcia, bądź rozwiązania Umowy dostęp do wszystkich (wystawionych przez Wykonawcę do danej chwili w czasie) faktur VAT w formie elektronicznej (to jest w formie, która umożliwi Zamawiającemu pobranie i wydrukowanie danej faktury) za pomocą Portalu Administracyjnego lub innego serwisu, do którego Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp, 3.7.3. w każdym przypadku zapewnienie bezpośredniego Dostępu w ramach lokalu będącego w dyspozycji Użytkownika winno odbywać się drogą bezprzewodową (na przykład: jeśli Wykonawca będzie zapewniał Dostęp do lokalu Użytkownika ostatnia mila przewodowo, to winien zapewnić takie Urządzenia Dostępu, aby w tymże lokalu Użytkownik mógł korzystać z Dostępu bezprzewodowego wireless). 3.8. Dostęp - Wykonawca ma obowiązek informowania (pocztą elektroniczną, ewentualnie faksem, a w przypadkach szczególnych, mających związek z awarią - telefonicznie) Zamawiającego (oraz): 3.8.1. o wystąpieniu awarii w zapewnieniu Dostępu przez okres dłuższy niż 48h o zakresie takim, że skutki tejże awarii dotyczą jednocześnie 10-ciu lub więcej Użytkowników oraz o przewidywanym czasie jej (awarii) usunięcia, 3.8.2. niezwłocznie po upływie 48h przypadających na dni robocze od zgłoszenia przez Użytkownika awarii w zapewnieniu Dostępu w miejscu jego (Użytkownika) zamieszkania w przypadku, jeśli w przeciągu 48h przypadających w dni robocze od chwili dokonania zgłoszenia awaria nie została usunięta, 3.8.3. z wyprzedzeniem co najmniej 24h o planowych przerwach w zapewnianiu Dostępu dłuższych niż 48h, jeśli skutki tego rodzaju przerw dotyczą jednocześnie 10-ciu lub więcej Użytkowników, 3.8.4. z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni o planowanych przez Wykonawcę zmianach Technologii w zapewnieniu Dostępu odnośnie do każdego pojedynczego Użytkownika lub grupy Użytkowników (wskazanego lub wskazanych przez miejsce zamieszkania) oraz o przybliżonych, planowanych terminach dokonania tychże zmian. 4. Zadanie 3 - zapewnienie, uruchomienie i udostępnianie Platformy Edukacyjnej. 4.1. Platforma Edukacyjna - wymagania ogólne: 4.1.1. Wykonawca zapewni zgodną z wymaganiami funkcjonalnymi określonymi przez Zamawiającego oraz posadowi, odpowiednio skonfiguruje i uruchomi Platformę Edukacyjną w terminie do 20 grudnia 2014 roku, Wykonawca zapewni także Zamawiającemu odpowiednią licencję dla umożliwienia zgodnego z prawem korzystania z Platformy Edukacyjnej przez co najmniej 250 użytkowników nazwanych oraz do 5-ciu przedstawicieli Zamawiającego (administratorów, administratorów treści), 4.1.2. dla zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawdzenia spełniania określonych przez Zamawiającego wymagań funkcjonalnych przez oferowane przez Wykonawcę rozwiązanie Platformy Edukacyjnej Wykonawca przed zgłoszeniem wykonania tej części Umowy do odbioru utworzy i przeniesie na Platformę Edukacyjną co najmniej 1 kurs z co najmniej 1 lekcją (z materiałem szkoleniowym w formie pliku PDF o objętości odpowiadającej co najmniej 4-em stronom A4, wraz przeniesieniem odpowiednich praw lub zapewnieniem odpowiedniej licencji) dotyczącą podstawowych zasad korzystania z wyszukiwarek internetowych (Zamawiający w trakcie realizacji Umowy może na pisemny wniosek Wykonawcy wyrazić zgodę na zmianę tematu przedmiotowej lekcji na inny lub inne przy zachowaniu łącznej objętości odpowiadającej uprzednio wymienionej), 4.1.3. w ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca będzie utrzymywał i udostępniał (pod podstroną domeny należącej do Zamawiającego) Platformę Edukacyjną na serwerach własnych (lub w chmurze) od terminu jej uruchomienia do upływu Okresu Trwałości Projektu oraz zapewni przestrzeń dyskową (dla potrzeb składowania treści kursów, powiązanych z kursami plików) o wielkości co najmniej 10GB, 4.1.4. oferowane przez Wykonawcę rozwiązanie (zarówno Platforma Edukacyjna oraz sposób jej udostępnienia) winno zapewniać jednoczesną obsługę co najmniej 50 użytkowników (co najmniej 50 użytkowników może logować się do Platformy Edukacyjnej i korzystać z niej jednocześnie równolegle ), 4.2. Platforma Edukacyjna - wymagania funkcjonalne: 4.2.1. umożliwia budowę co najmniej 5-cio poziomowej struktury menu stron informacyjnych witryny, 4.2.2. zapewnia funkcję edycji treści stron informacyjnych witryny z poziomu systemu CMS bez konieczności posiadania przez edytującego (przedstawiciela Zamawiającego) specjalistycznej wiedzy w zakresie składni kodu HTML lub składni innych języków programowania możliwych do zastosowania budowie i utrzymaniu serwisów internetowych, 4.2.3. zapewnia funkcję definiowania (oraz późniejszego nimi zarządzania) kursów dostępnych dla zarejestrowanych użytkowników z użyciem co najmniej następujących parametrów: (1) nazwa kursu, (2) grupa docelowa (dorośli dzieci), (3) terminy zapisu (data od, data do), (4) widoczność na stronie (widoczny niewidoczny), (5) domyślny interwał czasowy w dniach pomiędzy udostępnianiem zarejestrowanym użytkownikom poszczególnych lekcji danego kursu, 4.2.4. zapewnia funkcję definiowania co najmniej 52 lekcji w danym kursie, każda (z lekcji) z użyciem co najmniej następujących parametrów: (1) numer lekcji, (2) tytuł lekcji, (3) opis lekcji (do 1000 znaków, edytowany z poziomu systemu CSM), (4) załącznik z