eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Odmulanie, wykaszanie i remonty urządzeń melioracyjnych na terenie Miasta Rumi w podziale na części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Rumia: Odmulanie, wykaszanie i remonty urządzeń melioracyjnych na terenie Miasta Rumi w podziale na części.
Numer ogłoszenia: 223139 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odmulanie, wykaszanie i remonty urządzeń melioracyjnych na terenie Miasta Rumi w podziale na części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi odmulania, wykaszania i remonty urządzeń melioracyjnych na terenie Miasta Rumi. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: Część I Zadanie nr 1: - wykonanie zabezpieczenia ulicy Tkackiej i ul. Włókienniczej przed zalewaniem wodami opadowymi z terenu cmentarza komunalnego w Rumi. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na: 1) Wykonaniu na terenie cmentarza komunalnego w Rumi 3 szt. progów przekierowujących wody opadowe z brukowca o wym. 16-20 cm, układanego na podbudowie z kamienia łamanego z klincem kamiennym oraz podbudowie z betonu, (2 szt. progów na drodze powyżej bramy przy ul. Tkackiej - o wym. 4,5 m x 3,0 m i 5,0 m x 4,0 m, oraz 1 szt. na drodze wewnętrznej powyżej bramy przy ul. Włókienniczej - o wym. 7,0 m x 4,0 m), 2) Wykonanie 2 rowów zbierających i odprowadzających wody opadowe z progów do osadników, o szerokości dna do 0,8 m wybrukowanych z kamienia o grubości 15 cm, na zaprawie betonowej o wym. (8 m + 7 m) x 1,0 m3, 3) Wykonanie 3 osadników na wody opadowe w kształcie elipsy o maksymalnych wymiarach ( Tkacka 2 szt. 16,0 m x 8,0 m x 1,5 m i 11,0 m x 6,0 m x 1,5 m, Włókiennicza 1 szt. 15,0 m x 5,0 m x 1,5 m), zabezpieczenie skarp podwójną kiszką faszynową O 20cm oraz wydarniowanie skarp pasem darniny o szerokości 0,5 m, 4) Wykonanie przepustu w rowie pomiędzy dwoma osadnikami, zlokalizowanymi przy ulicy Tkackiej, o wym. L= 5 m średnicy 60 cm z przyczółkami umocnionymi płytami betonowymi. Część II Zadanie nr 2: - Odmulenie sieci rowów melioracyjnych przy Rodzinnych Ogrodach Działkowych w rejonie ulicy Kazimierskiej w Rumi. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na: 1) Odmuleniu mechanicznym rowów wraz z rozplantowaniem urobku warstwą grubości do 10 cm na poboczach rowów koparkami podsiębiernymi z osprzętem do odmulania. 2) Ręczne przycięcie i odłożenie nawisów na poboczach rowów. Zebranie i wywiezienie nieczystości po rozplantowaniu urobku do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce, usunięcie zatorów z pływającej roślinności, 3) Oczyszczenie przepustów o zamuleniu do 1/3 średnicy posadowionych na trasie konserwacji gruntownej rowów, 4) Łączna długość rowów do odmulenia 1355 mb, parametry rowów - głębokość do 2,0 m, grubość warstwy namułu do 50 cm, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5. Część III Zadanie nr 3: Odtworzenie rowu przy ul. Torfowej w Rumi Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na: 1) Odmulenie rowu przy ul. Torfowej (prawa strona) na odcinku 295 mb, pogłębienie do rzędnej dna pierwotnego, wykopy z wywozem urobku, warstwa namułu do 50 cm, 2) Wyprofilowanie skarp rowu, ręczne obrobienie na czysto po koparce, 3) Zebranie i wywóz na wysypisko Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce zalegających w rowie, śmieci, karpin, gałęzi i porostów pozostałych po wykoszeniu rowu, 4) Wykonanie remontu uszkodzonych 3 szt. przepustów z rur betonowych na przepusty z rur żelbetowych o średnicy 500 mm i L=5 mb każdy. Rozbiórka i wywóz na wysypisko śmieci uszkodzonych przewodów rurowych, ułożenie nowego przewodu na rusztach drewnianych i geotkaninie o wytrzymałości 200 kN/m, podsypce żwirowej grubości 20 cm. Obsypanie gruntem dowiezionym (pospółka), zagęszczenie nasypu, utwardzenie nawierzchni nad przepustem kruszywem (warstwa grubości 40 cm - 8m2/mb) Umocnienie wlotu i wylotu przepustu płytami prefabrykowanymi na podsypce piaskowej i geowłókninie (20 m2). Wykonanie palisady z kołków drewnianych o średnicy 7-9 cm, L= 1,2m w dnie rowu (5 mb). Umocnienie kiszką faszynową średn. 2x20 cm - (odcinek 20 mb), narzut kamienny w dnie (1 m3). Darniowanie skarp na płask (20m2). Pompowanie wody z wykopu, wykonanie tymczasowego rurociągu dla odprowadzenia wód, grodze ziemne. Głębokość rowów do 2,0m , szer. dna do 0,8m, nachylenie skarp 1:1,5. Część IV Zadanie nr 4: Wykoszenie porostów ze skarp i z dna rowów melioracyjnych na terenie miasta Rumi. