eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Katowice: KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH
Numer ogłoszenia: 223125 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej na portalach internetowych, której celem jest promocja efektów działań dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego w aspekcie zadań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w perspektywie finansowej 2007-2013 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Opis części zamówienia: 2.1 REKLAMA NA PORTALACH INTERNETOWYCH 2.2.1 Nośniki elektroniczne - typu billboard (double billboard) oraz boks śródtekstowy Formy ekspozycji : a) Billboard (double billboard) przynajmniej 750 na 200 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja), na stronie głównej oraz-lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem liczby wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. b) Boks śródtekstowy przynajmniej 300 na 250 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się w środku artykułu lub w prawej kolumnie strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczone w grupie informacji z zakresu np. wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz-lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. Kliknięcie na nośniki musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. Emisja na dwóch informacyjnych portalach internetowych o zasięgu min. krajowym, których tematyka gwarantuje ich liczne odwiedzanie przez mieszkańców województwa śląskiego; portal musi znajdować się wśród pierwszych dziesięciu portali w aktualnym rankingu (sierpień 2014) Megapanel PBI-Gemius w kategorii informacje i publicystyka, znajdujący się pod adresem: https:www.gemius.plplaktualnosci2014-10-1601 uszeregowanych malejąco według wartości odsłony krajowe ogółem. Billboard powinien pojawiać się w głównych zakładkach tematycznych każdego z portali (ograniczonych do informacji z zakresu np.: sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych zakładkach portalu; zakładki tematyczne każdorazowo do akceptacji przez Zamawiającego. Ekspozycja billboardów oraz boksów śródtekstowych targetowana geograficznie do użytkowników Internetu zamieszkujących obszar województwa śląskiego (na podstawie adresów IP) Emitowany będzie jeden wzór boksu śródtekstowego i jeden wzór billboardu Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika uzależniony od liczby odsłon na portalu, jednak nie dłuższy niż trzy tygodnie - mieszczący się w okresie: 1-19.12.2014 r. Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację o portalach, na których Wykonawca zamierza przeprowadzić kampanię. 2.2.2 Nośnik elektroniczny - List mailingowy (mailing reklamowy) Wielkość listu minimum 40 kB. Nośnik wykonany w technologii html (projekt wykonania listu uwzględniony w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego). List mailingowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe użytkowników bezpłatnych kont pocztowych w ramach tych samych portali internetowych, na których zamieszczono billboardy oraz boksy śródtekstowe (jako uzupełnienie powyższej kampanii). Użytkownik poczty musi być mieszkańcem województwa śląskiego (identyfikacja na podstawie informacji podanych przez użytkownika podczas rejestracji konta). List reklamowy może być dostarczony podczas kampanii tylko raz na adres danego konta e-mail. Wysyłany będzie jeden wzór listu mailingowego. Wykonawca zapewnia wysyłkę listów w proporcjonalnej liczbie na 2 portalach informacyjnych, tzn. po 200 000 wysyłek na każdym z portali, łącznie 400 000. Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia. 2.2.3 Uwagi ogólne do nośników elektronicznych: Wykonawca zapewni równomierne rozmieszczenie reklam na 2 portalach informacyjnych, tzn.: - Billboard- double billboard (po 150 000 odsłon na każdym z portali, łącznie 300 000) - Boks śródtekstowy (po 150 000 odsłon na każdym z portali, łącznie 300 000) - List reklamowy -mailling (po 200 000 wysyłek na każdym z portali, łącznie 400 000) Termin emisji billboardów i boksów śródtekstowych oraz wysyłki listów reklamowych ustalony zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na min. 7 dni kalendarzowych przed emisją-wysyłką. Kampania na portalach zintegrowana będzie czasowo z wysyłką listów reklamowych. Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących po zakończeniu każdego etapu kampanii. Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisanej przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację o liczbach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę na portalu podczas trwania kampanii oraz o liczbie wysłanych listów reklamowych do użytkowników poczty e-mail z terenu województwa śląskiego. Przedstawienie podpisanych statystyk w wersji papierowej jest podstawą do stwierdzenia wykonania usługi i zapłaty za nią. Wspólne wymagania dla wszystkich form reklamy: Wykonanie projektów graficznych, koszt nabycia praw do wszystkich materiałów wykorzystanych w projektach przez Wykonawcę musi być uwzględnione w cenie usługi. Projekt graficzny powinien być spójny dla wszystkich form reklamy, projekty powinny korespondować ze sobą wizualnie (zawierać pokrewne elementy, ale nie mogą być identyczne, dopuszcza się jednak możliwość, że Zamawiający zdecyduje, aby projekt był jednakowy dla wszystkich form reklamy). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji minimum 3 propozycje graficzne dla każdego nośnika reklamy w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wszystkie projekty graficzne muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz danymi teleadresowymi wraz z adresem strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach - ostateczny zakres informacji do akceptacji Zamawiającego. Oznaczenie publikacji zastosowane zgodnie z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W tym celu Wykonawca musi mieć możliwość skorzystania z serwisów dysponujących bazą zdjęć, grafik (jak np.: Fotolia, Photogenica) lub własnej bazy zdjęć. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów form graficznych. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Wykonawca przekaże również wersję edytowalną projektów graficznych (pliki źródłowe), które umożliwią Zamawiającemu adaptację projektu do innych formatów reklamy. Zamawiający dokona jedynie niezbędnych, technicznych zmian w projekcie, nie naruszając tym samym istoty pierwotnego projektu graficznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 54 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia była realizacja co najmniej 1 kampanii promocyjnej o zasięgu co najmniej regionalnym, polegającej na promocji na portalach internetowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, przedmiotem, wartości oraz załączeniem dowodów, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowody potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Niewykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępniania zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Liczba wysyłek listów rekalmowych-mailing - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 608- Zespół ds. Zamówień Publicznych, VI piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc Techniczna PO KL na rok 2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.