eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Przebudowa drogi gminnej wraz z budową odwodnienia oraz budową chodnika w m. Stare Bielice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Drezdenko: Przebudowa drogi gminnej wraz z budową odwodnienia oraz budową chodnika w m. Stare Bielice
Numer ogłoszenia: 222581 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196523 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej wraz z budową odwodnienia oraz budową chodnika w m. Stare Bielice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wraz z odwodnieniem, chodników i oświetlenia. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Wykonanie podbudowy i asfaltowej nawierzchni jezdni, d) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, e) Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej, f) Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające, g) Roboty wykończeniowe (wykonanie trawników dywanowych siewem), h) Wykonanie kanalizacji deszczowej (sieć główna, przykanaliki i wpusty deszczowe, wylot kanalizacji), i) Wykonanie oświetlenia. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Tabela elementów rozliczeniowych, Projekty wraz z rysunkami (branże: drogowa, sanitarna, elektryczna), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Projekty organizacji ruchu (stałej i tymczasowej). 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami pozwolenia na budowę, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 7. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej oraz osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej. 8. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie czynności i formalności związane z zajęciem pasa drogowego w tym przygotowanie i złożenie wniosku o zajęcie pasa drogowego. Koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca pozyska dziennik budowy (dla części drogi realizowanej na podstawie decyzji nr 109/13 wydanej przez Wojewodę Lubuskiego) oraz powiadomi o rozpoczęciu robót autora dokumentacji projektowej (projektanta) a także przygotuje i złoży wniosek do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego o rozpoczęciu robót budowlanych (wraz z oświadczeniami osób pełniących samodzielne funkcje techniczne i kartą informacyjną). 10. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do składania wszelkich potrzebnych wniosków związanych z prowadzeniem inwestycji. 11. Ze względu na rozliczenie inwestycji na podstawie obmiaru Wykonawca ma obowiązek prowadzić książkę obmiarów. 12. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). 13. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych i wykonanych instalacji. 14. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 15. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru robót sporządzony w układzie tabeli elementów rozliczeniowych uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót. 16. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIO-SALIX Zdzisław Kozieł, ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec, kraj/woj. lubuskie.
  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Usługowe DROMAX Ryszard Kobierski i Karol Kobierski s.c., ul. Gorzowska 36, 66-500 Strzelce Kraj., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1769894,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1161035,82

  • Oferta z najniższą ceną: 1161035,82 / Oferta z najwyższą ceną: 1365197,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.