eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Budowa trzech placów zabaw i jednego placu do street workout w Jastrzębiu-Zdroju z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Jastrzębie-Zdrój: Budowa trzech placów zabaw i jednego placu do street workout w Jastrzębiu-Zdroju z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 223078 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa trzech placów zabaw i jednego placu do street workout w Jastrzębiu-Zdroju z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót z podziałem na części: CZĘŚĆ 1 - zadanie pn: Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. K. Miarki w Jastrzębiu-Zdroju Inwestycja, w zakresie urządzeń zabawowych, obejmuje część dokumentacji projektowej ograniczoną do: -wykonania podłoża bezpiecznego - gumowych mat przerastanych trawą, amortyzujących upadek, obejmujących normatywne strefy bezpieczeństwa od poszczególnych urządzeń zabawowych (dostosowana do wysokości upadkowej urządzenia), Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową do 3,4m jak również Atest PZH, -wykonania ogrodzenia panelowego wraz z furtkami/bramą wjazdową, -dostawy i montażu wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem każdego z urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej: -huśtawka poczwórna - nr urządzenia 1 - 1 sztuka -huśtawka na sprężynie - nr urządzenia 3 - 1 sztuka -zestaw sprawnościowy - nr urządzenia 7 - 1 sztuka Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. -dostawy i montażu elementów małej architektury: -ławki - 2 sztuki -kosze na śmieci - 1 sztuka -tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1 sztuka Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. CZĘŚĆ 2 - zadanie pn: Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu Publicznego Przedszkola nr 13 przy ul. Gagarina w Jastrzębiu-Zdroju Inwestycja, w zakresie urządzeń zabawowych, obejmuje część dokumentacji projektowej ograniczoną do: -wykonania remontu urządzeń zabawowych - zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją. -wykonania podłoża bezpiecznego - gumowych mat przerastanych trawą, amortyzujących upadek, obejmujących normatywne strefy bezpieczeństwa od poszczególnych urządzeń zabawowych (dostosowana do wysokości upadkowej urządzenia), Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową do 3,4m jak również Atest PZH - dostawy i montażu wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem każdego z urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej: -zabawka na sprężynie - nr urządzenia 3 -1 sztuka -zabawka na sprężynie podwójna - nr urządzenia 4 -1 sztuka - karuzela - nr urządzenia 6 -1 sztuka Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. - dostawy i montażu tablicy informacyjnej i regulaminowej placu zabaw. Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. CZĘŚĆ 3 - zadanie pn: Budowa placu do street workout przy ul. Krakowskiej w Jastrzębiu-Zdroju Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem zagospodarowanie terenu na części działki nr 12-437/26 przy ul. Krakowskiej w Jastrzębiu-Zdroju a w szczególności: -zagospodarowanie terenu - w zakresie parku street workout, -rozmieszczenie urządzeń do street workout wraz z wykonaniem podłoża w postaci gumowych mat przerastanych trawą. Teren przewidziany do lokalizacji parku do street workout, znajduje się w pobliżu osiedla mieszkaniowego w Jastrzębiu-Zdroju - na terenie, przylegającym bezpośrednio do istniejących boisk do gry oraz placów zabaw. Teren znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie budynków mieszkalnych - wielorodzinnych, terenów zielonych, nawierzchni utwardzonych, w postaci placów i chodników. Teren nie jest oświetlony lampami ulicznymi oraz nie jest zabezpieczony ogrodzeniem. Przeważającą część terenu stanowi nawierzchnia trawiasta. Na terenie nie występują żadne inne urządzenia naziemne. Istniejąca zieleń zinwentaryzowana w granicach zakresu opracowania projektu przeznaczona jest do pozostawienia w całości (za wyjątkiem konieczności usunięcia obumarłych, chorych, suchych oraz zagrażających osobom korzystającym z placu do street workout. Inwestycja, w zakresie urządzeń zabawowych, obejmuje część dokumentacji projektowej ograniczoną do: -wykonania podłoża bezpiecznego - gumowych mat przerastanych trawą, amortyzujących upadek, obejmujących normatywne strefy bezpieczeństwa od poszczególnych urządzeń (dostosowana do wysokości upadkowej urządzenia), Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową do 3,4m jak również Atest PZH -dostawy i montażu wielofunkcyjnego zestawu urządzeń do street workout spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej - zestaw sprawnościowy - nr urządzenia 1 - tj. 1 komplet zawierający: -Ławkę do brzuszków -Poręcze do pompek -Poręcze gimnastyczne -Line do wspinania -Drabinę poziomą, pionową -Drążki do wymyków, podciągnięć x 4 szt. -Drążek do wymyków, podciągnięć x 2 szt. -Drążek do podciągania. Każde z montowanych urządzeń musi spełniać normę bezpieczeństwa i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do street workout, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. -dostawy i montażu tablicy informacyjnej z regulaminem parku do street workout - 1 sztuka Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. CZĘŚĆ 4 - zadanie pn: Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 17 w Jastrzębiu Zdroju Inwestycja przedstawiona w dokumentacji projektowej obejmuje: -wykonanie podłoża bezpiecznego -sztuczna nawierzchnia, wykonana z wykładziny igłowanej z PP o grubości min 13mm, wypełnianej piaskiem. W strefach o wysokości upadkowej 210 cm montaż musi przebiegać na podkładzie elastycznym z płyt z polipropylenu. Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową 2,1 m jak również Atest PZH. -dostawę i montaż wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem każdego z urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej: -Wielofunkcyjne urządzenie zabawowe - 1 sztuka - Gra tablicowa intelektualna (tzw. tablica np. kołko i krzyżyk) - 1 sztuka - Bujak 4-osobowy na sprężynie - 1 sztuka - Huśtawka wagowa 4-ro osobowa - 1 sztuka - Zestaw sprawnościowy (tzw. linarium) - 1 sztuka Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. - wykonanie trawnika wokół nawierzchni bezpiecznej placu zabaw ok. 232 m2, -wykonanie chodnika z kostki brukowej o powierzchni ok. 35,00 m2 -wykonanie schody terenowe z kostki brukowej o powierzchni ok. 2,10 m2 -wykonanie ogrodzenia z przęseł stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo wraz z furtką wejściową/wjazdową, -dostawę i montaż elementów małej architektury: -ławki - 2 sztuki -kosze na śmieci - 2 sztuki -tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1 sztuka Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty polegające na budowie minimum: - dwóch placów zabaw - dotyczy Części 1, 2 i 4 - dwóch placów do street workout - dotyczy Części 3 Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej i wymagane innymi przepisami tj.: uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć kartę techniczną proponowanych urządzeń określających ich wymiary, materiały użyte do budowy, kształt - budowę i funkcje lub inny dokument, z którego będą wynikały powyższe informacje.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji oraz projektem umowy oraz przyjęciu ich postanowień bez zastrzeżeń, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń, zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 i / lub załącznik nr 1 a/ lub załącznik nr 1 b/ lub załącznik nr 1 c. UWAGA: dla każdej z CZĘŚCI jest osobny formularz ofertowy i w ofercie należy przedłożyć formularz dotyczący tej części, na którą wykonawca składa ofertę. 2) kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w przedmiarze robót wg załącznika nr 10/lub 10a/lub 10b/ lub 10c. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysów uproszczonych zawierających podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową tego kosztorysu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10 siwz), 4) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 6) - jeżeli dotyczy. UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - TERMIN REALIZACJI - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które realizowane będą w oparciu o protokoły robót zamiennych/protokoły konieczności robót dodatkowych spisane przy udziale zamawiającego i wykonawcy, b) w zakresie terminu wykonania: - gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamówienia dodatkowego nie dającego się przewidzieć na etapie sporządzania oferty i wstrzymującego wykonanie zamówienia podstawowego, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności, - gdy zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych a ich realizacja uniemożliwia wykonanie zadania w terminie określonym w § 4 umowy, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności. W przypadku zaistnienia jednego z w/w warunków zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych okoliczności. c) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 10 ust. 2 umowy w przypadku wystąpienia robót zaniechanych, zamiennych i dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie umowne zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności. d) w zakresie innych podmiotów, na zasobach których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca lub wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia e) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, f) w zakresie zmiany osób uprawnionych do wykonywania funkcji kierowniczych - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu określone na etapie postępowania. 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. W przypadku określonym w § 19 ust. 2 pkt. f Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami spełniającymi wymogi określone w pkt. 8.2.2 siwz, celem uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. K. Miarki w Jastrzębiu-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja, w zakresie urządzeń zabawowych, obejmuje część dokumentacji projektowej ograniczoną do: -wykonania podłoża bezpiecznego - gumowych mat przerastanych trawą, amortyzujących upadek, obejmujących normatywne strefy bezpieczeństwa od poszczególnych urządzeń zabawowych (dostosowana do wysokości upadkowej urządzenia), Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową do 3,4m jak również Atest PZH, -wykonania ogrodzenia panelowego wraz z furtkami/bramą wjazdową,-dostawy i montażu wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem każdego z urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej: -huśtawka poczwórna - nr urządzenia 1 - 1 sztuka, -huśtawka na sprężynie - nr urządzenia 3 - 1 sztuka, -zestaw sprawnościowy - nr urządzenia 7 - 1 sztuka. Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. -dostawy i montażu elementów małej architektury: -ławki - 2 sztuki,-kosze na śmieci - 1 sztuka , -tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1 sztuka. Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. TERMIN REALIZACJI - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu Publicznego Przedszkola nr 13 przy ul. Gagarina w Jastrzębiu-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja, w zakresie urządzeń zabawowych, obejmuje część dokumentacji projektowej ograniczoną do: -wykonania remontu urządzeń zabawowych - zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją. -wykonania podłoża bezpiecznego - gumowych mat przerastanych trawą, amortyzujących upadek, obejmujących normatywne strefy bezpieczeństwa od poszczególnych urządzeń zabawowych (dostosowana do wysokości upadkowej urządzenia), Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową do 3,4m jak również Atest PZH, - dostawy i montażu wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem każdego z urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej: -zabawka na sprężynie - nr urządzenia 3 -1 sztuka, -zabawka na sprężynie podwójna - nr urządzenia 4 -1 sztuka, - karuzela - nr urządzenia 6 -1 sztuka. Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. - dostawy i montażu tablicy informacyjnej i regulaminowej placu zabaw. Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. TERMIN REALIZACJI - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa placu do street workout przy ul. Krakowskiej w Jastrzębiu-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem zagospodarowanie terenu na części działki nr 12-437/26 przy ul. Krakowskiej w Jastrzębiu-Zdroju a w szczególności: -zagospodarowanie terenu - w zakresie parku street workout, -rozmieszczenie urządzeń do street workout wraz z wykonaniem podłoża w postaci gumowych mat przerastanych trawą. Teren przewidziany do lokalizacji parku do street workout, znajduje się w pobliżu osiedla mieszkaniowego w Jastrzębiu-Zdroju - na terenie, przylegającym bezpośrednio do istniejących boisk do gry oraz placów zabaw. Teren znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie budynków mieszkalnych - wielorodzinnych, terenów zielonych, nawierzchni utwardzonych, w postaci placów i chodników. Teren nie jest oświetlony lampami ulicznymi oraz nie jest zabezpieczony ogrodzeniem. Przeważającą część terenu stanowi nawierzchnia trawiasta. Na terenie nie występują żadne inne urządzenia naziemne. Istniejąca zieleń zinwentaryzowana w granicach zakresu opracowania projektu przeznaczona jest do pozostawienia w całości (za wyjątkiem konieczności usunięcia obumarłych, chorych, suchych oraz zagrażających osobom korzystającym z placu do street workout. Inwestycja, w zakresie urządzeń zabawowych, obejmuje część dokumentacji projektowej ograniczoną do: -wykonania podłoża bezpiecznego - gumowych mat przerastanych trawą, amortyzujących upadek, obejmujących normatywne strefy bezpieczeństwa od poszczególnych urządzeń (dostosowana do wysokości upadkowej urządzenia), Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową do 3,4m jak również Atest PZH -dostawy i montażu wielofunkcyjnego zestawu urządzeń do street workout spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej - zestaw sprawnościowy - nr urządzenia 1 - tj. 1 komplet zawierający: -Ławkę do brzuszków, -Poręcze do pompek, -Poręcze gimnastyczne, -Line do wspinania, -Drabinę poziomą, pionową, -Drążki do wymyków / podciągnięć x 4 szt., -Drążek do wymyków / podciągnięć x 2 szt. -Drążek do podciągania. Każde z montowanych urządzeń musi spełniać normę bezpieczeństwa i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do street workout, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa.Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu.-dostawy i montażu tablicy informacyjnej z regulaminem parku do street workout - 1 sztuka. Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. TERMIN REALIZACJI - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 17 w Jastrzębiu-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja przedstawiona w dokumentacji projektowej obejmuje: -wykonanie podłoża bezpiecznego -sztuczna nawierzchnia, wykonana z wykładziny igłowanej z PP o grubości min 13mm, wypełnianej piaskiem. W strefach o wysokości upadkowej 210 cm montaż musi przebiegać na podkładzie elastycznym z płyt z polipropylenu. Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową 2,1 m jak również Atest PZH. -dostawę i montaż wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem każdego z urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej: -Wielofunkcyjne urządzenie zabawowe - 1 sztuka - Gra tablicowa intelektualna (tzw. tablica np. kołko i krzyżyk) - 1 sztuka - Bujak 4-osobowy na sprężynie - 1 sztuka - Huśtawka wagowa 4-ro osobowa - 1 sztuka - Zestaw sprawnościowy (tzw. linarium) - 1 sztuka Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. - wykonanie trawnika wokół nawierzchni bezpiecznej placu zabaw ok. 232 m2, -wykonanie chodnika z kostki brukowej o powierzchni ok. 35,00 m2 -wykonanie schody terenowe z kostki brukowej o powierzchni ok. 2,10 m2 -wykonanie ogrodzenia z przęseł stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo wraz z furtką wejściową/wjazdową, -dostawę i montaż elementów małej architektury: -ławki - 2 sztuki -kosze na śmieci - 2 sztuki -tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1 sztuka Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: SIWZ, projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. TERMIN REALIZACJI - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.