treścią lekcji (przygotowany poza Platformą Edukacyjną plik do pobrania - najczęściej w formacie PDF), 4.2.5. zapewnia funkcję zapisywania się użytkowników (zarejestrowanych na Platformie Edukacyjnej) na dowolny z dostępnych kursów (Zamawiający nie definiuje szczegółowo mechanizmu, przy użyciu którego tego rodzaju zapis ma się odbywać), przed zapisaniem się na dany kurs Użytkownik ma mieć możliwość dokonania przeglądu każdej z lekcji wchodzącej w skład tegoż kursu w zakresie numeru, tytułu oraz opisu tej lekcji, 4.2.6. zapewnia funkcję rejestracji Użytkownika w sposób taki, że otrzyma on (Użytkownik) pocztą elektroniczną login (na przykład podany przez niego e-mail) oraz indywidualne hasło (Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu z Wykonawcą stosowanie innych metod rejestracji i późniejszego uwierzytelniania), Wykonawca zapewni również taką funkcję Platformy Edukacyjnej, że zapewnione będzie ograniczenie dostępu do tejże platformy dla osób nie będących Użytkownikami (na przykład: z wykorzystaniem zbioru numerów seryjnych Laptopów wraz z obowiązkiem podania przez rejestrującego się numeru seryjnego Laptopa użytkowanego przez rejestrującego się) - Zamawiajacy będzie mógł skorzystać z tej funkcji (ograniczenia Dostępu) lub też nie - według uznania Zamawiającego, 4.2.7. zapewnia każdemu Użytkownikowi funkcję informacyjną w zakresie: lista kursów, na które zapisał się dany Użytkownik wraz z informacją o liczbie lekcji (w każdym z kursów) dostępnych dla tegoż Użytkownika w danym momencie oraz z liczbie lekcji (w każdym z kursów), w których tenże Użytkownik już wziął udział (skorzystał). 5. WARUNKI DOSTAW 5.1. Każda realizowana przez Wykonawcę dostawa partii urządzeń wchodzących w skład przedmiotu Umowy zostanie potwierdzona przygotowanym uprzednio (a więc nie w trakcie dostawy, chyba, że Wykonawca zaplanuje przygotowanie protokołu na własnym urządzeniu przenośnym z wykorzystaniem czytnika kodów kreskowych numery seryjne, który to protokół może być oddrukowany u Zamawiającego przez przedstawiciela Zamawiającego) przez Wykonawcę protokołem (co najmniej w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron) podpisanym przez strony. W przypadku urządzeń protokół będzie zawierał nazwy, oznaczenia modeli oraz numery seryjne. 5.2. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zapewni wniesienie dostarczanego sprzętu do znajdujących się w siedzibie Zmawiającego (budynek z trzema kondygnacjami, windą osobową na co dzień nie używaną, z możliwością zaparkowania pojazdem do 3,5T przy schodach prowadzących do wejścia głównego) pomieszczeń wskazanych przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, w konkretnych miejscach w w pomieszczeń wskazanych przez tegoż przedstawiciela. 5.3. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w ofercie informacje o wymiarach zewnętrznych opakowań urządzeń, które będą dostarczane do Zamawiającego w ramach Umowy (w celu zaplanowania zapewnienia przez Zamawiającego warunków do przechowywania tychże urządzeń przed przekazaniem ich Użytkownikom). 5.4. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca na Okres Przygotowania Projektu, (nie wcześniej jednak niż w Terminie Rozpoczęcia Uruchamiania) udostępni Zamawiającemu do używania (odpowiedni dla kodów kreskowych, którymi oznaczone będą dostarczane urządzenia) czytnik kodów kreskowych (ze złączem USB lub innym, o ile okaże się możliwe do zastosowania) emulującym klawiaturę dla umożliwienia zaczytywania numerów seryjnych wydawanych urządzeń do umów użyczenia zawieranych przez Zamawiającego z Użytkownikami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.41.50.00 - Usługi hostingowe dla stron WWW 72.41.10.00 - Dostawcy usług internetowych (ISP) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Załącznik nr S2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył dostawę łącznie co najmniej 100 laptopów oraz zapewnia/ał/ dostęp do Internetu łącznie dla co najmniej 100 użytkowników (punktów końcowych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Ofertowy (według załączonego druku: Załącznik Nr S1 do SIWZ), Formularz Cenowy (według załączonego druku: Załącznik Nr F1 do Formularza Ofertowego), upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (załącznik Wykonawcy, dołączone wtedy, o ile nie wynika z załączonych dokumentów).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - wartość opłat miesięcznych - 20
  • 3 - długość okresu przejściowego - 10
  • 4 - limit w okresie przejściowym - 10
  • 5 - okres do terminu rozpoczęcia uruchamiania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj. przedmiot i termin realizacji może ulec zmianie w sytuacji: - zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub zamiany - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót; - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, 2.Termin może ulec zmianie w przypadku: 1) okoliczności będących po stronie Zamawiającego, których nie przewidział przed zawarciem umowy 3. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.melgiew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. 204 urzędu gminy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 10:00, miejsce: pok.111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.