eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Piekary Śląskie: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 222570 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2886973, 3815891, faks 032 2886973 w. 107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich. Cztery zadania częściowe: zadanie 1 ABC prowadzenia małej firmy + podstawy rachunkowości i finansów - dla grupy max 12 osób, zadanie 2 Opiekun osób starszych, dzieci i osób niepełnosprawnych z podstawami języka niemieckiego i książeczką sanepidowską - dla grupy max 12 osób, zadanie 3 Tworzenie stron www + grafika komputerowa - dla grupy max 8 osób, zadanie 4 Operator wózków widłowych - dla grupy max 10 osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do SIWZ), według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie: - zadanie nr 1 co najmniej cztery usługi szkoleniowe z zakresu prowadzenia firmy i rachunkowości lub pokrewne. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie cztery szkolenia z prowadzenia firmy i oddzielnie cztery szkolenia z rachunkowości lub pokrewne. Zamawiający uzna również inną kombinację pod warunkiem, że suma szkoleń ujętych w wykazie głównych usług potwierdzi zrealizowanie co najmniej czterech usług z zakresu prowadzenia firmy i rachunkowości lub pokrewne. Za szkolenia pokrewne zamawiający uzna każde szkolenie z zakresu księgowości lub finansów, - zadanie nr 2 co najmniej cztery usługi szkoleniowe z zakresu opiekun osób z modułem języka obcego. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie cztery szkolenia opiekun osób lub zawierające opiekę nad osobami i oddzielnie cztery szkolenia z języka obcego lub zawierające moduł języka obcego. Zamawiający uzna również inną kombinację pod warunkiem, że suma szkoleń ujętych w wykazie głównych usług potwierdzi zrealizowanie co najmniej czterech usług z zakresu opiekun osób z modułem języka obcego, - zadanie nr 3 co najmniej cztery usługi szkoleniowe z zakresu tworzenie stron www + grafika komputerowa. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie cztery szkolenia tworzenie stron www lub zawierające tworzenie stron www i oddzielnie cztery szkolenia z grafiki komputerowej lub zawierające grafikę komputerową. Zamawiający uzna również inną kombinację pod warunkiem, że suma szkoleń ujętych w wykazie głównych usług potwierdzi zrealizowanie co najmniej czterech usług z zakresu tworzenie stron www + grafika komputerowa, - zadanie nr 4 co najmniej cztery usługi szkoleniowe z zakresu obsługi wózka widłowego lub zawierające obsługę wózka widłowego. Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w wykazie wykonanych głównych usług szkoleniowych (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączonych dowodów potwierdzających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do SIWZ). Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do SIWZ), według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą/osobami, które przeprowadziły co najmniej dwa szkolenia z zakresu, na który składana jest oferta. Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ), według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do SIWZ). Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1a do SIWZ), według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy według załączonego wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załączonego wzoru (załącznik nr 1a do SIWZ), 3. Program szkolenia według załączonego wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ), 4. Preliminarz kosztów szkolenia według załączonego wzoru (załącznik nr 5 do SIWZ), 5. Oświadczenie wykonawcy według załączonego wzoru (załącznik nr 6 do SIWZ), 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zmiana osób prowadzących zajęcia. W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć przez osobę/osoby wskazane w załączniku nr 3 (wykaz osób) do SIWZ wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę/osoby o takim samym wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń/nauczaniu lub większym niż osoba/osoby zastępowane. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować zamawiającego -na piśmie - o tym fakcie i wskazać osobę/osoby zastępowane, przyczyny nieobecności, okres zastępstwa, a także przedstawić zamawiającemu wszystkie informacje, które zawiera załącznik nr 3 (wykaz osób) dotyczące osoby/osób pełniących zastępstwo. b) Zmiana terminu realizacji szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach (zdarzenia losowe np. pożar, powódź, strajki) niezależnych od zamawiającego i wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować zamawiającego -na piśmie - o tym fakcie. c) Zmiana miejsca odbywania szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych np.: - zdarzeniem losowym uniemożliwiającym użytkowanie budynku typu: pożar, zalanie, zawalenie itp., - nieprawidłowościami powstałymi w trakcie użytkowania budynku, - w przypadku wypowiedzenia umowy najmu, dzierżawy lub innej. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować zamawiającego - na piśmie - o tym fakcie. W przypadku zmiany siedziby wykonawca musi spełnić warunek: łączny czas dojazdu uczestników szkolenia z siedziby zamawiającego do miejsca prowadzenia zajęć nie może przekroczyć 3 godzin. Łączny czas oznacza w tym wypadku czas poświęcony na dojazd na zajęcia i powrót z zajęć środkami komunikacji miejskiej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Ks. J. Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Ks. J. Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie w sekretariacie (I piętro, pok. nr 34).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ABC prowadzenia małej firmy + podstawy rachunkowości i finansów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim, czas trwania w godzinach - 300, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 90 maks. 100, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 200 maks. 210, suma liczby godzin teoretycznych i praktycznych musi wynosić 300; ilość godzin teoretycznych i praktycznych nie może być mniejsza niż wyżej podane minimum, liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 12 osób, każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną możliwość korzystania z samodzielnego stanowiska komputerowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opiekun osób starszych, dzieci i osób niepełnosprawnych z podstawami języka niemieckiego i książeczką sanepidowską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim, czas trwania w godzinach - 300, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 140 maks. 150, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 150 maks. 160, suma liczby godzin teoretycznych i praktycznych musi wynosić 300; ilość godzin teoretycznych i praktycznych nie może być mniejsza niż wyżej podane minimum, liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 12 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tworzenie stron www + grafika komputerowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia, czas trwania w godzinach - 250, liczba godzin zajęć teoretycznych - min. 90 maks. 100, liczba godzin zajęć praktycznych - min. 150 maks. 160, suma liczby godzin teoretycznych i praktycznych musi wynosić 250; ilość godzin teoretycznych i praktycznych nie może być mniejsza niż wyżej podane minimum, liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 8 osób, każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną możliwość korzystania z samodzielnego stanowiska komputerowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator wózków widłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych bez względu na poziom wykształcenia, czas trwania w godzinach - 88, suma liczby godzin teoretycznych i praktycznych musi wynosić 88, liczba bezrobotnych skierowanych na szkolenie nie przekroczy 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.