eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › Uporządkowanie gospodarki wodnej z elementami kanalizacji sanitarnej dla Gminy Świeszyno w formule zaprojektuj - wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Świeszyno: Uporządkowanie gospodarki wodnej z elementami kanalizacji sanitarnej dla Gminy Świeszyno w formule zaprojektuj - wybuduj.
Numer ogłoszenia: 223770 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodnej z elementami kanalizacji sanitarnej dla Gminy Świeszyno w formule zaprojektuj - wybuduj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonanie modernizacji i rozbudowy sieci wodociągowej wraz z elementami kanalizacji w Gminie Świeszyno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU). A.Zakres robót do zaprojektowania: Etap I 1.sieć wodociągowa na odcinku Czersk Koszaliński - Giezkowo (od stacji wodociągowej w Czersku Koszalińskim do istniejącej sieci DN80 lub przeznaczonej do likwidacji stacji wodociągowej w Giezkowie) w tym sieć wodociągowa w miejscowości Kłokęcin wraz z odgałęzieniami i przełączeniem do nowej sieci istniejących wejść do budynków 2. modernizacja stacji wodociągowej w Strzekęcinie Etap II 1.modernizacja stacji wodociągowej w Czersku 2.modernizacja pompowni PI - Konikowo 3.modernizacja przepompowni PII - Konikowo 4.modernizacja przepompowni PI - Niekłonice 5.budowa przepompowni PI - Giezkowo 6.budowa pompowni PXXII - Niekłonice 7.rurociąg tłoczny Giezkowo - Niekłonice 8.sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w Niekłonicach wraz z odgałęzieniami i przełączeniem do nowej sieci istniejących wyjść z budynków Etap III 1.sieć wodociągowa na odcinku rozgałęzienie SUW Czersk Koszaliński do Niekłonic i Konikowo do Niekłonic centrum 2.przyłączenie miejscowości Zegrze Pomorskie do gminnej sieci wodociągowej w uzgodnieniu z Zamawiającym. B.Zakres robót do wykonania: Etap I 1.sieć wodociągowa na odcinku Czersk Koszaliński - Giezkowo (od stacji wodociągowej w Czersku Koszalińskim do istniejącej sieci DN80 lub przeznaczonej do likwidacji stacji wodociągowej w Giezkowie) w tym sieć wodociągowa w miejscowości Kłokęcin wraz z odgałęzieniami i przełączeniem do nowej sieci istniejących wejść do budynków 2.modernizacja stacji wodociągowej w Strzekęcinie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się zamówienia uzupełniające zgodnie z zapisami art. 67 ust1 pkt.5 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Dz.U. Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zmawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 14 412,00 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta dwanaście zł i 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem (Wadium na znak sprawy - ZP.271.14.2013). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w osobnej kopercie załączonej do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi spełniać następujące wymagania: 1.odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu niniejszej specyfikacji, 2.musi zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art.45 ust.4a i 5 PZP), w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta ( poręczyciela), Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1, 1a, 2 i 4 PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art.46 ust.4a i 5 PZP. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia tj. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz robót budowlanych i projektowych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie 2 najważniejszych inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj, z których każda o wartości min. 1.000.000 zł brutto i każda zawierająca zaprojektowanie i wybudowanie co najmniej łącznie: budowy lub modernizacji 2 stacji, w tym jedna o wydajności Qhmax = 100 m3/h, wodociągu o długości min 4 km, modernizacji lub budowy min 5 przepompowni ścieków, kanalizacji sanitarnej o długości min 5 km, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia tj. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności : 1.projektanci (branża budowlana - architektura i konstrukcja; branża sanitarna; branża elektryczna) posiadający co najmniej 5 lat na stanowisku projektanta, uprawnienia do projektowania w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z ustawą Prawo budowlane, 2.kierownik budowy - posiadający co najmniej 5 lat do świadczenia na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadanie aktualnego zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego o przynależności do tej izby. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie usług projektowych na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) nie mniejszą niż 200 tys. zł, - w zakresie robót budowlanych na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) nie mniejszą niż 1,5 mln zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dowód wpłaty wadium. 2.Kalkulacja cenowa 3.Cześć zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 4. Pełnomocnictwo. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania ich potencjału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art.144ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1.zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy, 2.konieczność zmiany terminu realizacji w związku z: a.wprowadzeniem zmian wynikających z dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b.z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, c. działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, d. nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, e. wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, f. opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, g. inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadne ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ h.wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania 3.zmiana parametrów przedmiotu zamówienia a. ze względu na nowe okoliczności, które zaistniały podczas wykonywania umowy, a zmiany te są niezbędne do poprawnego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, b. materiały lub urządzenia przyjęte przez zamawiającego są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji. 4.zmian ceny w przypadku zaniechania wykonania określonych robót bądź konieczności wykonania robót zamiennych określonych i potwierdzonych protokołem konieczności zatwierdzonym przez Zamawiającego. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego), itp. Termin przesunięcia terminu umowy opisanego w ust.1b będzie uzależniony od czasu istnienia przeszkody do wykonania zamówienia w terminie. Strony umowy zobowiązują się wzajemnie informować o wszelkich zmianach mogących mieć wpływ na wykonanie treści umowy, w tym w szczególności zmianie adresu miejsca zamieszkania lub siedziby, a wysłanie pisma na ostatni znany adres strony uznają za skuteczne doręczenie. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenosić wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie, w tym również na rzecz banków. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.swieszyno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.