Szczecin: Roboty budowlane polegające na budowie systemu ochrony obiektów na terenie JW. 3299 w Mirosławcu (PKOB 2420).
Numer ogłoszenia: 223262 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO
I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Roboty budowlane polegające na budowie systemu ochrony obiektów na terenie JW. 3299 w Mirosławcu (PKOB 2420)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie systemu ochrony obiektów na terenie JW. 3299 w Mirosławcu (PKOB 2420), w szczególności polegające na wykonaniu: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IV.5.16) Informacje dodatkowe niniejszego ogłoszenia. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE. Szacunkowa wartość zamówienia: 3 805 520,97 zł.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 110 000,00 PLN dla całości zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
- przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Zgodnie z art. 54 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli Zamówienia musi posiadać: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do poziomu co najmniej POUFNE, b) Ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. c) Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. d) Zespół pracowników przewidzianych do realizacji zadania, posiadających ważne poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób wymienionych w sekcji III.3.5) ogłoszenia o zamówieniu. e) Osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. f) Opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 3 Ustawy, instrukcję w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1. Ustanawiają Lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 2. Wszyscy Wykonawcy muszą posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE. 3. Liderem musi być Wykonawca posiadający Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE i ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 4. Lider jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych. 5. W składanym wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych. 6. Po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty w terminie 3 dni Lider dostarczy umowę , w której między innymi będzie dokonany podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określone warunki i sposób realizacji umowy. - przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
1) Zamawiający nie zobowiązuje Wykonawcy do zawarcia umów o podwykonawstwo. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom. W tym celu do oferty należy dołączyć załącznik, w którym będą wymienione części umowy (odrębne zamówienia) oraz ich wykonawcy. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia do realizacji podwykonawcy (om), to przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do bezzwłocznego dostarczenia informacji, które umożliwią Zamawiającemu stwierdzenie, że podwykonawca(y) posiada niezbędne kwalifikacje i uprawnienia wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których będzie miał dostęp - podwykonawca musi spełniać takie same wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych jak Wykonawca. 4) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub, z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. 5) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia. 6) Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy wobec Zamawiającego z odpowiedzialności za wykonanie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa. 7) Zamawiający w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia albo w czasie wykonywania umowy, może odmówić wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą zaproponowanym przez wykonawcę w przypadku niespełnienia przez podwykonawcę warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla Wykonawcy zamówienia. 8) Do oceny spełnienia przez podwykonawcę warunków, o których mowa w pkt 7), stosuje się odpowiednio opis przedmiotu zmówienia w postępowaniu dotyczącym wyboru Wykonawcy, mając na uwadze opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo. 9) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powodach odmowy wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, wskazując warunki udziału w postępowaniu, których proponowany podwykonawca nie spełnia. 10) Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmieni zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.
III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie posiadanie; - Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE, o którym mowa w art. art. 54, ust. 1, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228), - ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
III.3.3) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca nabył wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonując w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie co najmniej 1 wymienionego systemu zabezpieczeń technicznych klasy SA-4, tj.: systemu sygnalizacji włamania i napadu lub systemu telewizji dozorowej lub systemu kontroli dostępu - o minimalnej wartości 500 000,00 zł każda.
III.3.4) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen elktrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba, - telekomunikacyjnej lub równoważne - minimum 1 osoba, b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia: - w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 - minimum 2 osoby, - geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba.
