eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa materiałów instalacyjnych dla KZGM w Katowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Katowice: Dostawa materiałów instalacyjnych dla KZGM w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 223059 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193719 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów instalacyjnych dla KZGM w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych dla KZGM w Katowicach opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Dostawy dostarczane będą do siedzib zamawiającego partiami, według potrzeb zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na podstawie zamówień wystawionych przez Zamawiającego na własny koszt. Zamówienia będą określać szczegółowo rodzaj, ilość, termin oraz miejsce dostawy. Wzór zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do umowy. Do wyceny oferty należy przyjąć 23% stawkę podatku od towarów i usług (VAT). UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości potrzebnych Zamawiającemu materiałów objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ) określił minimalne oraz maksymalne ilości asortymentu. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości zwiększenia ilości materiałów. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto i maksymalnych ilości wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji i tym samym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot umowy minimum w zakresie i czasie oferowanym przez producenta przedmiotu umowy, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Jeśli gwarancja oferowana przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres lub czas, niż zapewniana przez producenta przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem umowy warunków udzielanej przez siebie gwarancji w formie pisemnej. Okres gwarancji biegnie od następnego dnia po dostarczeniu poszczególnej partii przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 42.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurt Detal Krzysztof Hałas, ul. Dekana 6, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32020,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19482,09

  • Oferta z najniższą ceną: 19482,09 / Oferta z najwyższą ceną: 20188,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.