eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na XV części, spr 22/KPW/INFR/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Gdynia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na XV części, spr 22/KPW/INFR/2015
Numer ogłoszenia: 22305 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl;

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na XV części, spr 22/KPW/INFR/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia Cześć I Remont pomieszczeń oraz naprawa elewacji w budynku nr 5 - Gdynia, ul. Sakowicza 1;Część II Częściowa wymiana ogrodzenia zewnętrznego - Gdynia, ul. Dickmana; Część III Remont pomieszczeń, naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 78 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; Część IV Remont sanitariatów i klatki schodowej w budynku nr 61 - Gdynia,ul. Dickmana 10; Część V Remont pomieszczeń w budynku nr 62 - Gdynia, ul. Dickmana 10; Część VI Wymiana łatwopalnych okładzin ściennych w budynku nr 1 i 2 - Gdańsk, ul. Do Studzienki 43,45; Część VII Naprawa dachu i instalacji odgromowej w budynku nr 2 - Gdańsk, ul. Do Studzienki 45; Część VIII 1. Naprawa pokrycia dachowego i blacharki w budynku nr 24 - Gdynia, ul. Arciszewskich, 2. Naprawa schodów i murów oporowych w budynku nr 25 - Gdynia, ul. Arciszewskich; Część IX Konserwacja pomieszczeń i sanitariatów w budynku nr 123 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; Część X Wymiana bramy garażowej w budynku nr 56 - Gdynia, ul. Dickmana 10; Część XI Naprawa dachu i instalacji odgromowej w budynku nr 25 - Gdynia, ul. Sakowicza 1; Część XII 1.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 3 - Hel Bór, 2. Wymiana stolarki okiennej, montaż krat w budynku nr 1 - Hel (8598), 3. Wymiana stolarki okiennej, montaż krat w budynku nr 2 - Hel (8598), 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 3 - Hel (8598), 5.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 7 - Hel (8598), 6. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 4 - Hel (8598), 7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 5 - Hel (8598); Część XIII 1. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, montaż krat w budynku nr 2 - Hel (8601), 2. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 6 - Hel (8601), 3. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 7 Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 6 - Hel (8601), 4. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 40 i 41 - Hel (8601); Część XIV 1. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 4 - Hel (8601),2. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 5 - Hel (8601),3. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 9 - Hel (8601). Część XVRoboty podczyszczeniowe w Basenie Żeglarskim w Porcie Gdynia. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia, w skład, którego wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar i Zestawienie materiałów; 3. W odniesieniu do wskazanych w powyższej dokumentacji znaków towarowych, patentów, źródła pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych posiadających parametry nie gorsze niż wyszczególnione w dokumentacji. Materiały równoważne przed ich zastosowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego. 4. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją zawartą w pkt. 3, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar i Zestawienie materiałów, stanowiące część załącznika nr 6 do SIWZ, służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 5. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej obiektów. Ze względów organizacyjnych dokonanie wizji lokalnej odbędzie się w dniu 23.02.2015 r. o godzinie 09:00. Zbiórka w budynku nr 171/4001 na terenie KPW Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień na Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia Cześć I Remont pomieszczeń oraz naprawa elewacji w budynku nr 5 - Gdynia, ul. Sakowicza 1;Część II Częściowa wymiana ogrodzenia zewnętrznego - Gdynia, ul. Dickmana; Część III Remont pomieszczeń, naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 78 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; Część IV Remont sanitariatów i klatki schodowej w budynku nr 61 - Gdynia,ul. Dickmana 10; Część V Remont pomieszczeń w budynku nr 62 - Gdynia, ul. Dickmana 10; Część VI Wymiana łatwopalnych okładzin ściennych w budynku nr 1 i 2 - Gdańsk, ul. Do Studzienki 43,45; Część VII Naprawa dachu i instalacji odgromowej w budynku nr 2 - Gdańsk, ul. Do Studzienki 45; Część VIII 1. Naprawa pokrycia dachowego i blacharki w budynku nr 24 - Gdynia, ul. Arciszewskich, 2. Naprawa schodów i murów oporowych w budynku nr 25 - Gdynia, ul. Arciszewskich; Część IX Konserwacja pomieszczeń i sanitariatów w budynku nr 123 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; Część X Wymiana bramy garażowej w budynku nr 56 - Gdynia, ul. Dickmana 10; Część XI Naprawa dachu i instalacji odgromowej w budynku nr 25 - Gdynia, ul. Sakowicza 1; Część XII 1.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 3 - Hel Bór, 2. Wymiana stolarki okiennej, montaż krat w budynku nr 1 - Hel (8598), 3. Wymiana stolarki okiennej, montaż krat w budynku nr 2 - Hel (8598), 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 3 - Hel (8598), 5.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 7 - Hel (8598), 6. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 4 - Hel (8598), 7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 5 - Hel (8598); Część XIII 1. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, montaż krat w budynku nr 2 - Hel (8601), 2. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 6 - Hel (8601), 3. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 7 Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 6 - Hel (8601), 4. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 40 i 41 - Hel (8601); Część XIV 1. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 4 - Hel (8601),2. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 5 - Hel (8601),3. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 9 - Hel (8601). Część XVRoboty podczyszczeniowe w Basenie Żeglarskim w Porcie Gdynia do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: Część I: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł, 00/100) Część II: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy zł, 00/100) Część III: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł, 00/100) Część IV: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł, 00/100) Część V: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł, 00/100) Część VI: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł, 00/100) Część VII: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta zł, 00/100) Część VIII: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł, 00/100) Część IX: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł, 00/100) Część XI: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta zł, 00/100) Część XII: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset zł. 00/100) Część XIII: 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy zł, 00/100) Część XIV: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł, 00/100) Część XV: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł, 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Gdańsk nr rachunku: 21 1010 1140 0171 5413 9120 2000 z dopiskiem: wadium - nr sprawy: 22/KPW/INFR/2015; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w Kancelarii Jawnej Komendy Portu Wojennego Gdynia w kopercie opatrzonej nazwą oraz adresem wykonawcy z dopiskiem: Wadium - nr sprawy 22/KPW/INFR/2015, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiąca dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia powinno w ich treści zawierać zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w Specyfikacji 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (zgodnie z Art.12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz będącymi wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonej zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z aktualnym terminem ważności: 1) dla Części I, III, IV, V, IX - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. 