eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup materiałów BHP, biurowych i środków czystości na potrzeby otwarcia zadań badawczych w powstałych laboratoriach w ramach realizacji projektów w WCB EIT+.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Wrocław: Zakup materiałów BHP, biurowych i środków czystości na potrzeby otwarcia zadań badawczych w powstałych laboratoriach w ramach realizacji projektów w WCB EIT+.
Numer ogłoszenia: 222897 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167243 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów BHP, biurowych i środków czystości na potrzeby otwarcia zadań badawczych w powstałych laboratoriach w ramach realizacji projektów w WCB EIT+..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów BHP, biurowych i środków czystości (dalej materiałów), na potrzeby otwarcia zadań badawczych w powstałych laboratoriach w ramach realizacji n/w projektów: a) Projekt NanoMat; b) Projekt BioMed; c) Projekt DCMiB; d) Projekt FNP Solar; e) Projekt Lider; f) Projekt FNP Metan; g) Projekt ML Sysytem Oraz Humaintarium. 2. Zakupy w ramach poszczególnych części zamówienia realizowane będą w sposób sukcesywny, w terminach określonych w Rozdziale 8 SIWZ oraz Wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Podanie nazw pochodzenia w opisach w konkretnych przypadkach zamówień jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, ze ilości określone w Załączniku nr 5 (Zał. 5.1 - 5.8) do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty na daną część zamówienia, w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę na daną część zamówienia nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Jednak łączna wartość zamówień częściowych nie przekroczy całkowitej ceny brutto w danej części zamówienia. 5. Cenę brutto za całość zamówienia w danej części, Wykonawca zobowiązany jest wpisać do Formularza oferty (Załącznika nr 1 do SIWZ). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany na inny rozmiar, odzieży i obuwia ochronnego pod warunkiem, że są one nieużywane i posiadają wszystkie metki oraz znaki towarowe. Wszelkie koszty związane z wymianą obciążają Wykonawcę. 7. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy 39.83.12.00 - Detergenty 18.42.40.00 - Rękawice 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 39.82.12.00 - 39.82.12.00 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 33.73.51.00 - Gogle ochronne 18.14.20.00 - Okulary ochronne 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG.02.02.00-02-001/09 pn. Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+; POIG.01.01.02-02-002/08 pn. Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach; POIG.01.01.02-02-003/08 pn. Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne; HOMING PLUS/2011-4/7 pn. Fabrication and characterization of flexible organic solar cells free from indium-tin-oxide; HOMING PLUS/2012-6/8 pn. Developing New technology for sensitive gas sensing and its application.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Środki ochrony BHP - ogólne - zał. 5.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 69/71, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41913,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31893,29

  • Oferta z najniższą ceną: 31893,29 / Oferta z najwyższą ceną: 40702,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Środki ochrony BHP - specjalistyczne - zał 5.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VWR International Sp. z o.o., ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122891,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95282,57

  • Oferta z najniższą ceną: 95282,57 / Oferta z najwyższą ceną: 95282,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Odzież ochronna - zał. 5.4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL Spółka Akcyjna, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25974,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13342,42

  • Oferta z najniższą ceną: 13342,42 / Oferta z najwyższą ceną: 13342,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Oznakowanie - zał. 5.5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 69/71, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3060,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2409,06

  • Oferta z najniższą ceną: 2409,06 / Oferta z najwyższą ceną: 2409,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Ochrona przed promieniowaniem laserowym - zał. 5.6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurotek International Sp. z o.o., Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17966,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20388,71

  • Oferta z najniższą ceną: 20388,71 / Oferta z najwyższą ceną: 20388,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Środki czystości - ogólne - zał. 5.7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 69/71, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35855,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19286,35

  • Oferta z najniższą ceną: 19286,35 / Oferta z najwyższą ceną: 19286,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Materiały biurowe - zał. 5.8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 69/71, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2269,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1077,85

  • Oferta z najniższą ceną: 1077,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1077,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.