III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Oświadczenie o posiadaniu: 1) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do poziomu co najmniej POUFNE, 2) Ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 3) Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. 4) Zespołu pracowników przewidzianych do realizacji zadania, posiadających ważne poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób wymienionych w sekcji III.3.5) ogłoszenia o zamówieniu. 5) Osoby lub komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. 6) Opracowanej zgodnie z art. 43 ust. 3 Ustawy, instrukcji w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w tymże ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest zbyt niska (mniej niż 3 Wykonawców) aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający może: 1) zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu, określając z zastosowaniem przepisów dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, nowy termin składania wniosków. W tym przypadku Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze lub drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, albo 2) unieważnić postępowanie i wszcząć nowe postępowanie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynie większa od 5 liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą:za każde kolejne ponad wymagane do potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, a ujęte w wykazie robót zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty tj. zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zamówienie, polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej 1 wymienionego systemu zabezpieczeń technicznych klasy SA-4, tj. : systemu sygnalizacji włamania i napadu lub systemu telewizji dozorowej lub systemu kontroli dostępu o minimalnej wartości 250 000,00 zł brutto, Zamawiający przyzna 1 pkt ponad wymagane roboty, zaliczone do spełnienia warunku. Przyznając punkty Zamawiający będzie się kierował zasadą : - Zamawiający będzie przyznawał punkty za wszystkie wykonane roboty spełniające warunki udziału w postępowaniu za wyjątkiem robót, które są niezbędne do wykazania spełnienia warunku, tj. : - łączna wartość robót budowlanych zaliczonych do spełnienia warunku z wykazu robót ponad (minus) 1 000 000,00 zł (zaliczonych do spełnienia warunku) / ( dzielone) 250 000,00 zł = (równa się ) ilość punktów. - dokonując punktacji Zamawiający będzie stosował zaokrąglenia wykazanej punktacji : od 0 zł do 124 999,00 zł - 0 pkt od 125 000,00 zł do 250 000,00 zł - 1 pkt - Wykonawca, który wykazał się wykonaniem w jednym zamówieniu więcej niż 1 systemu, Zamawiający dodatkowo przyzna 1 pkt do tego zamówienia. UWAGA: W przypadku uzyskania tej samej liczby punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności zaprosi Wykonawcę, którego łączna wartość wykazanych robót w wykazie, spełniających warunek , będzie wyższa. Zamawiający podczas dokonywania punktacji wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywał zasobów udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na str internet. Zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).
IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie systemu ochrony obiektów na terenie JW. 3299 w Mirosławcu (PKOB 2420), w szczególności polegające na wykonaniu: 1) Robót ogólnobudowlanych: - demontaż istniejącej siatki z odzyskiem materiału (na długości ok. 50 m), - rozbiórka betonowych cokołów istniejącego ogrodzenia (na długości ok. 50 m), - wykonanie nowych cokołów betonowych w miejscu rozebranych, - wykonanie fundamentu betonowego (blokada bramy), - montaż zdemontowanej siatki ogrodzeniowej, - naprawa uszkodzonych przęseł ogrodzenia, - wykonanie i montaż tablic ostrzegawczych informacyjnych, - budowa wiaty dla agregatu prądotwórczego, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (ok. 10 m2 ). 2) Robót elektrycznych w zakresie : - montaż instalacji systemów: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); ochrony zewnętrznej (CCTV); sygnalizacji p.poż. (SAP) - na terenie LŚB, MPS i SPIER, oraz w budynku nr 47. TEREN LŚB : a) SSWiN - magazyny i obwodnica b) CCTV - magazyny i obwodnica c) SAP - magazyny TEREN SPIER : a) SSWiN - obwodnica b) CCTV - obwodnica TEREN MPS : a) SSWiN - magazyny b) SSWiN - obwodnica BUDYNEK nr 47: a) SSWiN - pododdziałowe magazynki - modernizacja lokalnego centrum nadzoru (LCN), - montaż studni kanalizacji teletechnicznej SKR-1 (13 szt), - montaż instalacji telekomunikacyjnej w istniejącej kanalizacji teletechnicznej, - instalacja elektryczna zasilania i sterowania systemów (bez układania przewodów w gruncie), - instalacja agregatu prądotwórczego. 3) Wycinki drzew, nasadzeń - zgodnie z oddzielnym opisem zakresu prac. 4) Robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi : wytyczenia, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Szczecin). 5) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 6) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 7) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem..
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usunięcie i naprawa skarpy po uderzeniu statku GINGA OCELOT ze skarpą toru wodnego przy skarpie E Kanału Mielińskiego na pozycji 53 stopni 52'37''N, 014 stopni16'28''E
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
- Remont pomieszczeń oraz toalet w budynku Wydziału Architektury ZUT przy ul. Żołnierskiej 50 w Szczecinie
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Dostawa gadżetów promocyjnych (butelek termicznych) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.