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na: 1) wykaszaniu traw i porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowów o łącznej długości 8,214 km, wygrabieniu wykoszonych porostów, zebranie i wywiezieniu śmieci zalegających na skarpach i w dnie rowów do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce. Zakres robót obejmuje następujące rowy i kanały melioracyjne: a) rów graniczny L3-14 na odcinku od ul. Jeziornej do granicy miasta - 2550 mb, b) rów L3-17 przy Jeziornej-lewa strona - 850 mb, c) rów 9L3-14 od piaskownika przy ul. Kosynierów do rowu granicznego - 1350 mb, d) rowy przy ul. Torfowej - 550mb, e) rowy przy ul. Różanej - 1680 mb, f) rów od piaskownika przy ul. Grottgera do końca - 506 mb, g) rów od ujścia kanalizacji deszczowej ul. Chmielna do przepustu pod ul. Św. Józefa - 368 mb, h) rów przy ul. Źródlanej - 70 mb, i) rów przy ul. Stefana Batorego (II część ulicy) - 150 mb, j) rów przy ul. Nagietkowej - 140 mb. 2) oczyszczeniu przepustów o zamuleniu do 1/3 średnicy, posadowionych na trasie konserwacji bieżącej rowów. 3) oczyszczeniu ujścia rowów bocznych do 2m w głąb. Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.00.00.00-3, 28.83.20.00-3, 45.11.21.00-6, 45.23.24.52-5, 90.51.36.00-2, 45.11.27.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, tj. Część I - Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej dwóch kontraktów o wartości minimum 50.000 zł brutto każdy, na usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie progów lub umocnień z kamienia na podbudowie betonowej na rzekach, rowach lub kanałach melioracyjnych; Część II - Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej dwóch kontraktów o wartości minimum 45.000 zł brutto każdy, na usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie usług związanych z odmulaniem i pogłębianiem sieci rowów melioracyjnych, kanałów melioracyjnych i rzek o długości min. 1,0 km wraz z utrzymaniem budowli melioracyjnych; Część III - Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej dwóch kontraktów o wartości minimum 30.000 zł brutto każdy, na usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie usług związanych z utrzymaniem i konserwacją gruntowną sieci rowów, kanałów melioracyjnych i rzek wraz z utrzymaniem budowli melioracyjnych o długości minimum 1,0 km; Część IV - Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej dwóch kontraktów o wartości minimum 40.000 zł brutto każdy, na usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie usług związanych z wykoszeniem min. 5,0 km rowów lub kanałów melioracyjnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponowali co najmniej niżej wymienionym sprzętem: Część I i III: 1) koparko-odmularka kołowa - min. 1 szt. 2) samochód samowyładowczy 8-15 t - min. 1 szt. 3) ciągnik lub inny pojazd z przyczepą - min 1 szt. 4) kosa spalinowa - min. 2 szt. Część II: 1) koparka gąsienicowa z osprzętem melioracyjnym - min. 1 szt. 2) ciągnik lub inny pojazd z przyczepą - min 1 szt. 3) kosa spalinowa - min. 2 szt. Część IV: 1) ciągnikowa kosiarka bijakowa - min. 1 szt. 2) Kosiarka rotacyjna - min 1 szt. 3) kosa spalinowa - min. 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponowali osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. co najmniej 1 osobą na część I i III z wykształceniem i uprawnieniami do nadzoru robót hydrotechnicznych i melioracyjnych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji poszczególnych części dotyczących przedmiotu zamówienia, o których mowa w Rozdziale II ust. 2, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2. Dopuszcza się możliwość aneksowania umowy w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji danej części, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie realizacji umowy i mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia; 2) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów; 3) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, ekshumacje; 4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Referat Zamówień Publicznych, Pokój nr 213..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat, Pokój nr 204..