2) dla Części XI - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b) zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c) treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d) niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, g) zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, h) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (o kwotę nie mniejszą niż wynikać to będzie z kosztorysu ofertowego dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego przed podpisaniem umowy), pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na wniosek wykonawcy, do przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) wystąpienia konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. 4. W przypadkach określonych w ust. 3 okres przesunięcia terminu zakończenia nie przekroczy okresu równego okresowi przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.wp.mil.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń oraz naprawa elewacji w budynku nr 5 - Gdynia, ul. Sakowicza 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Cześć I Remont pomieszczeń oraz naprawa elewacji w budynku nr 5 - Gdynia, ul. Sakowicza 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 125.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częściowa wymiana ogrodzenia zewnętrznego - Gdynia, ul. Dickmana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część II Częściowa wymiana ogrodzenia zewnętrznego - Gdynia, ul. Dickmana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.26.23.50-9, 45.34.20.00-6, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 125.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń, naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 78 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część III Remont pomieszczeń, naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 78 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont sanitariatów i klatki schodowej w budynku nr 61 - Gdynia,ul. Dickmana 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część IV Remont sanitariatów i klatki schodowej w budynku nr 61 - Gdynia, ul. Dickmana 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 125.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku nr 62 - Gdynia, ul. Dickmana 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część V Remont pomieszczeń w budynku nr 62 - Gdynia, ul. Dickmana 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 125.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana łatwopalnych okładzin ściennych w budynku nr 1 i 2 - Gdańsk, ul. Do Studzienki 43,45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część VI Wymiana łatwopalnych okładzin ściennych w budynku nr 1 i 2 - Gdańsk, ul. Do Studzienki 43,45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Naprawa dachu i instalacji odgromowej w budynku nr 2 - Gdańsk, ul. Do Studzienki 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część VII Naprawa dachu i instalacji odgromowej w budynku nr 2 - Gdańsk, ul. Do Studzienki 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 1. Naprawa pokrycia dachowego i blacharki w budynku nr 24 - Gdynia, ul. Arciszewskich, 2. Naprawa schodów i murów oporowych w budynku nr 25 - Gdynia, ul. Arciszewskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część VIII 1. Naprawa pokrycia dachowego i blacharki w budynku nr 24 - Gdynia, ul. Arciszewskich, 2. Naprawa schodów i murów oporowych w budynku nr 25 - Gdynia, ul. Arciszewskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konserwacja pomieszczeń i sanitariatów w budynku nr 123 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część IX Konserwacja pomieszczeń i sanitariatów w budynku nr 123 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wymiana bramy garażowej w budynku nr 56 - Gdynia, ul. Dickmana 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część X Wymiana bramy garażowej w budynku nr 56 - Gdynia, ul. Dickmana 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.48-3, 45.44.00.00-3, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Naprawa dachu i instalacji odgromowej w budynku nr 25 - Gdynia, ul. Sakowicza 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część XI Naprawa dachu i instalacji odgromowej w budynku nr 25 - Gdynia, ul. Sakowicza 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.23.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 3-Hel Bór,Wymiana stolarki okiennej, montaż krat w bud.nr 1-Hel(8598),Wymiana stolarki okiennej, montaż krat w bud.nr 2-Hel(8598),Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w bud.nr 3-Hel(8598),Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w bud.nr 7-Hel(8598),Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w bud.nr 4-Hel(8598),Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w bud.nr 5 Hel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część XII 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 3 - Hel Bór 2. Wymiana stolarki okiennej, montaż krat w budynku nr 1 - Hel (8598), 3. Wymiana stolarki okiennej, montaż krat w budynku nr 2 - Hel (8598), 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 3 - Hel (8598), 5. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 7 - Hel (8598), 6. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 4 - Hel (8598), 7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż krat w budynku nr 5 - Hel (8598)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.60-3, 45.44.21.00-8, 45.26.19.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, montaż krat w bud.nr 2 Hel (8601),Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w bud.nr 6 Hel (8601), Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w bud. nr 7 Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w bud.nr 6 Hel (8601), Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w bud.nr 40 Hel (8601)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część XIII 1. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, montaż krat w budynku nr 2 - Hel (8601), 2. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 6 - Hel (8601), 3. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 7 Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 6 - Hel (8601), 4. Naprawa pokrycia dachowego i instalacji odgromowe, malowanie tynków montaż krat w budynku nr 40 i 41 - Hel (8601)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.42.11.60-3, 45.31.12.00-2, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.21.90-5, 45.44.21.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 1. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 4 - Hel (8601), 2. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 5 - Hel (8601), 3. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 9 - Hel (8601)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część XIV 1. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 4 - Hel (8601), 2. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 5 - Hel (8601), 3. Naprawa stolarki drzwiowej zewn., montaż krat w budynku nr 9 - Hel (8601)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.60-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Roboty podczyszczeniowe w Basenie Żeglarskim w Porcie Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część XV Roboty podczyszczeniowe w Basenie Żeglarskim w Porcie Gdynia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.