eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › WYCINKA PODCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI DRZEW , PRZESADZANIE KRZEWÓW , NASADZANIE WRAZ Z PIELĘGNACJĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4340 W SZCZECINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Szczecin: WYCINKA PODCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI DRZEW , PRZESADZANIE KRZEWÓW , NASADZANIE WRAZ Z PIELĘGNACJĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4340 W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 222626 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 48 38, faks 261 45 23 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednsotka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA PODCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI DRZEW , PRZESADZANIE KRZEWÓW , NASADZANIE WRAZ Z PIELĘGNACJĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 4340 W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka ,podcinka drzew i krzewów, frezowanie pni drzew, przesadzanie krzewów, nasadzanie wraz z pielęgnacją oraz zagospodarowanie terenów zielonych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4340 w Szczecinie. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 2 , 2a, 2b do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia, oraz w załącznikach nr 3, 3a, 3b, do SIWZ - formularze cenowe, odrębny dla każdej części postępowania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości : dla części 1 zamówienia 2 400,00 zł dla części 2 zamówienia nie jest wymagane dla części 3 zamówienia nie jest wymagane Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP OSzczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu 52-ZP-08-15, Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt.8.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt.8.5.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2 a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również , że wykonują , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla części 1 zamówienia 2 usługi- polegające na wycince drzew, o wartości tych umów nie mniejszej niż 35 000,00 zł każda. dla części 2 zamówienia 1 usługę - polegającą na wycince drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków , o wartości tej umowy nie mniejszej niż 2 500,00 zł dla części 3 zamówienia 2 usługi - polegające na nasadzaniu zieleni o wartości tych umów nie mniejszej niż 7 500,00 zł każda. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części lub na całość zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2 a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą ,że dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą, posiadającą kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r, w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , prac restauratorskich , robót budowlanych , badań konserwatorskich , badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz. U. z 2011 r, nr 165 poz. 987) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, według załącznika nr 8 do SIWZ (załącznik wymagany dla części 2 postępowania) Dla części 1 i 3 postępowania Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2 a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia , którego suma ubezpieczeniowa wynosi: dla części 1 zamówienia - 400 000,00 zł dla części 2 zamówienia- 300 000,00 zł dla części 3 zamówienia - 100 000,00 zł Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części lub na całość zamówienia winni wykazać , że posiadają opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej dla np.: części 1 i 2 zamówienia 700 000,00 zł lub na całość zamówienia 800 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Długość okresu pielęgnacji drzew i krzewów - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: urzędowej zmiany wysokości podatku VAT, zmiany spowodowane okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich zmiany wartości wynagrodzenia w przypadku usług zaniechanych, zmiany limitu finansowego w danym roiku budżetowym , zmiany powierzchni zleconej do usługi tj. jej zmniejszenie, zmiany w przepisach ustawowych związanych z przedmiotem zamówienia , które nastąpiły po dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4340 , ul .Narutowicza 10 A, 70-231 Szczecin , bud. nr 19 pok.nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , Kancelaria Jawna ,bud. nr 18 pok.nr 5- parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka , podcinka drzew i krzewów frezowaniu pni drzew przesadzanie krzewów oraz wykonanie nasadzeń wraz z pielęgnacją terenach administrowanych przez JW.4340 w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka ,podcinka drzew i krzewów, frezowanie pni drzew, przesadzanie krzewów, nasadzanie wraz z pielęgnacją oraz zagospodarowanie terenów zielonych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4340 w Szczecinie. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 2 , 2a, 2b , do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia, oraz w załącznikach nr 3, 3a, 3b, do SIWZ - formularze cenowe, odrębny dla każdej części postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu pielęgnacji drzew i krzewów - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka, frezowanie oraz nasadzanie drzew wraz z pielęgnacją na terenie działki wpisanej do rejestru zabytków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka ,podcinka drzew i krzewów, frezowanie pni drzew, przesadzanie krzewów, nasadzanie wraz z pielęgnacją oraz zagospodarowanie terenów zielonych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4340 w Szczecinie. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 2 , 2a, 2b , do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia, oraz w załącznikach nr 3, 3a, 3b, do SIWZ - formularze cenowe, odrębny dla każdej części postępowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu pielęgnacji drzew i krzewów - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie terenów zielonych wraz z pielęgnacją na terenach administrowanych przez JW. 4340 w Szczecinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka ,podcinka drzew i krzewów, frezowanie pni drzew, przesadzanie krzewów, nasadzanie wraz z pielęgnacją oraz zagospodarowanie terenów zielonych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 4340 w Szczecinie. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 2 , 2a, 2b , do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia, oraz w załącznikach nr 3, 3a, 3b, do SIWZ - formularze cenowe, odrębny dla każdej części postępowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Długość okresu pielęgnacji drzew i krzewów - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.