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie zabezpieczenia ulicy Tkackiej i ul. Włókienniczej przed zalewaniem wodami opadowymi z terenu cmentarza komunalnego w Rumi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na: 1) Wykonaniu na terenie cmentarza komunalnego w Rumi 3 szt. progów przekierowujących wody opadowe z brukowca o wym. 16-20 cm, układanego na podbudowie z kamienia łamanego z klincem kamiennym oraz podbudowie z betonu, (2 szt. progów na drodze powyżej bramy przy ul. Tkackiej - o wym. 4,5 m x 3,0 m i 5,0 m x 4,0 m, oraz 1 szt. na drodze wewnętrznej powyżej bramy przy ul. Włókienniczej - o wym. 7,0 m x 4,0 m), 2) Wykonanie 2 rowów zbierających i odprowadzających wody opadowe z progów do osadników, o szerokości dna do 0,8 m wybrukowanych z kamienia o grubości 15 cm, na zaprawie betonowej o wym. (8 m + 7 m) x 1,0 m3, 3) Wykonanie 3 osadników na wody opadowe w kształcie elipsy o maksymalnych wymiarach ( Tkacka 2 szt. 16,0 m x 8,0 m x 1,5 m i 11,0 m x 6,0 m x 1,5 m, Włókiennicza 1 szt. 15,0 m x 5,0 m x 1,5 m), zabezpieczenie skarp podwójną kiszką faszynową O 20cm oraz wydarniowanie skarp pasem darniny o szerokości 0,5 m, 4) Wykonanie przepustu w rowie pomiędzy dwoma osadnikami, zlokalizowanymi przy ulicy Tkackiej, o wym. L= 5 m średnicy 60 cm z przyczółkami umocnionymi płytami betonowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odmulenie sieci rowów melioracyjnych przy Rodzinnych Ogrodach Działkowych w rejonie ulicy Kazimierskiej w Rumi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na: 1) Odmuleniu mechanicznym rowów wraz z rozplantowaniem urobku warstwą grubości do 10 cm na poboczach rowów koparkami podsiębiernymi z osprzętem do odmulania. 2) Ręczne przycięcie i odłożenie nawisów na poboczach rowów. Zebranie i wywiezienie nieczystości po rozplantowaniu urobku do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce, usunięcie zatorów z pływającej roślinności, 3) Oczyszczenie przepustów o zamuleniu do 1/3 średnicy posadowionych na trasie konserwacji gruntownej rowów, 4) Łączna długość rowów do odmulenia 1355 mb, parametry rowów - głębokość do 2,0 m, grubość warstwy namułu do 50 cm, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odtworzenie rowu przy ul. Torfowej w Rumi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na: 1) Odmulenie rowu przy ul. Torfowej (prawa strona) na odcinku 295 mb, pogłębienie do rzędnej dna pierwotnego, wykopy z wywozem urobku, warstwa namułu do 50 cm, 2) Wyprofilowanie skarp rowu, ręczne obrobienie na czysto po koparce, 3) Zebranie i wywóz na wysypisko Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce zalegających w rowie, śmieci, karpin, gałęzi i porostów pozostałych po wykoszeniu rowu, 4) Wykonanie remontu uszkodzonych 3 szt. przepustów z rur betonowych na przepusty z rur żelbetowych o średnicy 500 mm i L=5 mb każdy. Rozbiórka i wywóz na wysypisko śmieci uszkodzonych przewodów rurowych, ułożenie nowego przewodu na rusztach drewnianych i geotkaninie o wytrzymałości 200 kN/m, podsypce żwirowej grubości 20 cm. Obsypanie gruntem dowiezionym (pospółka), zagęszczenie nasypu, utwardzenie nawierzchni nad przepustem kruszywem (warstwa grubości 40 cm - 8m2/mb) Umocnienie wlotu i wylotu przepustu płytami prefabrykowanymi na podsypce piaskowej i geowłókninie (20 m2). Wykonanie palisady z kołków drewnianych o średnicy 7-9 cm, L= 1,2m w dnie rowu (5 mb). Umocnienie kiszką faszynową średn. 2x20 cm - (odcinek 20 mb), narzut kamienny w dnie (1 m3). Darniowanie skarp na płask (20m2). Pompowanie wody z wykopu, wykonanie tymczasowego rurociągu dla odprowadzenia wód, grodze ziemne. Głębokość rowów do 2,0m , szer. dna do 0,8m, nachylenie skarp 1:1,5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00-2, 28.83.20.00-3, 45.11.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykoszenie porostów ze skarp i z dna rowów melioracyjnych na terenie miasta Rumi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych, polegających na: 1) wykaszaniu traw i porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowów o łącznej długości 8,214 km, wygrabieniu wykoszonych porostów, zebranie i wywiezieniu śmieci zalegających na skarpach i w dnie rowów do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce. Zakres robót obejmuje następujące rowy i kanały melioracyjne: a) rów graniczny L3-14 na odcinku od ul. Jeziornej do granicy miasta - 2550 mb, b) rów L3-17 przy Jeziornej-lewa strona - 850 mb, c) rów 9L3-14 od piaskownika przy ul. Kosynierów do rowu granicznego - 1350 mb, d) rowy przy ul. Torfowej - 550mb, e) rowy przy ul. Różanej - 1680 mb, f) rów od piaskownika przy ul. Grottgera do końca - 506 mb, g) rów od ujścia kanalizacji deszczowej ul. Chmielna do przepustu pod ul. Św. Józefa - 368 mb, h) rów przy ul. Źródlanej - 70 mb, i) rów przy ul. Stefana Batorego (II część ulicy) - 150 mb, j) rów przy ul. Nagietkowej - 140 mb. 2) oczyszczeniu przepustów o zamuleniu do 1/3 średnicy, posadowionych na trasie konserwacji bieżącej rowów. 3) oczyszczeniu ujścia rowów bocznych do 2m w głąb. Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.