eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Modernizacja PŚDS w Kętach - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Oświęcim: Modernizacja PŚDS w Kętach - etap II
Numer ogłoszenia: 222939 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309614 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja PŚDS w Kętach - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja PŚDS w Kętach - etap II. Lokalizacja inwestycji: budynek byłego internatu PZ Nr 10 Szkół Mechaniczno - Elektrycznych przy ul. Żwirki i Wigury 27a w Kętach, działki o nr ew. 2461/10, 2378/1. 2. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót w podziale na etapy: etap I - do realizacji w 2014 r., obejmujący dobudowę zewnętrznego szybu wraz z montażem dźwigu osobowego oraz przebudowę instalacji elektrycznej, etap II - do realizacji w 2015 r., obejmujący budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz ze schodami, przebudowę istniejącej klatki schodowej sąsiadującej z windą oraz roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Projekt budowlany. TOM I. Dokumentacja formalno- prawna i zagospodarowanie terenu. TOM II. Branża architektoniczna. TOM III. Branża konstrukcyjna. TOM IV. Branża elektryczna. TOM V. Branża sanitarna. Projekt wykonawczy. TOM I. Branża architektoniczna. TOM II. Branża konstrukcyjna. TOM IV. Branża elektryczna. TOM V. Branża sanitarna. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. TOM I. Branża architektoniczna. TOM II. Branża konstrukcyjna. TOM IV. Branża elektryczna. TOM V. Branża sanitarna. 4. Przedmiar robót UWAGA: załączona dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę całego obiektu. W tym etapie planowane do wykonania prace opisane zostały w punkcie 2. Jeżeli Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.3 do Wniosku. Budynek jest obiektem czynnym, z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby przez cały czas realizacji robót zapewnić bezpieczne dojście do budynku oraz ciągłość dostawy mediów. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień . Włączenia i wyłączenia urządzeń i sieci niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane, włącznie z pełną obsługą geodezyjną i nadzorami ze strony właścicieli sieci.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEKO s.c. Agata Gut, Rafał Gut, ul. Floriańska 50, 32-590 Libiąż, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 404420,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 434845,53

  • Oferta z najniższą ceną: 434845,53 / Oferta z najwyższą ceną: 494000,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.