eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Bydgoszcz: 68/P/2014
Numer ogłoszenia: 223020 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 68/P/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w obrębie działania ROM-1 i ROM-2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - WYKONAŁ co najmniej : dla zadania nr 1: - 1 robotę budowlaną polegające na wymianie stolarki okiennej na PCV o wartości robót większej lub równej 30.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla zadania nr 2 i 4: - 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki drzwiowej (drewnianej) o wartości robót większej lub równej 10.000 zł brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla zadania nr 3: - 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej na drewnianą lub PCV o wartości robót większej lub równej 10.000,00 zł brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem ustawy Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje minimum (dotyczy wszystkich zadań): * osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dla zadania nr 1: - robota budowlana polegająca na wymianie stolarki okiennej na PCV o wartości robót większej lub równej 30.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla zadania nr 2 i 4: - robota budowlana polegająca na wymianie stolarki drzwiowej (drewnianej) o wartości robót większej lub równej 10.000 zł brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla zadania nr 3: - robota budowlana polegająca na wymianie stolarki okiennej na drewnianą lub PCV o wartości robót większej lub równej 10.000,00 zł brutto (słownie brutto: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5) Podział ceny na składniki - według wzoru określonego załącznikiem nr 11/1, 11/2, 11/3 i 11/4 do SIWZ (odpowiednio do zadania) 6) Formularz oferty - według wzoru stąnowiacego załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 68/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: wymiana stolarki okiennej na PCV w budynkach w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 1 przy ul.: Baczyńskiego 21B/25, Glinki 147/5/5/5, Glinki 147/21/21/5, Hutniczej 5/6, Modrakowej 48/4/41, Noakowskiego 3/1/2, Okólnej 11 (strych), Smoleńskiej 68/9, Smoleńskiej 76/1, Smoleńskiej 86/9, Smoleńskiej 90/9 , Smoleńskiej 96/9, Solnej 12 barak 1/1/4 , Szarych Szeregów 11/1/1, Szarych Szeregów 14/31, Szarych Szeregów 14/54, Toruńskiej 119/2, Toruńskiej 188/2, Toruńskiej 246/2, Toruńskiej 278/32, Toruńskiej 70/3, Wojska Polskiego 2B/7 i Solnej 12/5/6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 68/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: wymiana stolarki drzwiowej (skrzydła drzwiowe klepkowe zewnętrzne pełne) w budynkach w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 1 przy ul.: Babia Wieś 10/7, Glinki 147/21/21/3, Glinki 147/21/21/5, Karpackiej 25/2 , Mokrej 13/2, Planu 6-letniego 1C/29, Smoleńskiej 62/1, Smoleńskiej 74/7, Smoleńskiej 86/9, Szarych Szeregów 2/15 ,Toruńskiej 66/5, Toruńskiej 86/1B , Wł. Bełzy 18A/18 i Boh. Kragujewca 11/4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 68/p/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: wymiana stolarki okiennej na PCV i drewnianą w budynkach w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 przy ul.: Abrahama 5/1 (PCV), Bielickiej 29/2 (PCV), Chłopickiego 1/5 (drewniana), Dolina 55/3 (drewniane) , Gałczyńskiego 6/33 (PCV), Gołębiej 2a/1 (PCV), Grudziądzkiej 19/11 (PCV), Grudziądzkiej 19/14 (PCV), Nakielskiej 60/7 (PCV), Nakielskiej 60/14 (PCV), Nakielskiej 63/7 (PCV), Nakielskiej 201/2 (PCV) Św. Trójcy 3/6a (drewniana), Św. Trójcy 28/3a (drewniana), Ułańskiej 5/1 (drewniana).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 68/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: wymiana stolarki drzwiowej w budynkach w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 przy ul.: Na Wzgórzu 30 (wejściowe do budynku), Ułańskiej 23 (wejściowe do budynku - budynek objęty ochroną konserwatorską), Wełniany Rynek 12 (wejściowe do budynku-budynek objęty ochroną konserwatorską), Wierzbickiego 3/15 (wejściowe do budynku - budynek objęty ochroną konserwatorską)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.