eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Osiek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Luzino: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Osiek
Numer ogłoszenia: 223532 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzebielino z/s w Luzinie , ul. Ofiar Stutthofu 47, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 58 6782077 w. 116, faks 58 6782077 w. 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Osiek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Osiek, Nadleśnictwo Strzebielino, oddz. 232 (nazwa zwyczajowa - droga Kamienne Mosty), o długości 1,508 km, na części dz. ewid. nr 655, obr. Rozłazino, gmina Łęczyce. Zamawiający zakłada wykonanie przebudowy drogi leśnej z materiałów własnych wykonawcy. Przewiduje się wykonanie nawierzchni w formie: a) na dwóch odcinkach o łącznej długości 620 mb i szerokości 3,5 m: nawierzchnia z kruszywa łamanego z gruzu betonowego frakcji 0/31 o grubości warstwy po zagęszczeniu 8 cm, wykonanej na podbudowie z gruzu betonowego frakcji 0/63 o grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm, ułożonej na podłożu wyprofilowanym i zagęszczonym do wz=1, b) na dwóch odcinkach o łącznej długości 888 mb i szerokości 3,5 m: nawierzchnia z kruszywa łamanego z gruzu betonowego frakcji 0/31 o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanej bezpośrednio na podłożu wyprofilowanym i zagęszczonym do wz=1. Dodatkowo przewiduje utwardzenie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa naturalnego o szerokości 0,75 m, oczyszczenie i odtworzenie istniejących rowów, odmulenie odstojników na wody opadowe, regulację i umocnienie skarpy, odtworzenie przepustu oraz poprzedzające roboty przygotowawcze, w tym wytyczenie trasy, usunięcie korzeni, profilowanie i zagęszczenie korony drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowa (załącznik nr 14 do SIWZ).

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o wartości do 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ o/w Gdańsku nr 34 2030 0045 1110 0000 0013 9270 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na Remont drogi Chmieleniec. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, natomiast kopię dokumentu wadialnego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy złożyć wraz z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz wykonanych robót budowlanych, o którym mowa w pkt. III.4.1), przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym przedmiocie zamówienia, tj. kwalifikującą się w ramach kodu CPV 452331xx-x - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg - o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, o którym mowa w pkt. III.4.1), przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem (narzędziami i urządzeniami) w rodzaju i ilości minimalnej: równiarka drogowa samojezdna w ilości 1 szt., walec wibracyjny samojezdny (10 ton i więcej) w ilości 1 szt., samochód ciężarowy (samowyładowczy) w ilości 1 szt., koparka kołowa w ilości 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł, których wysokość potwierdzi informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, o której mowa w pkt. III.4.1), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) jest objęty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, co potwierdzi złożeniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.1), potwierdzającego ubezpieczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga złożenia oferty sporządzonej zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o przedmiar robót, wykorzystując formularz kosztorysu, stanowiący załącznik do SIWZ, a także - w przypadkach, które dotyczą Wykonawcy - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z formularzem, stanowiącym załącznik do SIWZ), dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia oraz pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 5
  • 3 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie: 1) Zmiany terminu końcowego, o czas niezbędny na wykonanie robót w przypadku wystąpienia: a) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, b) konieczności wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych w umowie, c) okoliczności nie mających związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającymi z działalności w zakresie gospodarki leśnej, d) uzasadnionej zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy; 2) Sposobu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia: a) wad lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, których nie można było wcześniej przewidzieć, b) niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c) działań podjętych przez osoby trzecie, uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, 3) Zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany wysokości podatku VAT w okresie obowiązywania umowy - od chwili zmiany wysokości podatku, podatek w nowej stawce będzie doliczany do ceny netto zawartej w formularzu ofertowym; 4) Zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_strzebielino/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzebielino, ul. Ofiar Stutthofu 47, 84-242 Luzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Strzebielino, ul. Ofiar Stutthofu 47, 84-242 Luzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: a) przeprowadzenia aukcji elektronicznej, b) zawarcia umowy ramowej, c) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia, d) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.